loading...
دانلود نرم افزار و بازی
آخرین ارسال های انجمن
s0hRaB بازدید : 483 سه شنبه 03 بهمن 1391 نظرات (0)

DevComponents DotNetBar 10.9.0.11 - ساخت برنامه حرفه ای در دات نت

DevComponents DotNetBar 10.9.0.11 شامل تمامی چیزهایی میباشد که شما برای ساخت یک برنامه ی حرفه ای در دات نت به آنها نیاز خواهید داشت، DotNetBar برای شما استایل و کنترل های با تم آفیس 2010 و آفیس 2007 و همچنین تقویم/برنامه ریزی زمانی(Scheduling) و پنجره های با خاصیت Dockable و TreeView پیشرفته و Grid و بسیاری از کنترل های دیگر را فراهم آورده است.

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 225 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

Microsoft Dynamics GP 2013Microsoft Dynamics GP 2013 x86/x64

 

 

 

 

 

 

با کمک این نرم افزار، ارتباط مشتریان با سازمان و نیازمندی های آنها مورد بررسی و تجزیه و تحلیل اصولی قرار می گیرد. Dynamics GP در واقع فرایندی است جهت گردآوری و یکپارچه سازی اطلاعات به منظور بهره برداری مؤثر و هدفدار از آنها، این اطلاعات می تواند در رابطه با مشتریان، فروش، بازاریابی مؤثر، حساسیت و یا نیازهای بازار باشد. Dynamics GP بخشی از استراتژی یک سازمان جهت شناسایی مشتریان، راضی نگهداشتن آنها و تبدیل آنها به مشتری دائمی می باشد. همچنین Dynamics GP در راستای مدیریت ارتباطات مشتری با سازمان و به منظور به حداکثر رساندن ارزش هر مشتری، سازمان را یاری می نماید .

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 249 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

JGsoft RegexMagicJGsoft RegexMagic 1.3.0

 

 

 

در علم رایانه، عبارت باقاعده (Regular Expression)، که تحت عنوان Regex یا Regexp نیز نام می‌برند به معنی تطبیق رشته در متن است، که از قبیل نویسه‌های خاص، کلمات و الگوهایی از نویسه‌ها می‌باشد. یک عبارت باقاعده با زبان معمولی نوشته می‌شود که می‌تواند توسط یک پردازشگر عبارت باقاعده، یا یک برنامه که به عنوان تولیدکنندهٔ مترجم (به انگلیسی: Parser Genterator یا Compiler Generator) یا بررسی‌کنندهٔ متن و تشخیص قسمت‌هایی از آن به وسیلهٔ مشخصات استفاده شود. RegexMagic نرم افزاری جالب برای ایجاد کلمه بندی منظم می باشد. در ابتدا قسمتی از متن مورد نظر را جهت کلمه بندی منظم در قسمت Sample انتخاب کنید بنابراین RegexMagic به صورت اتوماتیک متن انتخابی را پیدا می کند. همچنین متن هایی که این نرم افزار پشتیبانی می کند شامل اعداد، داده ها و آدرس های ایمیل می باشد.  قسمت های مختلف از متن را انتخاب کنید سپس کلمه بندی مناسبی با طرح دلخواه، می توانید ایجاد کنید. این نرم افزار با توجه به طرح مورد نظر تعداد زیادی عملیات را فراهم می کند. شما می توانید به طور مستقیم با مفاهیم سطح بالای داده ها، اعداد یا آدرس های ایمیل، توسط طرح های RegexMagic کار کنید .

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 251 شنبه 30 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Java SE Runtime Environment v7.0 Update 11 x86/x64 - نرم افزار پلاتفرم جاوا برای ویندوز تاریخچه زبان جاوا:
زبان جاوا در سال ۱۹۹۱ ایجاد شد و در ابتدا Oak نام گرفت. پیدایش آن از پروژه ای به نام Green منشا گرفت كه زیر نظر James Gosling و با هدف اتوماسیون وسایل خانگی دنبال می شد. و Oak را در برنامه ریزی این دستگاه ها به عنوان زبانی قدرتمند به كار گرفتند. ولی تا سال ۱۹۹۴ این پروژه در ناامیدی دنبال میشد تا اینكه این تیم توسعه پس از تغییر رویه اینترنت را در اهداف كار خود گنجاند. Oak به Java تغییر نام داده شد تا بتواند به عنوان نشان تجاری ثبت شود.Netsccap Navigator ۰/۲ در سپتامبر سال ۱۹۹۵ از این زبان كه به صورت Applet، به كار می رفت پشتیبانی كرد و Microsoft در اواخر سال ۱۹۹۵ آن را به كار گرفت. از آن زمان به بعد توانایی های این زبان رو به فزونی گذاشت.

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 220 سه شنبه 26 دی 1391 نظرات (0)

adobe-air

 Adobe Air که در واقع برگرفته از حروف اول عبارت Adobe Integrated Runtime می باشد، یک Runtime قابل اجرا برروی هرنوع سیستم عامل یا پلتفرم می باشد و این امکان را برای شما فراهم می نماید تا با هر نوع مهارت برنامه نویسی وب ازقبیل JavaScript ،HTML ،Flex ،Flash و یا  Ajax یک محتوای RIA یا همان Rich Internet Applications  (برنامه کاربردی وب غنی) ایجاد نموده و آنرا برروی رایانه دسکتاپ خود قرار دهید (Deploy نمایید) ودر واقع این امکان را برای شما فراهم می آورد تا برنامه های کاربردی تحت وب موردعلاقه خود را در تدانلود Adobe Air v2.7.1.19610 + SDK – ابزار ادوب ایرمامی زمانها به همراه خود داشته باشید.

دانلود نرم افزار و بازی

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام بازی منتخب 2013 می شود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 361
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 350
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 79
  • باردید دیروز : 214
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,574
  • بازدید ماه : 6,061
  • بازدید سال : 35,168
  • بازدید کلی : 566,982