loading...
دانلود نرم افزار و بازی
آخرین ارسال های انجمن
s0hRaB بازدید : 601 یکشنبه 15 بهمن 1391 نظرات (0)

 

Unity 3D Pro طراحي و ساخت بازي هاي سه بعدي با Unity 3D Pro 4.0.1 f2

یونیتی جزو چهار موتور بازی ساز بزرگ می باشد که البته روز به روز در حال پیشرفت است، طی چند سال اخیر بسیای از بازی سازان به سمت این موتور گرایش پیدا کرده اند، حتی در داخل کشور نیز بسیاری از شرکت های بازی سازی این موتور را به عنوان موتور بازی ساز خود انتخاب کرده اند و در حال ساخت بازی با این موتور بازی ساز هستند. ساخت بازی با این موتور بازی ساز بسیار ساده است چرا که بیشتر کار در محیط ویژوال انجام می شود، یعنی حدود ۸۰ درصد کار بدون کدنویسی انجام می شود و تنها حدود ۲۰ درصد کار کدنویسی است، که این موضوع باعث جذب بسیاری از کاربران علاقه مند به بازی سازی شده است که علم زیادی در برنامه نویسی ندارند.

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 292 جمعه 13 بهمن 1391 نظرات (0)

PeaZip

 

PeaZip نرم افزاری رایگان و متن باز برای فشرده سازی فایل در فرمت های رایج و نیز باز نمودن آرشیوها می باشد. این برنامه می تواند اکثر فرمت های رایج فایل های آرشیو را چه برای ویندوز و چه برای لینوکس، مانند ۷z، RAR، TAR و ZIP را استخراج نماید. این نرم افزار همچنین برای ایجاد فایل های آرشیو نیز از طیف وسیعی از فرمت ها پشتیبانی می کند. رمز نگاری فایل ها، امکان انتخاب شیوه ایجاد آرشیو و همچنین امکان تعیین میزان فشرده سازی از دیگر قابلیت های PeaZip است.

 

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 397 سه شنبه 10 بهمن 1391 نظرات (0)

AIDA64 Extreme Edition 2.80.2300 Final

 

AIDA64 Extreme Edition 2.80.2300 Final + Portable - تست رایانه

یکی از ابزارهای قدرتمند جهت تست کردن عملکرد سیستم عامل و نرم افزارها و سخت افزار ها در کامپیوترهای خانگی می باشد . این برنامه با دادن اطلاعات کافی بعد از تست نمودن قطعات اینستال شده بر روی سیستم شما , می تواند راهگشای پیدا کردن بسیاری از مشکلات سیستم باشد .
نکته جالب و قابل تامل FinalWire AIDA64 Extreme Edition اینست که در پایان هر لیست از قطعات مختلف , شما به آدرس وب سایت سازنده همان برنامه یا سخت افزار راهنمایی می شوید که در آن قسمت نیز می توانید اطلاعات کاملتری بدست آورید .

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 473 سه شنبه 10 بهمن 1391 نظرات (0)

SynaptiCAD Product Suite

SynaptiCAD Product Suite 17.07e

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یک نرم افزار بسیار قدرتمند و حرفه ای در زمینه طراحی مدارهای الکترونیکی می باشد. این برنامه می تواند به عنوان یک دستیار حرفه ای برای تمامی مهندسین برق عمل کرده و نیازهای آنها را برطرف کند. با استفاده از این نرم افزار و با ابزارهای متعددی که در اختیار شما قرار می دهد می توانید مدارهای الکتریکی را طراحی کرده و سپس آنها را تست کنید و از صحت کارهای خود مطمئن شوید. البته این برنامه می تواند برای تمامی دانشجویان و مهندسین برق مورد استفاده قرار بگیرد. زیرا توسط این برنامه امکان ساخت مدارهای الکتریکی به صورت مجازی خواهد بود با این تفاوت که تمامی مراحل قابل تغییر و تست کردن هستند و هرگونه مشکلی در مدارها وجود داشته باشد شما می توانید شناسایی و آنها را دوباره طراحی کنید. در واقع این برنامه بیشتر برای طراحی و ساخت مدارات و آزمایشات مختلف مدارات الکترونیک استفاده می شود. The SynaptiCAD Product Suite شامل محصولات TestBencher Pro, VeriLogger Extreme, VeriLogger Pro, BugHunter Pro, DataSheet Pro, WaveFormer Pro, WaveFormer Lite, Timing Diagrammer Pro, GigaWave Viewer, Vhdl2Verilog و Verilog2Vhdl از شرکت SynaptiCAD است.

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 324 یکشنبه 08 بهمن 1391 نظرات (0)

دانلود Samsung Kies 2.3.3.12085_7 - نرم افزار مدیریت گوشیهای سامسونگ

شاید شما جز آندسته از افرادی باشید که از محصولات سامسونگ مانند دوربین , موبایل , پلیرها و دیگر محصولات این کمپانی بزرگ استفاده می کنید.  همانطور که می دانید برای وصل کردن این دستگاه ها به کامپیوتر و  لپ تاپ باید از درایورهای همان دستگاه بصورت جداگانه استفاده و نصب کنید. حال ما یک برنامه  را به شما معرفی می کنیم که همه محصولات سامسونگ را با یک برنامه به کامپیوتر متصل کنید. به وسیله نرم افزار Samsung Kies میتوانید به تمامی قسمتهای گوشی سامسونگ خود از روی رایانه دسترسی داشته باشید و تغییرات مورد نظرتان را به راحتی روی آن اعمال کنید. شما با استفاده از این برنامه می توانید تمامی اطلاعات موجود در دستگاه ها مانند تصاویر , فیلم ها , شماره تلفن ها , پیامک ها و… را بر روی کامپیوتر منقل و از کامپیوتر بر روی دستگاه ارسال کنید.همچنین این برنامه به شما اجازه می دهد تا تصاویر و ویدیوهای خودهای خود را برای دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید و یا اطلاعاتتان را بر روی سی دی رایت کنید. کافیست شما بعد از نصب برنامه از طریق پورت USB دستگاه مورد نظرتان را به کامپیوتر متصل کنید و تغییرات را اعمال کنید.

