loading...
دانلود نرم افزار و بازی
آخرین ارسال های انجمن
s0hRaB بازدید : 392 چهارشنبه 04 بهمن 1391 نظرات (0)

OnOne-Perfect-Mask

OnOne Perfect Mask 5.2.0 نسل جدید نرم افزار Mask Pro است که برترین نرم افزار جایگزینی پس زمینه می باشد. این نرم افزار با استفاده از تکنولوژی جدید ماسک کردن می تواند اشیاء و پس زمینه را با دقت بالا انتخاب کرده و آنها را در صورت نیاز حذف یا جایگزین کند.

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 247 چهارشنبه 04 بهمن 1391 نظرات (0)

soft98

 

 

 

 

 

 

نرم افزار WhatsApp Messenger 2.9.1036 مسنجری قدرتمند و هوشمند می باشد که امکان ارسال و دریافت پیام متنی، تصاویر، یادداشت های صوتی و پیام های تصویری را برای شما فراهم می کند. همچنین در این برنامه امکان چت به صورت گروهی نیز وجود دارد. از دیگر ویژگی های این مسنجر می توان به تاریخچه چت و ایمیل، محیط کاربری زیبا همراه تصویر زمینه دلخواه، اشتراک گذاری، دریافت پیام به صورت آفلاین، اضافه کردن دوستان به صورت اتوماتیک و … اشاره کرد.

  • قابل نصب به روی آندروید نسخه 2.1 به بالا

  • دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 234 چهارشنبه 04 بهمن 1391 نظرات (0)

soft9816 تم آندرويد Go Launcher EX Themes Golden Max

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آندرويد كه داراي منوهاي بسيار زيبا و تم فوق العاده مي باشد اما باز نيز تم هاي جديدتر و شيك تر و به روز تر براي اين دسته گوشي ها ارائه مي شود.تم مورد علاقه خود را در پك گلدن مكس آندرويد بيابيد و گوشي خود را دگرگون كنيد.مجموعه 16 عدد تم بسيار زيبا با گرافيك و طراحي حيرت انگيز كه با نرم افزار Go Launcher EX قابل استفاده مي باشند .

دانلود نرم افزار و بازی

 

s0hRaB بازدید : 317 چهارشنبه 04 بهمن 1391 نظرات (0)

GO Media ManagerGO Media Manager 1.2

 

 

 

 

 

پلاگینی محبوب و جدید برای لانچر GO می باشد که شما را قادر به بررسی تصاویر ، موسیقی ها و فیلم ها به آسانی و در کشو برنامه می کند . یا این پلاگین شما قادر خواهید بود به مرتب کردن ، پنهان کردن ، حذف و پخش فایل های رسانه ای بپردازید و تجربه ی یک مدیریت حرفه ای فایل های رسانه ای را در اندروید خود به ارمغان آورید .

از ویژگی های GO Media Manager می توان به مواردی همچون دارا بودن ویجت آلبوم عکس ، مشاهده تصاویر با ویزگی های چرخاندن ، چک کردن اطلاعات ، تنظیم به عنوان تصویر زمینه یا عکس تماس را نام برد.

  • قابل نصب به روی آندروید نسخه 2.2 به بالا

  • دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 194 چهارشنبه 04 بهمن 1391 نظرات (0)

soft98SUMo 3.5.1.194 Final

 

 

 

 

 

 

 

 

اگر دقت داشته باشید که سیستم خود را همواره به روز کنید مطمئنا مشکلات شما با سیستم کمتر می شود. این به روز رسانی شامل کلیه نرم افزارهای موجود در سیستم مثل: مرورگر اینترنت، برنامه های گرافیکی، بسته های امنیتی، درایورها و کلاً تمامی نرم افزارهایی که به هنگام اتصال به شبکه از آن بهره می برید و ... می باشد و اگر به روز رسانی آنها برای شما کاری سخت است، نرم افزار کاربردی SUMo شما را از سردرگمی برای بروز رسانی سیستم نجات می دهد. موتورهای قدرتمند این نرم افزار بدون ایجاد کوچکترین خللی در کار سیستم همواره به دنبال یافتن جدیدترین بسته های آپدیت ارائه شده توسط کمپانی های نرم افزاری است تا سیستم شما را در همان لحظه اول با جدیدترن بسته ها بروز نماید .

