loading...
دانلود نرم افزار و بازی
آخرین ارسال های انجمن
s0hRaB بازدید : 283 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

WinScan2PDF 2.02 امروزه استفاده از فایل های PDF به یک کار روزمره برای بسیاری از کاربران تبدیل شده و سادگی در استفاده و انعطاف پذیری این نوع فرمت از دلایل اصلی آن می باشد که هر کاربری را نسبت به آن علاقه مند می نماید، WinScan2PDF مبدل کم حجم و رایگانی است که به کاربران این امکان را میدهد تا فایلهای اسکن شده خود را در قالب PDF هم داشته باشند .

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 225 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

Microsoft Dynamics GP 2013Microsoft Dynamics GP 2013 x86/x64

 

 

 

 

 

 

با کمک این نرم افزار، ارتباط مشتریان با سازمان و نیازمندی های آنها مورد بررسی و تجزیه و تحلیل اصولی قرار می گیرد. Dynamics GP در واقع فرایندی است جهت گردآوری و یکپارچه سازی اطلاعات به منظور بهره برداری مؤثر و هدفدار از آنها، این اطلاعات می تواند در رابطه با مشتریان، فروش، بازاریابی مؤثر، حساسیت و یا نیازهای بازار باشد. Dynamics GP بخشی از استراتژی یک سازمان جهت شناسایی مشتریان، راضی نگهداشتن آنها و تبدیل آنها به مشتری دائمی می باشد. همچنین Dynamics GP در راستای مدیریت ارتباطات مشتری با سازمان و به منظور به حداکثر رساندن ارزش هر مشتری، سازمان را یاری می نماید .

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 301 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

Ashampoo 3D CAD ArchitectureAshampoo 3D CAD Architecture 4.0 Final

یکی از پیشرفته ترین نرم افزارهای ارائه شده از سوی شرکت Ashampoo در زمینه ی نقشه کشی می باشد که مهندسین نقشه کشی به آسانی میتوانند نقشه های خود را با استفاده از این نرم افزار تهیه کنند و به مشتریان خود ارائه دهند، هم چنین شما میتوانید با استفاده از این نرم افزار نقشه ساختمان های پیچیده را به آسانی و حتی بصورت سه بعدی ترسیم کنید. یکی از ویزگی های قابل توجه این نرم افزار قابلیت استخراج نماهای 3DS و 3D-DXF و VRML 1 در حال نقشه کشی می باشد. این نرم افزار را میتوان جایگزینی مناسب برای نرم افزار اوتوکد خواند .

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 289 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

دانلود VueScan Pro - نرم افزار معروف اسکن تصاویر

VueScan نرم افزار حرفه ای و در عین حال ساده ای است که برای اسکن با کیفیت تصاویر بکار می رود. این نرم افزار کیفیت اسکن تصاویر و عکس های شما را به شکل قابل ملاحظه ای افزایش داده و نتیجه ی بهتری در خروجی ارائه می دهد. همچنین دارای تنظیمات قدرتمند و پیشرفته ای است که استفاده از آن منجر به افزایش کیفیت تصاویر اسکن شده ی حاصل از اسناد می شود. VuePrint یکی از محبوبترین و پرکاربردترین نرم افزار های اسکن تصاویر به شمار رفته و توسط بسیاری ازعکاسان، شرکت های خدماتی و کاربران خانگی مورد استفاده قرار می گیرد.

 دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 276 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Nitro PDF Reader - نرم افزار مشاهده و ویرایش فایل های PDF

نرم افزار Nitro PDF Reader راه حل خوبی برای کار با فایل های  پی  دی اف در محیط ویندوز می باشد. اکثر برنامه های کاربردی رایگان برای فایل  های پی دی اف ها یا پی دی اف خوان هستند و یا مبدل فایل های پی دی اف بوده   که اجازه می دهند تا اسناد با فرمت  های مختلف را  به پی دی اف تبدیل کنیم.  نیترو پی دی اف ریدر هر دو  این اعمال را انجام داده و علاوه بر آن  اجازه  ویرایش فایل های پی دی اف را هم به کاربر می دهد.

نیترو ریدر همه  وظایف یک پی دی اف خوان و حتی بیشتر را انجام میدهد. معمولا یک پی دی اف  خوان دارای ویژگی هایی از جمله حالت های مختلف مشاهده فایل مثل نمایش تمام  صفحه ،  نمایش یک صفحه در نمایشگر ، حالت شبکه و زوم قابل تنظیم بر روی متن  ، چرخش و غیره می باشد. در برنامه Nitro Reader محیط برنامه به شکل زبانه  ای( tabbed ) بوده که به شما اجازه دیدن چند سند پی دی اف را در یک  پنجره  برنامه می دهد.

 دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 276 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

 دانلود Nitro PDF Professional - نرم افزار ایجاد و ویرایش فایل های PDF

Nitro PDF Pro نرم افزاری برای ساخت, ویرایش و تبدیل فایل های با فرمت PDF می باشد. این نرم افزار هر کاری که شما از یک برنامه PDF انتظار دارید را انجام می دهد. Nitro PDF Pro مجموعه ای از ابزارهای,با استفاده آسان, در اختیار شما قرار می دهد که کار با پرونده های دیجیتالی را بسیار ساده و راحت می کند و در زمان نیز بسیار صرفه جویی می کند. این نرم افزار همچنین از یک درایور پرینتر مجازی پشتیبانی می کند تا بتوان فایل های PDF را از هر برنامه ای با قابلیت چاپ, ایجاد کرد.

 

 دانلود نرم افزار و بازی

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام بازی منتخب 2013 می شود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 361
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 350
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 73
  • باردید دیروز : 214
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,568
  • بازدید ماه : 6,055
  • بازدید سال : 35,162
  • بازدید کلی : 566,976