loading...
دانلود نرم افزار و بازی
آخرین ارسال های انجمن
s0hRaB بازدید : 435 چهارشنبه 04 بهمن 1391 نظرات (0)

ProgDVB

ProgDVB Professional Edition 6.91.8

 

 

 

 

 

 

 

نرم افزاری است مشهور و حرفه ای جهت تماشای تلوزیون ها و رادیوهای ماهواره ای از طریق کارت های DVB ، که امروزه سایر کاربران اینگونه کارت ها از این برنامه جهت مشاهده کانال ها و رادیوها استفاده می کنند. به جرات می توان گفت که ProgDVB در مقایسه با نرم افزارهای مشابه بیشترین استفاده را در بین کاربران داشته است. این نرم افزار با تمامی کارت های DVB سازگاری کامل داشته و به خوبی می تواند با آن ها کار می کند. از قابلیت های ProgDVB می توان به توانایی کار تحت شبکه و به اشتراک گذاری آن برای چند نفر به طور همزمان ، توانایی ضبط صدا و تصاویر از کانال های مختلف و ذخیره آن ها در فرمت های گوناگون و … اشاره کرد.

دانلود نرم افزار و بازی

 

s0hRaB بازدید : 224 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

 

Waterfox

Waterfox 18.0.1 مرورگری است که بر مبنای مرورگر فایرفاکس و مخصوص سیستم عامل های 64 بیتی طراحی شده است. Waterfox علاوه بر امنیت بالا، تمام قابلیت های فایرفاکس ویندوزهای 32 بیتی را در خود جای دارد و از سرعت بالاتری نیز برخوردار است که می تواند صفحات را نیز با سرعت بسیاار بالاتر برای شما بارگذاری کند. همچنین شما  قادر خواهید بود تا تمامی افزونه های مخصوص فایرفاکس را نیز بر روی واترفاکس نصب کند.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Waterfox :

  • مرورگر سیستم های 64 بیتی
  • کارآمد تر و سریعتر از فایرفاکس
  • طراحی خاص
  • امنیت بالا
  • فایرفاکس بهینه سازی شده
  • قابل نصب در ویندوز vista/7 64bit
  • و ...
  • دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 251 شنبه 30 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Java SE Runtime Environment v7.0 Update 11 x86/x64 - نرم افزار پلاتفرم جاوا برای ویندوز تاریخچه زبان جاوا:
زبان جاوا در سال ۱۹۹۱ ایجاد شد و در ابتدا Oak نام گرفت. پیدایش آن از پروژه ای به نام Green منشا گرفت كه زیر نظر James Gosling و با هدف اتوماسیون وسایل خانگی دنبال می شد. و Oak را در برنامه ریزی این دستگاه ها به عنوان زبانی قدرتمند به كار گرفتند. ولی تا سال ۱۹۹۴ این پروژه در ناامیدی دنبال میشد تا اینكه این تیم توسعه پس از تغییر رویه اینترنت را در اهداف كار خود گنجاند. Oak به Java تغییر نام داده شد تا بتواند به عنوان نشان تجاری ثبت شود.Netsccap Navigator ۰/۲ در سپتامبر سال ۱۹۹۵ از این زبان كه به صورت Applet، به كار می رفت پشتیبانی كرد و Microsoft در اواخر سال ۱۹۹۵ آن را به كار گرفت. از آن زمان به بعد توانایی های این زبان رو به فزونی گذاشت.

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 251 سه شنبه 26 دی 1391 نظرات (0)

comodo browser

 

Comodo Dragon مرورگری سریع که بر مبنای فناوری کروم طراحی و ساخته شده است و تمامی ویژگی های کروم را به علاوه سطح بی نظیری از امنیت و محافظت از حریم خصوصی به شما ارائه می دهد. می توان گفت که Comodo Dragon آخرین و جدیدترین تکنولوژی کرومیوم را در برگرفته و حتی آن را در جهت دستیابی به یک مرورگر مطلوب و مطمئن، ارتقاء داده است. این مرورگر قدرتمند را در ادامه از وب سایت دانلودرها دریافت نمایید.