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 973 چهارشنبه 04 بهمن 1391 نظرات (0)

 

adobe photoshop cs6

Adobe Photoshop CS6 13.1.2 Final

 

 

 

 

 

 

 

 

نرم افزاری برای پردازش تصویر و گرافیک می باشد که از فرمت های مختلف گرافیکی پشتیبانی می کند و به شما امکان ایجاد تصاویر جدید و ویرایش آنها را می دهد. این نرم افزار قدرتمند گرافیکی تمام ابزارهای لازم برای اصلاح، ویرایش و آماده سازی تصاویر برای چاپ و خروجی با کیفیت بالا را فراهم می کند. فتوشاپ تمام روش های کار با bitmapها، لایه ها و استفاده از خطوط را دارد و به دلیل داشتن وسیع ترین امکانات و سرعت و بازده بالا، توسط طراحان و ویرایشگران حرفه ای گرافیک رهبری بلامنازع می باشد. Adobe Photoshop برای ایجاد تصاویر واقع گرایانه برای کار با تصاویر رنگی اسکن، رتوش، اصلاح رنگ، تبدیل نمودارها، جداسازی رنگ و … و ویرایش ویدئو که از ویژگی جدید این برنامه است، مورد استفاده قرار می گیرد.

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 1050 چهارشنبه 04 بهمن 1391 نظرات (0)

دانلود نسخه فول hd و سه بعدی 3D با حجم 3.2 گیگابایت و فرمت ISO با کرک HATRED

توجه: برای بازی نیازی نیست حتما مانیتور 3D داشته باشید. با مانیتور معمولی میتوانید به صورت فول hd با کیفیت بسیار بالا بازی کنید!

دانلود بازی ترسناک و زیبای RESIDENT EVIL 4 3D HD

RESIDENT EVIL 4 3D HD : بازی زیبا و ترسناک اویل 4 اینبار نسخه فول HD و سه بعدی 3D ! کافیست یک مانیتور 3ی داشته باشید تا بتوانید به صورت سه بعدی این بازی را انجام دهید!قهرمان داستان ما کارآگاه ليون کندي، براي پيدا کردن دختر رييس جمهور آمريکا عازم اروپا مي‏شود و به دهکده‏اي قديمي در شمال اسپانيا مي‏رود؛ دهکده‏اي که او گمان ميکند در آنجا خواهد توانست سرنخي از اشلي (دختر رييس جمهور) بدست آورد ، اما بنظر ميرسد اهالي دهکده و بومي هاي آنجا برخورد خوبي با قهرمان ما ندارند. اما چرا برخورد اهالي بدين صورت است؟ چرا اينان قصد نابودي مرا دارند؟ نه !! اينها انسان نيستند،اما زامبي هم نيستند! پس چه هستند؟ اينها سؤالاتي هستند که در ذهن ليون نقش مي‏بندد. در اين ميان، اهالي دهکده به ليون حمله‏ور شده و ليون بايد از دست آنها فرار کند و براي زنده ماندن به آنها شليک کند. اين مبارزه و گريز ادامه پيدا ميکند تا اينکه ناگهان صداي ناقوس کليسا به گوش ميرسد و تمام اهالي متجاوز دست از حمله برداشته و به سويي مي‎‏روند. حالا قهرمان داستان ما ليون فرصت ميکند تا کمي در دهکده به جست و جو بپردازد تا شايد سرنخي از اشلي بيابد. در حين جستجو، ليون با فردي به نام لوييس سرا برخورد ميکند (شخصي شبيه به آنتونيو باندراس) که پليس مادريد است...