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 320 یکشنبه 08 بهمن 1391 نظرات (0)

soft98TeraByte Unlimited Image For Windows 2.79 Retail

 

 

 

 

 

 

 

نرم افزاری قدرتمند جهت تهیه نسخه پشتیبان و بازیابی اطلاعات موجود در هارد دیسک و سیستم عامل ویندوز می باشد که در هر زمان در هنگام بروز نقص در ویندوز و یا از بین رفتن اطلاعات می توانید اقدام به بازگرداندن اطلاعات پشتیبان گیری شده کنید. این نرم افزار سازگار با نسخه های مختلف ویندوز نیز می باشد. این نرم افزار از ویندوز قابل اجرا بر روی سیستم عامل و داس یا لینوکس و هر پارتیشن و درایوهای شبکه نسخه پشتیبان تهیه می کند.

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 261 یکشنبه 08 بهمن 1391 نظرات (0)

soft98

VSO Blindwrite Suite 7.0.0.0 Final

 

 

 

 

 

ابزاری برای تهیه نسخه های پشتیبان از CD و DVD های شماست! به کمک این نرم افزار شما یک نسخه  پشتیبان با تمام ویژگی های دیسک اولیه بر روی Hard Disk خود ذخیره و از آن استفاده می کنید و مانع از بین رفتن دیسک اولیه خود می شوید! نسخه پشتیبان تهیه شده بر روی Hard Disk شما به وسیله تمام برنامه های درایو مجازی (مانند Deamon Tools) قابل اجراست. این برنامه همچنین از تمامی فرمتهای DVD موجود (DVD-R, DVD+R, DVD-RW, DVD+RW, DVD-RAM, DVD+R Double Layer, DVD-R Dual Layer) پشتیبانی میکند.اين نرم افزار، امکان شکستن قفل CD/DVD است و در پاره ای از مواقع بهتر از CloneCD عمل می کند.این نسخه از BlindWrite که می توان گفت عمدتاً نسخه برداری از بازی های رایانه ای را هدف قرار می دهد، قسمت عمده ای از فرمتها را پشتیبانی کرده و با بروز رسانی به موقع خود سعی بر آن دارد تا از قافلۀ تیزپای تکنولوژی عقب نماند. البته این بدان معنی نیست که شما نمی توانید از فیلم ها و سایر اطلاعاتتان نسخه برداری نمایید، بلکه BlindWrite مشگل گشای شما در نسخه برداری از بسیاری از محتویات دیسکهایتان است.

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 321 پنجشنبه 05 بهمن 1391 نظرات (0)

 

| دانلود محصولات Ashampoo ، آپدیت شده ۱۶٫۰۱٫۲۰۱۳ |

 

Ashampoo AIO Collection مجموعه نرم افزارهاي شركت آشامپو Ashampoo Softwares Collection

 

شرکت آشامپو (Ashampoo) یکی از برترین شرکت های ارائه دهنده نرم افزارهای کاربردی می باشد که حتما با محصولات آن آشنا هستید . این پک شامل آخرین نسخه های نرم افزارهای کاربردی این شرکت می باشد که در ماه دسامبر ۲۰۱۳ منتشر شده اند . برنامه هایی کاربردی برای کار با متون ، تصویر بردای از دسکتاپ ، ابزارهای حفاظتی و امنیتی ، کار با سی دی و دی وی دی ، ابزارهای بهینه سازی ویندوز و … جزء برخی از نرم افزارهای ارائه شده از این شرکت هستند . برای شما علاقه مندان مجموعه ای از جدیدترین نرم افزارهای این شرکت را به صورت یک مجموعه آماده در یافت کرده ایم که در ادامه ی مطلب می توانید لیست برنامه های موجود در این پک را مشاهده کنید .

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 194 چهارشنبه 04 بهمن 1391 نظرات (0)

soft98SUMo 3.5.1.194 Final

 

 

 

 

 

 

 

 

اگر دقت داشته باشید که سیستم خود را همواره به روز کنید مطمئنا مشکلات شما با سیستم کمتر می شود. این به روز رسانی شامل کلیه نرم افزارهای موجود در سیستم مثل: مرورگر اینترنت، برنامه های گرافیکی، بسته های امنیتی، درایورها و کلاً تمامی نرم افزارهایی که به هنگام اتصال به شبکه از آن بهره می برید و ... می باشد و اگر به روز رسانی آنها برای شما کاری سخت است، نرم افزار کاربردی SUMo شما را از سردرگمی برای بروز رسانی سیستم نجات می دهد. موتورهای قدرتمند این نرم افزار بدون ایجاد کوچکترین خللی در کار سیستم همواره به دنبال یافتن جدیدترین بسته های آپدیت ارائه شده توسط کمپانی های نرم افزاری است تا سیستم شما را در همان لحظه اول با جدیدترن بسته ها بروز نماید .