 

Comodo Dragon Internet Browser مرورگری سریع که بر مبنای فناوری کروم طراحی و ساخته شده است و تمامی ویژگی های کروم را به علاوه سطح بی نظیری از امنیت و محافظت از حریم خصوصی به شما ارائه می دهد. مرورگر Comodo Dragon را می توان امن ترین مرورگر اینترنتی حال حاظر دانست. این مرورگر توسط شرکت حرفه ای امنیتی Comodo که محصولات امنیتی قدرتمندی تولید کرده ساخته شده است. این مرورگر دارای محیط جذاب و امکانات بسیار گسترده و متنوعی می باشد.

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 258 سه شنبه 26 دی 1391 نظرات (0)

Video2Webcam

 

Video2Webcam نرم افزاری جالب و در عین حال مفید است که با استفاده از آن کاربران می توانند با یک وب کم مجازی به استقبال مسنجرهای خود بروند. مسنجرها لزوما باید حتما سیستم سخت افزاری وبکم را داشته باشند تا بتوانند آن را به صورت آنلاین به نمایش درآورند اما می توان با چنین نرم افزارهای ویدئوهای ضبط شده از قبل را به عنوان تصاویر وبکم به صورت آنلاین بین دوستان به اشتراک گذاشت و به نمایش در آورد.

 


این وبکم مجازی که از واسط کاربری ساده ای بهره می برد به راحتی قابل نصب و استفاده بوده و از حجم بسیار مناسبی هم بهره می برد ؛ از تمامی مسنجرهای رایج موجود به صورت کامل پشتیبانی کرده و تصاویر را به صورت آنلاین و بدون هیچ گونه قطعی در ارسال تصاویر به مسنجر به نمایش می گذارد. Video2webcam همچنین از اکثر فرمت های رایج ویدئویی نظیر avi، asf، flv، mp4،mpeg، mpg، ram، rm، rmvb و  wmv پشتیبانی کرده و می تواند از تصاویر هم با فرمت هایی نظیر JPG ، GIF ، BMP و … به عنوان تصاویر موجود در وبکم بهره برداری کند.

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 238 سه شنبه 26 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Orbit Downloader 4.1.1.2 - نرم افزار مدیریت دانلود

Orbit یک ابزار رایگان جهت Download کردن File های شما با سرعت بالاتر است. این نرم افزار با کاربری بسیار آسان و همین طور بسیار سبک طراحی شده است. Orbit Downloader بر اساس تکنولوژی P2P و Download از منابع مختلف قادر به پشتیبانی از Protocol های HTTP, HTTPS, FTP, MMS and RTSP می باشد. به کمک این نرم افزار شما تقریباً قادر به دانلود هرگونه فایلی هستید! از بازی ها و Clip های Flash گرفته تا Viedo های Site های YouTube, Google, Metacafe, MySpace یا File های RapidShare و Streaming Video ها. مطمئناً چنین ابزاری برای Computer شما مورد نیاز خواهد بود. از امتیازات بارز این نرم افزار نسبت به برنامه های مشابه می توان به امکانی به نام Grab++ استفاده کرد. با استفاده از این امکان می توان هر نوع فایل فایل فلش یا فیلم یا موزیک را که امکان مشاهده و گوش دادن به آن فقط به صورت Online وجود دارد را دانلود کنید. مثلا فیلم های سایت یاهو را که هیچ برنامه ای نمی تواند آن ها را دانلود کند این برنامه لینک اصلی آنها را شناسایی و دانلود می کند. برای فعال کردن آن می توانید بر روی آیکون این برنامه در Taskbar راست کلیک کرده و Grab++ را انتخاب کنید. صفحه مورد نظر خود را Refresh کنید تا لینک فایل مورد نظر خود را ببینید.