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 435 چهارشنبه 04 بهمن 1391 نظرات (0)

ProgDVB

ProgDVB Professional Edition 6.91.8

 

 

 

 

 

 

 

نرم افزاری است مشهور و حرفه ای جهت تماشای تلوزیون ها و رادیوهای ماهواره ای از طریق کارت های DVB ، که امروزه سایر کاربران اینگونه کارت ها از این برنامه جهت مشاهده کانال ها و رادیوها استفاده می کنند. به جرات می توان گفت که ProgDVB در مقایسه با نرم افزارهای مشابه بیشترین استفاده را در بین کاربران داشته است. این نرم افزار با تمامی کارت های DVB سازگاری کامل داشته و به خوبی می تواند با آن ها کار می کند. از قابلیت های ProgDVB می توان به توانایی کار تحت شبکه و به اشتراک گذاری آن برای چند نفر به طور همزمان ، توانایی ضبط صدا و تصاویر از کانال های مختلف و ذخیره آن ها در فرمت های گوناگون و … اشاره کرد.

دانلود نرم افزار و بازی

 

s0hRaB بازدید : 258 چهارشنبه 04 بهمن 1391 نظرات (0)

Pointstone System Cleaner 7.0.7.210

نرم افزاری جهت از بین بردن برنامه های مخرب و داده های غیر ضروری از هارد شماست.این نرم افزار کوچک با قدرتی چشم گیر پس ماندهای باقی مانده از نصب و یا برداشتن نرم افزار های دیگر بر هارد را شناسایی و فایلهای مرده و کوکی ها را با یک کلیک به صورت اتومات از هارد پاک میکند. در نتیجه سرعت سیستم بیشتر شده و فضای کمتری از هارد اشغال میگردد و دسترسی به فایلها با سرعت بیشتری انجام میگیرد.

Pointstone System Cleaner

دانلود نرم افزار و بازی

 

s0hRaB بازدید : 196 چهارشنبه 04 بهمن 1391 نظرات (0)

soft98Wise Program Uninstaller 1.23.54 Final

 

 

 

 

 

نرم افزار مفید و کم حجمی می باشد که شما با استفاده از آن قادر به پاک کردن برنامه ها در چند حالت خواهید بود. در اینجا منظور از چند حالت ، حالات Forced Uninstall و Safe Uninstall می باشد. حالت Safe Uninstall برای پاک کردن برنامه هایی می باشد که به راحتی از بین می روند و پس از پاک کردن آن ها هیچ فایلی باقی نمی ماند. اما حالت Forced Uninstall برای پای کردن برنامه های حجیم و پردردسر می باشد؛ با استفاده از این حالت می توانید اینگونه برنامه ها را به سرعت پاک کنید. (بطوری که هیچ اثری از آن ها باقی نمی ماند) برای پاک کردن هر برنامه ابتدا آن را در لیست پیدا کنید (درصورتی که پیدا نکردید آن را جست وجو کنید) و با یکی از دو روش Safe یا Forced آن را Uninstall نمایید. حالت Safe Uninstall ، بخش پاک کردن برنامه مورد نظر را بالا می آورد و توسط آن می توانید برنامه را پاک کنید. در صورتی که با استفاده از روش Safe نتوانستید برنامه را از بین ببرید، با حالت Forced می توانید این کار را انجام دهید .

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 789 چهارشنبه 04 بهمن 1391 نظرات (0)

Advanced SystemCare

Advanced SystemCare

 

 

 

 

 

 

 

 

منحصر به فردترین نرم افزار تعمیر، حفاظت و بهینه سازی کامپیوتر تنها با یک کلیک محصول شرکت IObit می باشد. این برنامه به شما کمک می کند تا از پایین آمدن سرعت، فلج شدن و از کارافتادن سیستم جلوگیری شود. نرم افزار حرفه ای SystemCare یک نرم افزار با کارایی آسان، هوشمند و قدرتمند می باشد که نسل جدیدی از نرم افزارهای سودمند برای تعمیر کامپیوتر و بهینه سازی ویندوز است و یک نرم افزارمفید برای تنظیم عالی و کاربردی سیستم می باشد. این نرم افزار که از سافت 98 دانلود میکنید دارای ابزارهای مختلف برای تعمیر خطاها، بهینه سازی سرعت اینترنت و دانلود، پاک سازی فایل های موقتی ویندوز، تضمین امنیت شخصی و حفظ عملکرد بالای کامپیوتر می باشد.