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 258 چهارشنبه 04 بهمن 1391 نظرات (0)

Pointstone System Cleaner 7.0.7.210

نرم افزاری جهت از بین بردن برنامه های مخرب و داده های غیر ضروری از هارد شماست.این نرم افزار کوچک با قدرتی چشم گیر پس ماندهای باقی مانده از نصب و یا برداشتن نرم افزار های دیگر بر هارد را شناسایی و فایلهای مرده و کوکی ها را با یک کلیک به صورت اتومات از هارد پاک میکند. در نتیجه سرعت سیستم بیشتر شده و فضای کمتری از هارد اشغال میگردد و دسترسی به فایلها با سرعت بیشتری انجام میگیرد.

Pointstone System Cleaner

دانلود نرم افزار و بازی

 

s0hRaB بازدید : 196 چهارشنبه 04 بهمن 1391 نظرات (0)

soft98Wise Program Uninstaller 1.23.54 Final

 

 

 

 

 

نرم افزار مفید و کم حجمی می باشد که شما با استفاده از آن قادر به پاک کردن برنامه ها در چند حالت خواهید بود. در اینجا منظور از چند حالت ، حالات Forced Uninstall و Safe Uninstall می باشد. حالت Safe Uninstall برای پاک کردن برنامه هایی می باشد که به راحتی از بین می روند و پس از پاک کردن آن ها هیچ فایلی باقی نمی ماند. اما حالت Forced Uninstall برای پای کردن برنامه های حجیم و پردردسر می باشد؛ با استفاده از این حالت می توانید اینگونه برنامه ها را به سرعت پاک کنید. (بطوری که هیچ اثری از آن ها باقی نمی ماند) برای پاک کردن هر برنامه ابتدا آن را در لیست پیدا کنید (درصورتی که پیدا نکردید آن را جست وجو کنید) و با یکی از دو روش Safe یا Forced آن را Uninstall نمایید. حالت Safe Uninstall ، بخش پاک کردن برنامه مورد نظر را بالا می آورد و توسط آن می توانید برنامه را پاک کنید. در صورتی که با استفاده از روش Safe نتوانستید برنامه را از بین ببرید، با حالت Forced می توانید این کار را انجام دهید .

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 789 چهارشنبه 04 بهمن 1391 نظرات (0)

Advanced SystemCare

Advanced SystemCare

 

 

 

 

 

 

 

 

منحصر به فردترین نرم افزار تعمیر، حفاظت و بهینه سازی کامپیوتر تنها با یک کلیک محصول شرکت IObit می باشد. این برنامه به شما کمک می کند تا از پایین آمدن سرعت، فلج شدن و از کارافتادن سیستم جلوگیری شود. نرم افزار حرفه ای SystemCare یک نرم افزار با کارایی آسان، هوشمند و قدرتمند می باشد که نسل جدیدی از نرم افزارهای سودمند برای تعمیر کامپیوتر و بهینه سازی ویندوز است و یک نرم افزارمفید برای تنظیم عالی و کاربردی سیستم می باشد. این نرم افزار که از سافت 98 دانلود میکنید دارای ابزارهای مختلف برای تعمیر خطاها، بهینه سازی سرعت اینترنت و دانلود، پاک سازی فایل های موقتی ویندوز، تضمین امنیت شخصی و حفظ عملکرد بالای کامپیوتر می باشد.

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 360 سه شنبه 03 بهمن 1391 نظرات (0)

garena

 

در واقع به اصطلاح امروزی تر: بازی های خود را با دوستانتان آنلاین بازی کنید

امروزه با زیاد شدن بازی های کامپیوتری و تنوع آنها که بیشتر آنها قابلیت بازی کردن آنلاین تحت شبکه نیز میباشند شرکتهایی به فکر ساختن نرم افزارهایی دست به کار شده اند تا این شرایط بازی کردن آنلاین کاربران کامپیوتری را به عهده بگیرند که یکی از این نرم افزار ها garena plus میباشد.

 

garena plus با ایجاد محیط هایی شبیه چت روم افراد را کنار هم جمع کند و بعد تصمیم گینده شمایید که کدام بازی را اجرا کنید این نرم افزار قدرتمند هر ماه به مجموعه بازی های خود می افزاید تا در عین بروز بودن کاربران خود را نیز حفظ کند

بیشتر گیمرها از این نرم افزار برای بازی کردن call of duty 4 و warcraft (dota)i این نرم افزار را انتخاب می کنند ولی جدیدا اکثر گیم ها و بازی هایی که قابلیت آنلاین بازی کردن را دارا میباشند به چت روم های این نرم افزار اضافه شده اند.

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 272 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

Top Password Recovery BundlePassword Recovery Bundle 2013 Enterprise 3.0

 

 

 

 

مجموعه ای کامل از سریع ترین و ساده ترین ابزارهای بازیابی تمامی رمز های عبور می باشد. بازیابی سریع یا تنظیم مجدد کلمه عبور برای ویندوز، PDF، ZIP، RAR، اسناد Office Word/Excel/PowerPoint و ... توسط این نرم افزار امکان پذیر است. برای کار کردن و بازیابی رمزها با این برنامه نیازی به هیچ مهارت فنی ندارید. این نرم افزار قادر است رمزهای عبور فراموش شده مسنجر، برنامه های ایمیل، مرورگرهای اینترنت، نرم افزار اف تی پی، نرم افزار آفیس، قفل های سی دی، کانکشن های ارتباطی و بسیاری از نرم افزار های دیگر را بازیابی کند. این نرم افزار امکان بازیابی رمزهای بیش از 100 نوع رمز عبور و فرمت فایل را دارد که از جمله آن ها می توان به نرم افزار های MSN، AIM، Google Talk، Trillian، Miranda، Paltalk، Digsby، Outlook، Outlook Express، Outlook PST File، Windows Mail، Windows Live Mail، Dialup، Internet Explorer، Firefox، MS Access، SmartFTP، FileZilla، WS_FTP، CuteFTP، AutoFTP، Camfrog Video Chat و ... اشاره کرد .