 

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 260 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Internet Explorer 10 Preview + 9 - نرم افزار مرورگر اینترنت اکسپلورر

بی شک امروزه پر طرفدارترین نرم افزار برای مشاهده وبسایت ها ، نرم افزاری جز Internet Explorer نمی باشد. طی آمار گرفته شده در سال ۲۰۰۹ حدود ۴۵% دنیا از این مرورگر که از ویندوز ۹۸ به بعد به عنوان یک نرم افزار پیش فرض در ویندوز قرار داده شده است استفاده می کنند. امروز نسخه ای از این نرم افزار در دسترس کاربران دانلودها قرار می گیرد که بسیاری از مشکلات این نرم افزار محبوب برطرف شده و شما می توانید از نسخه آزمایشی آن استفاده نمایید تا نسخه نهایی عرضه شود. این نسخه مشکلاتی همچون ناسازگاری با وبسایت های تحت PHP در صورت باز کردن بیش از صفحات ، پاک شدن کوکی ها در بعضی اوقات به صورت ناخودآگاه ، افزایش دقت در هماهنگی با دانلود منیجر ها ، افزایش تجزیه تحلیل در اسکریپت های PHP و … را برطرف کرده است.

 

 دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 224 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

FlashGet

 

FlashGet ، هدف از ساخت این برنامه افزایش سرعت دانلود و مدیریت قوی بر روی فایل های دانلود شده، بوده است این برنامه فایل ها را به طور مجازی به چند قسمت تقسیم می کند و هر قسمت را جداگانه دانلود می کند، این عمل باعث افزایش سرعت تا ۵۰۰٪ خواهد شد. توسط FlashGet می توانید فایل های حجیم حتی تا چند گیگابایت را به راحتی دانلود کنید، کلاً برنامه قوی هست و فایل مورد نظر شما را با تمام قدرت از روی سرور دانلود میکند، شاید با سایت هایی برخورد کرده اید که اجازه نمیدهند توسط برنامه های مدیریت از روی آنها فایل دانلود کنید اینجاست که FlashGet به کمک شما می آید، تقریباً در ۶۰٪ موارد می توانید با FlashGet این گونه فایل ها را دانلود کنید. FlashGet را می توانید به گونه ای تنظیم کنید تا بعد از اتمام دانلود، ارتباط اینترنتی را قطع کند و یا اگر خواستید کامپیوتر را نیز خاموش کند، این دو قابلیت از ابتکارات این برنامه بود، که بعدها برنامه های دیگر هم این قابلیت را به خود افزودند.

 دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 248 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

دانلود FileZilla - نرم افزار مدیریت اف تی پی

FileZilla نرم افزاری سریع و قابل اعتماد در زمینه FTP و SFTP و FTPS , با تعداد زیادی امکان و ویژگی و یک محیط کاربری جذاب می باشد. این نرم افزار از تعداد زیادی زبان از جمله زبان فارسی پشتیبانی می کند و شما می توانید با تغییر تنظیمات این نرم افزار محیط کاربری آن را فارسی کنید.همچنین استفاده از این نرم افزار بسیار آسان می باشد و شما به راحتی و با چند کلیک می توانید فایل خود را با استفاده از FTP آپلود کنید.

 

 دانلود نرم افزار و بازی

 

s0hRaB بازدید : 281 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

دانلود MyLanViewer - نرم افزار اسکن و نظارت بر IP های شبکه های محلی

MyLanViewer نرم افزاری قدرتمند در زمینه اسکن کامپیوترهای شبکه محلی و هدایت منابع به اشتراک گذاشته شده می باشد. این نرم افزار یک اسکنر LAN برای شبکه های محلی می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید تمامی کامپیوترهای موجود در شبکه را جستجو کنید و اطلاعات مربوط به هر کدام را ببینید. همچنین قابلیت مانیتورینگ که شما می توانید کامپیوتر کسانی که در شبکه می باشند را ببینید و تمامی پوشه های که به اشتراک گذاشته شده اند و اطلاعات سخت افزاری تمامی سیستم ها را مشاهده کنید و نیز به مشاهده آی پی کامپیوترها بپردازید و در زمان تغییر وضعیت کامپیوترها، اخطارها را مشاهده نمایید.

s0hRaB بازدید : 305 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

 

IDM سریعترین دانلود منیجر Internet Download Manager 6.14 Build 5 Final

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام بازی منتخب 2013 می شود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 361
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 350
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 155
  • باردید دیروز : 214
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,650
  • بازدید ماه : 6,137
  • بازدید سال : 35,244
  • بازدید کلی : 567,058