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 560 چهارشنبه 04 بهمن 1391 نظرات (0)

Calculator pluseCalculator ++ 1.6.2

 

 

 

 

 

یکی از بهترین محاسبه گرها برای اندروید می باشد. این برنامه خارق العاده با بهره گیری از تکنیک ها ویژه به شما در ساده سازی معادلات و محاسبات ریاضیتان یاری می رساند.

وِیژگی های  ++Calculator  :

  • محاسبه سریع
  • امکان کپی و پیس
  • امکان استفاده از توابع خاص
  • محاسبه عدد مختلط
  • استفاده آسان
  • دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 301 چهارشنبه 04 بهمن 1391 نظرات (0)

Fly Cargo

 

 

 

 

 

 

در بازی زیبا و سرگرم کننده Fly Cargo 1.0.1 شما باید یک هلیکوپتر که متعلق به آینده است را هدایت کرده و بسته ها و بارهایی را از مکانی به مکانی دیگر انتقال دهید. در ازای تحویل صحیح و درست بارها، پاداش دریافت می کنید. بازی دارای گزینه های مخفی و پازل های چالش برانگیز است که مرحله به مرحله مشکل تر می شوند. هلیکوپتر نیز حرکت بسیار واقع گرایانه ای دارد.

  • قابل نصب به روی آندروید نسخه 1.5 به بالا

  • دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 215 چهارشنبه 04 بهمن 1391 نظرات (0)

مرورگر گوگل

Google Chrome 24.0.1312.56 Final گوگل کروم یک نرم افزار مرورگر اینترنت متن‌باز است که توسط شرکت گوگل عرضه شد. در ابتدا نسخه آزمایشی آن برای کاربران نرم افزار سیستم عامل ویندوز در یک صد کشور جهان عرضه شد ولی نسخه های منطبق با نرم افزار عامل لینوکس و رایانه اپل مکینتاش آن هم در آینده توزیع شد.این مرورگر بر پایه هسته مرورگر اپن‌سورس WebKit نوشته شده است. از امکانات و قابلیت های آن می توان به Tabbed browsing، امکاناتی مشابه Privacy در ویندوز اکسپلورر و Speed Dial در مرورگر اپرا اشاره نمود. این مرورگر فوق العاده سریع شرکت گوگل همانند سایت گوگل از ظاهر بسیار ساده ای تشکیل شده است. از مزیت های گوگل کروم می توان به وجود بخشی با نام Task manager یا مدیریت پردازش ها در این مرورگر اینترنت اشاره کرد که قالبت مدیریت تب های باز شده و پلاگین های بارگزاری شده را به کاربر میدهد.

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 342 چهارشنبه 04 بهمن 1391 نظرات (0)

soft98

 

 

 