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 322 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

soft98Auslogics File Recovery 3.5.1.0 Final

 

 

 

 

 

نرم افزاری در زمینه بازگرداندن فایل های حذف شده یا فایل های آسیب دیده به طور تصادفی از نرم افزارهای جاسوسی و ویروس می باشد. شما می توانید اسناد، موسیقی، عکس، برنامه های نرم افزار و هر فایل دیگری را بازگردانید. همچنین می توانید فایل های آسیب دیده توسط ویروس یا نرم افزارهای جاسوسی را بازیابی نمایید. بازگرداندن عکس یا فیلم به طور تصادفی از دوربین های دیجیتال  و یا پوشه ها کامپیوتر نیز امکان پذیر می باشد. این نرم افزار بیشتر دوربین های دیجیتال، دوربین و کارت حافظه را پشتیبانی می کند. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا به جستجو و پیش نمایش فایل ها و نیز جستجو و نمایش اسنا ، موسیقی، تصاویر و ویدئوها بپردازید. بازیابی هر نوع فایل، بازیابی اطلاعات حتی از پارتیشن های حذف شده و فرمت شده دیسک، پیش نمایش تصویر قبل از خراب شدن، حذف فایل های محرمانه، ایجاد یک کپی از اطلاعات مهم، پشتیبانی از هر نوع درایو و وسایل و ... از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

 قابلیت های نرم افزار Auslogics File Recovery :

  • بازیابی فایل های پاک شده یا از دست رفته به طور تصادفی
  • پشتیبانی از هارد و فلاپی دیسک، دوربین های دیجیتال و کارت های حافظه
  • امنیت و حذف فایل های محرمانه
  • انعطاف پذیری سیستم جستجو با گزینه هایی برای مرتب سازی و یا بازیابی فایل ها از نوع، اندازه و تاریخ آخرین اصلاح
  • نحوه آسان است برای کاربران تازه کار بشود ، در حالی که حالت پیشرفته به اندازه کافی قدرتمند است حق درخواست تجدید نظر را به کامپیوتر انجمن گفتگوی تجارت
  • تشخیص و بازیابی فایل ها از دیسک های فرمت شده و یا حذف شده
  • نمایش بازیابی موفق هر فایل

 

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 785 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

Partition Wizard Bootable CDPartition Wizard Bootable CD 7.7

نرم افزاری قدرتمند که به شما این امکان را خواهد داد تا به راحتی و بدون وجود هرگونه محدودیتی و به طور مستقیم به بوت کردن کامپیوتر و مدیریت پارتیشن های آن بپردازید. به کمک این نرم افزار و توانایی های آن شما قادر خواهید بود تا به مدیریت پارتیشن ها پرداخته و با توجه به تمامی امکانات مورد نیاز که Partition Wizard Bootable CD  در اختیارتان قرار داده در این راه کوچکترین مشکلی نیز برای شما پیش نخواهد آمد.همچنین به کمک این نرم افزار شما میتوانید در زمانی که پارتیشن شما دچار مشکل شده است نیز عملیات مورد نظر را انجام دهید .

قابلیت های نرم افزار Partition Wizard Bootable :
  • مدیریت پارتیشن بدون نصب چیزی بر روی کامپیوتر شما
  • مدیریت پارتیشن بدون سیستم عامل
  • بازیابی پارتیشن زمانی که ​​جدول پارتیشن آسیب دیده است و کامپیوتر قادر به انجام عملیات بوت نمی باشد
  • بازیابی پارتیشن زمانی که ​​پارتیشنی به طور تصادفی حذف و یا کامپیوتر شما قادر به انجام عملیات بوت نمی باشد
  • بازسازی MBR اگر MBR آسیب دیده است
  • تجزیه و تحلیل و رفع مشکل جدول پارتیشن
  • بازسازی MBR، بازیابی پارتیشن، انتقال/تغییر اندازه پارتیشن، ادغام پارتیشن، کپی پارتیشن ، ایجاد پارتیشن، حذف پارتیشن،فرمت پارتیشن، تبدیل سیستم فایل، مخفی/آشکار کردن پارتیشن، جست و جو در پارتیشنها و ...
  • و ...
  • دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 315 شنبه 30 دی 1391 نظرات (0)
دانلود HardwareGrowler v2.0 MacOSX - نرم افزار یافتن درایور سخت افزار ها برای مک


آیا تا کنون پیش آمده است که دیسک درایور های سخت افزار خود را گم کرده و یا اینکه نسخه هایی که دارید دچار مشکل باشند؟
HardwareGrowler 2.0 نام نرم افزاری است که به شما کمک می کند تا به راحتی و از راه اینترنت تمامی درایور های سخت افزار خود را دانلود کنید. این نرم افزار با موتور جستجوی قوی خود تمامی سخت افزار های نصب شده بر روی رایانه شما را شناخته و پس از آن برای شما لیست می کند.
در ضمن این نرم افزار قادر است که در صورت بروزرسانی این سخت افزار ها شما را آگاه کرده تا اقدام به دانلود نسخه های جدید را دانلود کنید.