به احتمال ۹۹ درصد تا به حال نام مرورگر قدرتمند Google Chrome ( گوگل کروم ) را شنیده اید . این مرورگر همانطور که از نامش پیداست ، محصول یکی بزرگترین شرکت های کامپیوتری دنیا یعنی Google است . با وجودی که این مرورگر کمتر ۲ سال از عمرش میگذرد ولی به یکی از بهترین مرورگرهای دنیا تبدیل شده است که در تست های انجام شده ، بیشتر اوقات مقام نخست را بدست می آورد . شاید شما هم یکی از کاربران این مرورگر فوق العاده باشید ، شاید هم نه ! در فروم های زیادی به جستجو پرداختم و با افراد زیادی نیز صحبت کردم . بیشتر آنها اغلبا یا کاربران فایرفاکس بوده اند و یا اپرا . ولی بنا به دلایلی تصمیم به جدایی از این مرورگر گرفته اند . تعدادی خیلی کمی از آنها دوباره به مرورگر واقعا ……. اینترنت اکسپلورر بازگشتند ( در این نقطه چین هر چیزی میتوانید بگذارید ) . تعدادی از آنها نیز تصمیم میگیرند یک بار هم که شده مرورگر گوگل کروم را تست کنند . همین یک بار برای همیشه کافی بود تا مرورگر پیشفرض سیستم عاملشان گوگل کروم شود . بنده هم یکی از همین افراد بودم که تعصب زیادی نسبت به فایرفاکس داشتم ، ولی با یک بار تست کردن گوگل کروم ، فایرفاکس را برای همیشه از یاد بردم .

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 248 سه شنبه 03 بهمن 1391 نظرات (0)

soft98

Loaris Trojan Remover 1.2.7.7

 

 

 

 

 

 

 

نرم افزاری قدرتمند جهت پاکسازی کامپیوتر از تروجان ها، بد افزارها و هرگونه اطلاعات مخربی که امنیت سیستم را با مشکل مواجه می کند. اگر بدون اجازه شما نوار ابزارهایی بر روی مرورگر نصب شده اند، پنجره های تبلیغاتی مختلف با ورود به سایت ها باز می شوند، صفحه ی خانگی مرورگر شما بدون اجازه تغییر کرده است و یا اینکه دائماً با اسپمینگ روبرو می شوید، قطعاً امنیت کامپیوتر شما زیر سوال خواهد رفت و مشکلاتی برای شما به وجود آید. هنگام بالا آمدن ویندوز، برنامه هایی نیز به همراه آن اجرا می شوند، حال کافیست تا تروجان ها، ابزارها و ربات های جاسوسی و... هنگام بالا آمدن ویندوز به اجرا در بیایند، آنگاه دیگر مطمئناً سیستم شما امنیت خود را از دست خواهد داد و قطعاً هر لحظه ممکن است مورد هجوم دیگر افراد از طریق اینترنت قرار بگیرید. در این میان اطلاعات کامپیوتر و همچنین تمامی اطلاعات شخصی شما از قبیل رمزهای عبور و ... در معرض خطر قرار دارند.

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 360 سه شنبه 03 بهمن 1391 نظرات (0)

garena

 

در واقع به اصطلاح امروزی تر: بازی های خود را با دوستانتان آنلاین بازی کنید

امروزه با زیاد شدن بازی های کامپیوتری و تنوع آنها که بیشتر آنها قابلیت بازی کردن آنلاین تحت شبکه نیز میباشند شرکتهایی به فکر ساختن نرم افزارهایی دست به کار شده اند تا این شرایط بازی کردن آنلاین کاربران کامپیوتری را به عهده بگیرند که یکی از این نرم افزار ها garena plus میباشد.

 

garena plus با ایجاد محیط هایی شبیه چت روم افراد را کنار هم جمع کند و بعد تصمیم گینده شمایید که کدام بازی را اجرا کنید این نرم افزار قدرتمند هر ماه به مجموعه بازی های خود می افزاید تا در عین بروز بودن کاربران خود را نیز حفظ کند

بیشتر گیمرها از این نرم افزار برای بازی کردن call of duty 4 و warcraft (dota)i این نرم افزار را انتخاب می کنند ولی جدیدا اکثر گیم ها و بازی هایی که قابلیت آنلاین بازی کردن را دارا میباشند به چت روم های این نرم افزار اضافه شده اند.

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 483 سه شنبه 03 بهمن 1391 نظرات (0)

DevComponents DotNetBar 10.9.0.11 - ساخت برنامه حرفه ای در دات نت

DevComponents DotNetBar 10.9.0.11 شامل تمامی چیزهایی میباشد که شما برای ساخت یک برنامه ی حرفه ای در دات نت به آنها نیاز خواهید داشت، DotNetBar برای شما استایل و کنترل های با تم آفیس 2010 و آفیس 2007 و همچنین تقویم/برنامه ریزی زمانی(Scheduling) و پنجره های با خاصیت Dockable و TreeView پیشرفته و Grid و بسیاری از کنترل های دیگر را فراهم آورده است.

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 246 سه شنبه 03 بهمن 1391 نظرات (0)

دانلود با حجم 2 گیگابایت نسخه معتبر skidrow !

برای نصب این پک باید نسخه اصلی را نصب داشته باشید

Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier Raven Strike DLC

Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier Raven Strike DLC : پک الحاقی جدید بازی محبوب ghost recon منتشر شد. بار دیگر در تیم چریکی و مخوف روح با آنها همراه شوید تا هرگونه تروریسم را از بین ببرید‍!

* سه ماموریت در حالت کمپین حقوق بشر
* ماموریت در مرداب مه آلود قزاقستان که با تجهیزات پیشرفته و مدرن نظامی استتار شده است
* انبار قظار سرد واکر واقع در حومه روسیه
* ماموریت در دل شب در مسکو
* اضافه شدن نقشه جدید چریکی
* ناحیه چوب بری که در آن بیش از 50 چهره جدید دشمن را شناسایی خواهید کرد.
* و...

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 325 سه شنبه 03 بهمن 1391 نظرات (0)

دانلود با حجم 119 مگابایت!

دانلود آپدیت Assassins Creed III v1.02 Update

Assassins Creed III v1.02 Update skidrow : آپدیت جدید بازی محبوب assassins3 توسط تیم محبوب skidrow منتشر شد.رفع باگ و ایرادهای بازی و قفل کردن بازی از جمله مواردیست که با نصب این آپدیت حل خواهد شد....

تست شده بر روی نسخه های skidrow و reloaded ...

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 326 سه شنبه 03 بهمن 1391 نظرات (0)

دانلود با حجم 484 مگابایت و فرمت iso نسخه معتبر flt !

دانلود بازی زیبا و ترسناک Resident Evil 3 Nemesis

Resident Evil 3 Nemesis : رزیدنت ایول ۳: نمسیس  سومین بازی از سری بازی‌های رایانه‌ای رزیدنت ایول است، که در ژاپن با نام "Biohazard 3: Last Escape" منتشر شد. این بازی توسط شرکت کپ‌کام و در سبک بازی‌های سورویوال هارور ساخته شده و توسط منتشرکنندگان گوناگونی چون کپ‌کام، ویرجین، آیدوس و نینتندو عرضه شده‌است. نسخه‌های انگلیسی این بازی به ترتیب نخستین‌بار در ۱۱ نوامبر ۱۹۹۹ برای کنسول پلی‌استیشن،در ۱۶ آوریل ۲۰۰۱ برای ویندوز،در ۱۷ نوامبر ۲۰۰۰ برای کنسول دریم‌کست و در ۱۴ ژانویه ۲۰۰۳ برای نینتندو گیم‌کیوب به بازار عرضه شد.این بازی همچنین در ۳ دسامبر ۲۰۰۹ قابلیت بازی در PSN پلی‌استیشن ۳ را نیز پیدا کرد.