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 233 شنبه 30 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Wsservice CRK v1.4.2 - کرک اپلیکیشن های محیط مترو ویندوز ۸ نصب اپلیکیشن های مترو با یک کلیک اضافه شد!
یکی از مهمترین قسمت ها و قابلیت های ویندوز ۸، اپلیکیشن فروشگاه یا همان Store آن است. که دری است به سوی هزاران برنامه ای که برای محیط مترو (بخوانید رابط کاربری مدرن) ارایه شده اند. اما متاسفانه مایکروسافت دسترسی به این فروشگاه را در مناطق خاصی محدود کرده است. یکی از مناطقی که دسترسی به فروشگاه ویندوز در آن مسدود شده است ایران است. حال با ما در ادامه مطلب همراه شوید تا چگونگی نصب اپلیکیشن های فروشگاه ویندوز بدون نیاز به دسترسی به آن و همچنین کرک کردن برنامه های پولی آن را به شما آموزش دهیم. تصور کنید که باید برای هر بار نصب یک اپلیکیشن بر روی چند کاربر و چند رایانه خود کلی هزینه پهنای باند اینترنت برای دانلود حجم زیادی از یک برنامه را متحمل شوید. اکنون با این شیوه با یک بار دانلود اپلیکیشن مورد نظر خود می توانید رو هر تعداد از رایانه ویندوز هشتی آن را نصب کنید.
در در صورتی که مکانی برای عرضه این اپلیکیشن ها به وجود آید شما می توانید بدون زحمت دسترسی به فروشگاه ویندوز برنامه های خود را دریافت و نصب کنید.
کرک کردن برنامه هم دیگر جای خود دارد. با این روش به تعداد زیادی از برنامه های غیر رایگان و کاربردی دسترسی خواهید یافت.

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 505 شنبه 30 دی 1391 نظرات (0)
دانلود Alcohol 120% v2.0.2 Build 4713 - نرم افزار رایت و شبیه ساز

نرم افزار Alcohol 120% با شبیه سازی و ضبط انواع CD و DVD در نوع خود بی نظیر است، این نرم افزار با بهره گیری از جدیدترین فناوری روز همواره در حال پیشرفت و گسترش است و هر روزه ویژگی های جدیدی به آن افزوده می شود. توسط این برنامه شما می توانید با Image گرفتن (ذخیره کردن کل اطلاعات در قالب یک فایل روی هارد دیسک) از سی دی هایی که مرتب از آنها استفاده می کنید، بدون قرار دادن CD در CD-ROM از آنها استفاده کنید، تنها یک کلیک لازم است تا Image با سرعتی در حدود 200X اجرا شود.
این نرم افزار همچنین یکی از قویترین نرم افزار ها در زمینه رایت انواع CD و DVD می باشد و توانایی خواندن سی دی های خش دار و کپی برداری از سی دی های قفل دار (دارای بد سکتور) را نیز دارا می باشد.
همچنین این برنامه یكی از نرم افزار های معروف در زمینه كپی رایت انواع سی دی و دی وی دی محسوب می شود. این نرم افزار قادر است اكثر سی دی و دی وی دی هایی كه قفل شده اند را كپی رایت نماید. Alcohol 120% با پشتیبانی از اكثر فرمت ها می تواند تا خواسته های كاربران را تا حدود زیادی برآورده سازد. ساخت 6 درایو مجازی به صورت همزمان قابلیت مهم دیگری است كه این نرم افزار در خود جای داده است.

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 390 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)

Windows Loader قانونی سازی ویندوز خود با Windows 7 Loader + Activator v2.0.6

نرم افزار Windows Loaderجهت قانونی کردن ویندوز سون .قطعا اگر شما هم از ویندوز ۷ یا نسخه های ویندوز سرور ۲۰۰۸ استفاده می کنید با مشکل فعال سازی آن ها رو به رو خواهید بود و باید از آن ها به صورت ۳۰ روزه استفاده کنید. Windows Loader نرم افزاری است که از تمامی نسخه های ویندوز۷ و ویندوز سرور ۲۰۰۸ پشتیبانی می کند و قادر است تا آنها را به نسخه ی کاملا قانونی تبدیل کند. با اینکار دیگر نیازی نیست که نگران مشکل فعال سازی ویندوز خود باشید.

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 337 سه شنبه 26 دی 1391 نظرات (1)

دانلود Norton Utilities - نرم افزار بهینه سازی کامپیوتر

Norton Utilities نرم افزاری مناسب است که ابزارهایی ضروری برای بهینه سازی و بهبود کارایی کامپیوترتان فراهم می کند. Norton Utilities لینک های ریجستری خراب، فایل های آسیب دیده را یافته و اصلاح می کند، فضای دیسک را آزاد می سازد، حافظه سیستم را اصلاح می سازد، زمان راه اندازی را سریع تر ساخته و کارایی سیستم و برنامه های کاربردی را افزایش می دهد. برخلاف سایر نرم افزارهای هماهنگ کننده کامپیوتر Norton Utilities بطور ۱۰۰ درصد بر افزایش کارایی و فراهم کردن ابزارهایی با کاربرد آسان متمرکز است. این برنامه با مدیریت Startup باعث بوت سریع تر کامپیوتر و برنامه های راه انداز اولیه شده و به جای load کردن تمام برنامه های ویندوز تنها آن هایی که شما انتخاب کرده اید را هنگام شروع، راه اندازی خواهد کرد. وقتی که شما حافظه بیش تری را در سیستمتان نیاز دارید این برنامه با یکپارچه سازی رجیستری، اصلاح حافظه به همراه تثبیت خطاهای رجیستری، سازمان دهی فایل های رجیستری و تعمیر لینک های معیوب به شما کمک می کند تا قادر باشید برنامه ها را سریع تر باز کرده و به صورت هم زمان با آن ها کار کنید. این برنامه به شما اجازه می دهد تا دائماً داده های نفوذ پذیر ناخواسته را پاک کنید تا هکرها نتوانند به سیستم شما دسترسی پیدا کنند. ابزارهای مدیریت به شما امکان دیدن و مدیریت میزان مصرف حافظه ی برنامه های در حال اجرا را می دهند و بدین ترتیب شما می توانید تنظیماتی که باعث بهبود عملکرد کامپیوتر می شوند را اعمال کنید.