رزیدنت ایول ۳ از دیدگاه زمان رخ دادن داستان‌ها، در تداخل زمانی و مکانی با داستان رزیدنت ایول ۲ قرار دارد. این بازی از ۲۸ جولای سال ۱۹۹۰ آغاز و تا ۱ اکتبر همان سال یعنی در مدت سه روز و در شهر راکون به وقوع می‌پیوندد.شخصیت اصلی بازی جیل ولنتاین بوده که در قسمت اول سری بازی‌های رزیدنت ایول نیز حضور داشته‌است. جیل اینک پس از هجوم همه جانبهٔ زامبیها به خانه‌اش، باید راهی برای خروج از شهر پیدا کند. در جریان این تلاش، او با رخدادهای پیش‌بینی نشده‌ای مواجه می‌شود که باید از هریک، به نوعی سربلند بیرون آید. شرکت آمبرلا، اینک برای جلوگیری از افشاسازی‌های اعضای گروه استارز،تایرانتی به نام نمسیس را به شهر راکون می‌فرستد، تا با این کار، اعضای گروه پلیسی استارز را نابود کند. اما جیل به عنوان یکی از اعضای استارز پس از چندین نبرد با نمسیس، او را نابود کرده و از شهر فرار می‌کند...

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 850 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

دانلود بازی اکشن Tom Clancys Ghost Recon Predator psp پی اس پی

PSP Game Name: Tom Clancy’s Ghost Recon Predator
Region: Europe
Language: English and Others
Patched / Fixed: Yes
Tested on CFW: All CFW

 

Tom Clancys Ghost Recon Predator psp : بازی اکشن و بسیار زیبای گرافیکی ghost recon نسخه بیگانگان با فرمت iso برای دارندگان کنسول پی اس پی psp

 

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 256 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

.:: دانلود انیمیشن  Little Brother, Big Trouble: A Christmas Adventure با کیفیت BluRay 1080p ، لینک مستقیم ::.

دانلود انیمیشن Little Brother, Big Trouble: A Christmas Adventure

ژانر: انیمیشن ، کمدی ، ماجرایی

سال انتشار: ۲۰۱۲

حجم: ۱۰۰۰ مگابایت

کیفیت: BluRay 1080p | فوق العاده

اسکرین شات : دارد

زیرنویس فارسی : در انجمن

لینک IMDB

خلاصه داستان :  نزدیک به زمان کریسمس نیکو گوزن شمالی جوان باید در جشن ازدواج دوباره مادرش شرکت کند و به همین جهت وظیفه خود را که حمل کالسکه هدایای کریسمس میباشد به برادر ناتنی کوچک خود میسپارد و ….

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 359 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

.:: دانلود فیلم ۲۰۱۲  Tad , the Lost Explorer  با کیفیت BluRay 720p ، لینک مستقیم ::.

دانلود فیلم Tad , the Lost Explorer

ژانر: انیمیشن

سال انتشار: ۲۰۱۲

حجم: ۷۰۰ مگابایت

کیفیت: BluRay 720p | فوق العاده

اسکرین شات : دارد

زیرنویس فارسی : در انجمن

لینک IMDB

خلاصه داستان : نه شلاق، نه تفنگ … فقط سرگرم کننده و … .

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 2311 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

.::: دانلود فیلم National Security ۲۰۰۳ دوبله فارسی با لینک مستقیم :::.

|  کیفیت عالی بلوری ۷۲۰p – بدون سانسور و حذفیات – اختصاصی ایران فیلم |

دانلود فیلم National Security دوبله فارسی

نام فارسی فیلم : مامور امنیت ملی

ژانر: اکشن ، کمدی ، جنایی

لینک IMDB

امتیاز: ۱۰ / ۵٫۳

کیفیت : ۷۲۰p | فوق العاده

حجم : ۷۲۱ مگابایت

اسکرین شات : دارد

دوبله فارسی حرفه ای و جذاب

دو زبانه (صوت دوبله و صوت زبان اصلی)

خلاصه داستان : “ایرل” (مارتین لارنس) و “هنک” (استیو زن) در یک چیز با هم تشابه دارند، هردو طرد شده ی اداره ی پلیس لوس آنجلس هستند! یکی خنگ و دیگری عصبانی. اخراج این دو همکار در یک اتفاق باورنکردنی، ناگهان منجر به کشف بزرگترین باند قاچاق در آمریکا می شود و حال این دو مامور بدشانس ناخواسته درگیر این ماجرا می شوند و …

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 233 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

::: دانلود فیلم ۲۰۱۲  Triad  با کیفیت BluRay 1080p ، لینک مستقیم :::

دانلود فیلم Triad

ژانر: جنایی

سال انتشار: ۲۰۱۲

حجم: ۱۲۰۰ مگابایت

کیفیت: BluRay 1080p | آخرین حد کیفیت

اسکرین شات : دارد

زیرنویس فارسی : در انجمن

لینک IMDB

خلاصه داستان : سه دوست دوران کودکی در پی پیوستن به گروهی که نهایت ثروت و مقام را برای انها در بر دارد به رقابت میپردازند که این باعث از بین رفتن پیمان دوستی انها از دوران کودکی میشود اما انها برای مقامی که فقط یک نفر میتواند ان را بدست بیاورد دست به هر کاری میزنند ازجمله شکست پیمان دوستی قدیمی و صمیمی خود و ….

 

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 373 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

::: دانلود فیلم ۲۰۰۶ Flyboys با کیفیت BluRay 1080p ، لینک مستقیم :::

دانلود فیلم Flyboys

ژانر: ماجرایی ، اکشن  ، درام

سال انتشار: ۲۰۰۶

حجم: ۱۸۰۰ مگابایت

کیفیت: BluRay 1080p | آخرین حد کیفیت

اسکرین شات : دارد

زیرنویس فارسی : در انجمن

لینک IMDB

خلاصه داستان : سال ١٩١۶. دومین سال جنگ جهانی اول که با شدت و خشونتی بی مانند ادامه دارد. گروهی از داوطلبان آمریکایی برای کمک به متفقین در برابر خلبان های آلمانی اسکادرانی ویژه تشکیل می دهند. بلین راولینگز که مجبور به تخلیه مزرعه موروثی خود در تکزاس شده، هیگینز که در خانواده ای نظامی متولد شده و در لزیون خارجی فرانسه نیز خدمت کرده و ویلیام جنسون اهل نبراسکا که می خواهد بر خلاف خواست پدر ثروتمند و قدرتمند خویش زندگی کند؛ در میان این داوطلبان هستند. آنها باید برای غلبه بر ترس خود و زنده ماندن تن به نبردهای سهمگین بدهند و …

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 424 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

::: دانلود انیمیشن Justice League: Doom 2012 با کیفیت BluRay 1080p ، لینک مستقیم :::

دانلود انیمیشن Justice League: Doom

ژانر: انیمیشن

سال انتشار: ۲۰۱۲

حجم: ۱۱۰۰ مگابایت

کیفیت: BluRay 1080p | آخرین حد کیفیت

زیرنویس فارسی : در انجمن

اسکرین شات : دارد

لینک IMDB

خلاصه داستان : اقتباس از کتاب کمیک به همین نام است داستان انیمیشن درباره دزد فایل های محرمانه بتمن در لیگ دادگستری وارد شده، و تمام نقاط ضعف خود را می آموزد.

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 489 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

::: دانلود فیلم Land of the Lost 2009 با کیفیت BluRay 1080p ، لینک مستقیم :::

دانلود فیلم Land of the Lost

ژانر: تخیلی ، ماجراجویی ، کمدی

سال انتشار: ۲۰۰۹

حجم: ۱۵۰۰ مگابایت

کیفیت: BluRay 1080p | آخرین حد کیفیت

اسکرین شات : دارد

زیرنویس فارسی : در انجمن

لینک IMDB

خلاصه داستان : ریک و استن و هالی سه دوست که باهم وارد دنیای عجیب و غریب و خطرناک دایناسور ها می شوند و برای نجات خود و فرار از دنیای ان ها….

دانلود نرم افزار و بازی

تعداد صفحات : 13

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام بازی منتخب 2013 می شود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 361
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 350
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 64
  • باردید دیروز : 214
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,559
  • بازدید ماه : 6,046
  • بازدید سال : 35,153
  • بازدید کلی : 566,967