 

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 198 دوشنبه 25 دی 1391 نظرات (0)

PeaZip

 

PeaZip نرم افزاری رایگان و متن باز برای فشرده سازی فایل در فرمت های رایج و نیز باز نمودن آرشیوها می باشد. این برنامه می تواند اکثر فرمت های رایج فایل های آرشیو را چه برای ویندوز و چه برای لینوکس، مانند ۷z، RAR، TAR و ZIP را استخراج نماید. این نرم افزار همچنین برای ایجاد فایل های آرشیو نیز از طیف وسیعی از فرمت ها پشتیبانی می کند. رمز نگاری فایل ها، امکان انتخاب شیوه ایجاد آرشیو و همچنین امکان تعیین میزان فشرده سازی از دیگر قابلیت های PeaZip است.

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 192 دوشنبه 25 دی 1391 نظرات (0)

دانلود SyncBackPro - نرم افزار تهیه نسخه پشتیبان از سیستم

SyncBackPro نرم افزاری قدرتمند و حرفه ای جهت ایجاد نسخه پشتیبان، بازیابی و هماهنگ سازی می باشد. از قابلیت های این برنامه تهیه پشتیبان بر روی فضای ذخیره سازی ابری و دیسک های CD، DVD و Blu-Ray است. شما با استفاده از SyncBackPro می توانید بدون نیاز به فشرده سازی، اطلاعات خود را بر روی سی دی یا دی وی دی ذخیره کنید و در صورت نیاز آنها را قسمت بندی کنید و یا به صورت فایل ISO ذخیره نمایید. امکان اسکریپت نویسی از دیگر قابلیت های مفید این برنامه است. SyncBackPro اجازه می دهد تا کاربر به پیکربندی پروفایل برنامه خود با استفاده از اسکریپت بپردازد. این اسکریپت ها از کد اصلی برنامه مجزا هستند و به زبان های مختلف نوشته شده اند. دستورالعمل اسکریپت ها مشابه ماکروها در مایکروسافت آفیس و جاوا اسکریپت در صفحات وب است. این برنامه از SFTP که همان پروتکل FTP امن است نیز پشتیبانی می کند.

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 257 دوشنبه 25 دی 1391 نظرات (0)

دانلود AnVir Task Manager - نرم افزار افزایش دهنده کارایی و سرعت سیستم

نرم افزار AnVir Task Manager مجموعه ای کامل جهت افزایش کارایی ویندوز را برای کار مداوم با سیستم فراهم می کند. این نرم افزار دارای اطلاعاتی در مورد فرایندها، سرویس ها، اتصالات اینترنت، درایوها و DLLها، امنیت، آیکونها و … است. مدیریت Startup، افزایش سرعت شروع ویندوز، افزایش سرعت اینترنت، بهینه سازی حافظه، نظارت بر CPU، حافظه، شبکه، لود و دمای HDD، نظارت بر TCP/UPD، نگهداری ویندوز، آنالیز مشکلات ویندوز، دستیابی به فولدرها، بهبود عملکرد سیستم از ویژگی های این نرم افزار می باشد. این نرم افزار محصول شرکت AnVir می باشد.

 

 دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 399 دوشنبه 25 دی 1391 نظرات (0)

Windows-7-USB-Stick

 

Windows 7 USB / DVD Download Tool  به طور معمول ویندوزهایی را که دانلود می کنید، با پسوند ISO می باشد. برای استفاده از آن، می بایست آنرا به روی DVD یا CD رایت کنید یا توسط PowerISO فایلهای ویندوز را Extract کنید. این نرم افزارها معمولا حجمی بالا دارند، فضای زیادی را اشغال می کنند و اکثراً به شما این انتخاب را نمی دهند که فایل را بر روی فلش مموری ذخیره کنید. اما Windows 7 USB DVD Download Tool برنامه ای بسیار کم حجم می باشد که با کمتر از ۵ کلیک شما می توانید فایل های خود را بر روی DVD یا Flash Memory یا همان Removable Disk کپی کنید و با قابلیتی که شرکت مایکروسافت در این نرم افزار کاربردی قرار داده است به راحتی می توانید DVD بوتیبل ویندوز ۷ و ۸ را بر روی فلش مموری انتقال داده و توسط آن بوت شده و مبادرت به نصب ویندوز نمایید.

 دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 27074 دوشنبه 25 دی 1391 نظرات (0)

dell n5110

آخرین تغییرات (۱۸ آبان ۱۳۹۱):

درایورهای مخصوص ویندوز ۸ و نسخه جدید درایورهای ویندوز ۷

یکی از نیازهای اساسی صاحبان لپ تاپ های دِل ، نیاز به نصب و یا آپدیت درایورهای این لپ تاپ میباشد که شرکت دل توجه چندانی به ارائه این درایور ها نمیدهد فقط درایوهای خود را در سایت خود عرضه میکند که به دلیل پیچیده گی سایت امکان دانلود سریع و راحت برای صاحبان لپ تاپ فراهم نیست. به همین دلیل ما بر آن شدیم تا این درایوها را برای شما در یک لیست کامل با آخرین آپدیت ها قرار دهیم تا از حداکثر کارایی لپ تاپ خود بهره ببرید.

 دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 325 دوشنبه 25 دی 1391 نظرات (0)

dll-files

 

ویندوز و بعضی از برنامه های دیگر برای اجرا شدن، فایل های Dll (یا Dynamic Link Library) خاصی را نیاز دارند که ممکن است به راحتی آن ها را در هارد کامپیوتر پیدا نکنند و یا برنامه خاصی که مربوط به اجرای آن فایل می باشد بر روی سیستم موجود نباشد. در این مواقع سیستم پیغام های خطا (Error)  با پسوند .dll به شما نمایش می دهد.
نرم افزار DLL-Files.com FIXER به شما این امکان را می دهد تا هارد سیستم خود را بررسی کنید و فایل های Dll ناقص را تعمیر کرده و یا اگر برنامه ای یک فایل Dll خاص را نیاز داشته باشد، آن نیاز را برطرف کنید.

 دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 270 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

دانلود WinISO Standard - نرم افزار ساخت و ویرایش ایمیج

نرم افزار WinISO Standard برنامه ای مفید است که با استفاده از آن شما قادر خواهید بود تا به پردازش فایل های ایمیج CD-ROM شامل ISO و BIN بپردازید. در واقع این نرم افزار تنها برای تبدیل فرمت فایل های ایمیج مانند BIN ،ISO و… نیست، بلکه علاوه بر انجام این کار شما قادر به اکسترک نمون، استخراج، ویرایش و ایجاد مستقیم فایل های ISO خواهید بود. WinISO Standard امکانات مفیدی را به شما ارائه می دهد که از میان آن ها می توان به ساخت ایمیج های قابل بوت CD یا DVD، ویرایش مستقیم ایمیج های قابل بوت، تبدیل فرمت آن ها، استخراج و ویرایش ایمیج ها اشاره کرد. شما می توانید ویرایش هایی نظیر اضافه کردن یا حذف فایل/پوشه از فایل ISO، تغییر نام فایل های موجود، مشاهده و اجرای فایل های درون ایمیج و … را انجام دهید.

 

 دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 233 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Advanced Uninstaller Pro - نرم افزار حذف برنامه های نصب شده

Advanced Uninstaller PRO نام نرم افزاری حرفه ای به منظور حذف برنامه های نصب شده بر روی سیستم به صورت کامل می باشد. در این نرم افزار کاربران با استفاده از ابزارهای قرار داده شده و با چند کلیک قادرند تا برنامه هایی که توسط قسمت Add/Removes Program قابل حذف نمی باشند را به صورت کامل حذف کرده و همچنین تمامی فایل های مربوط به این نرم افزار را از روی هارد شما پاکسازی نماید. همچنین این نرم افزار تمامی کلید های موجود در رجیستری را که برنامه مورد نظر که در حال حذف آن می باشید را به صورت کامل پاکسازی می کند. این نرم افزار محصولی از شرکت Innovative Solutions می باشد.

 دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 303 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

دانلود GeekBench Pro - نرم افزار بررسی عملکرد سخت افزار سیستم

GeekBench Pro مجموعه ای جامع از معیارهای مشخص شده برای اندازه گیری دقیق و سریع عملکرد پردازنده و حافظه کامپیوتر می باشد. این نرم افزار برای معیارهای با اجرای آسان و قابل درک طراحی شده است. توسط این نرم افزار می توانید سرعت واقعی سیستم خود را با استفاده از مقیاس های مختلف اندازه گیری کرده و آن را با سرعت سیستم دیگر کاربران این نرم افزار مقایسه نمایید .

 دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 1907 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

origin

طی یکی دو سال اخیر بازی های رایانه ای پیشرفت بسیار زیادی کرده اند و رقابت بین کنسول ها و شرکت بازی سازی برای جذب کاربران خود بسیار نزدیک شده است تا جایی که شرکت های بازی سازی اقدام به نرم افزار خاصی برای اجرای هر چه بهتر بازی ها نموده اند.

 

حال شرکت EA یک نرم افزاری  را با نام Origin ارائه داده است که امکان فعال سازی بازی ها از این نرم افزار نسبت به steam آسان تر شده است و چون برخلاف steam که تمام بازی ها را پشتیبانی میکند، فقط  محصولات شرکت خود EA را ساپورت میکند همین باعث میشود امکانات زیادی به این نرم افزار اضافه شود. که طی چند نسخه اخیر این امکانات بیشتر هم شده است.

Origin یک شبکه مدیریت بازی های رایانه ایی بر رویه PC است و این شبکه برای شرکت بازی سازی EA می باشد که به جرات می توان گفت بالای ۸۰% شبیح به نرم افزار شرکت Valve یعنی Steam می باشد

تفاوت Origin نسبت به Steam در ساپورت کردن از بازیها می باشد که برخلاف Steam شبکه Origin بازیهای شرکت EA را فقط پشتیبانی می کند و شما تنها می توانید بازیهایی که برای شرکت EA می باشد را خریداری کرده و در اکانت خود فعال کنید

یکی دیگر از تفاوت های جالب Origin نسبت به Steam این است که شما به جز اینکه می توانید ایمیل و پسورد خود در Origin را تغییر دهید به راحتی می توانید حتی نام user خود را هم تغییر دهید که در Steam این امکان تغییر user نیست  از امکانات جالب Origin همین تغییر یوزر می باشد

 دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 223 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

htc sync

مانند تمامی برندهای موبایل، شرکت موفق و قدرتمند HTC هم نرم افزار خاصی را برای کاربران خودش تهیه کرده است. این نرم افزار که منحصراً برای گوشی های هوشمند آندرویدی این شرکت تولید شده است HTC Sync نام دارد. HTC Sync برنامه ای برای ارتباط و همگام سازی گوشی های اندرویدی HTC با کامپیوتر می باشد. شما می توانید از این برنامه برای همگام سازی مخاطبین Outlook، تقویم، مخاطبین Outlook Express و بوک مارک های مرورگر وب خود بین کامپیوتر و دستگاه HTC خود استفاده نمایید. همچنین امکان نصب برنامه های جانبی اندرویدی روی دستگاه و انتقال تصاویر، ویدیو ها، اسناد، آهنگ ها و لیست پخش روی گوشی شما را دارد.

 دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 203 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Windows 7 Manager - نرم افزار مدیریت ویندوز 7

نرم افزار Windows 7 Manager ابزاری قدرتمند در زمینه تنظیم، بهینه سازی و پاک سازی ویندوز ۷ می باشد. این نرم افزار شامل ۳۰ ابزار مختلف برای بهبود عملکرد و افزایش کارایی و افزایش امنیت ویندوز ۷ می باشد. توسط این نرم افزار با یک کلیک تمامی اطلاعات نرم افزاری و سخت افزاری سیستم خود را مشاهده  نمایید. بهینه سازی و افزایش سرعت و پاک سازی رجیستری، مدیریت Startup، آزاد سازی فضای اشغال شده هارد دیسک با حذف فایل های بیخود، تکراری و …، ویرایش تنظیمات مربوط به نمایش منوها جهت افزایش سرعت و کارایی، حفظ امنیت با پاک سازی کلیدهای رجیستری، پسوردها و  اطلاعات شخصی، بهینه سازی تنظیمات شبکه ای جهت افزایش سرعت اتصالات شبکه از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

s0hRaB بازدید : 219 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Alcohol 120% - نرم افزار حرفه ای رایت و شبیه ساز

Alcohol 120% نرم افزاری حرفه ای از شرکت Alcohol Software می باشد که به شما اجازه می دهد از CD های معمولی و قفل دار خود، کپی های دقیق و درست تهیه کنید. همچنین شما می توانید از CD های کنسولهای بازی خود همچون PlayStation کپی اصل تهیه نمایید. به شما پیشنهاد می کنیم که برای گرفتن کپی از CD های بازی فیلم موزیک و برنامه های خود از این برنامه استفاده کنید. چرا که این برنامه نسخه ی کاملی از سی دی های اصل شما را تهیه کرده و آن را بر روی سی دی مقصد (سی دی خام شما) رایت می کند. یکی از ویژگی جالب آن ایجاد یک درایو مجازی سی‌دی یا دی‌وی‌دی است. همان‌طور که می‌دانید برخی ‌برنامه‌ها و مخصوصا بازی‌ها برای اجرا نیاز دارند که سی‌دی آن‌ها داخل درایو ‌سی‌دی یا دی‌وی‌دی باشد. ولی با نصب این‌ نرم‌افزار دیگر این کار لازم نیست. چون این برنامه یک عکس‌برگردان از سی‌دی یا دی‌وی‌دی مربوطه می‌گیرد و تحت همان نام در یک درایو مجازی قرار می‌دهد. به این ترتیب برای اجرای بازی یا برنامه نیازی به اصل سی‌دی یا دی‌وی‌دی نیست و در عوض عکس ‌برگردان آن از درایو مجازی اجرا می‌‌‌‌‌شود. جالب‌تر آن که اگر درایو دی‌وی‌دی ندارید می‌توانید فیلم‌های دی‌وی‌دی را هم که احیانا دانلود کرده‌اید به کمک همین درایو مجازی مشاهده کنید! این هم جزو برنامه های قوی و پر کاربرد برای رایت و تکثیر انواع و اقسام CD و DVD است. حتی شما می توانید با این برنامه درایو مجازی بسازید و بازی ها و برنامه هایی که نیاز به CD دارند رو گول بزنید و از روی یه image اجرا کنید! این برنامه از انواع image ها پشتیبانی می کند! MDS, CCD, BIN, CUE, ISO, CDI, BWT, BWI, BWS, BWA و . . .این برنامه قادر به ساخت ۳۱ درایو مجازیه،تا کاربر بتواند CD ها یا DVD هاشو بدون قرار دادن در درایو اجرا کند.

 

s0hRaB بازدید : 217 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Sysinternals Suite - مجموعه ابزار عیب یابی و رفع مشکلات ویندوز

Sysinternals Suite مجموعه ای کامل از ابزارهای بسیار مفید و شناخته شده را در زمینه عیب یابی و رفع مشکلات ویندوز در قالب یک بسته نرم افزاری برای شما فراهم نموده است. ابزارهای موجود در مجوعه ی Sysinternals دارای فایل راهنما نیز می باشند. به کارگیری Sysinternals شما را یاری می کند تا به عنوان یکی از متخصصین و یا توسعه دهندگان IT، قادر به یافتن و تشخیص عیوب سیستم عامل ویندوز و نرم افزار ها باشید.

s0hRaB بازدید : 191 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

دانلود System Speed Booster - نرم افزار بهینه سازی سیستم

آیا تا به حال هزینه ی بالایی جهت بالا بردن سطح سیستم تان پرداخته اید؟ از سرعت پایین سیستم تان، از کراش های گاه و بیگاه و پیغام های خطا خسته شده اید؟ نمی دانید چگونه این مشکلات را رفع کنید؟
System Speed Booster همان چیزی است که شما را به روز نگه می دارد. این نرم افزار به شما لذت داشتن شبکه ی امن و پاک، با سرعت بیشتر، سیستم بدون خطا و دوست داشتنی می دهد. تنها با دوبار کلیک شما می توانید سیستم جدید و کامل و با بهره گیری از System Speed Booster داشته باشید.

s0hRaB بازدید : 5956 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Uplay - نرم افزار مورد نیاز برای اجرای بازی های شرکت Ubisoft

 Uplay که قبلا Ubisoft Game Launcher خوانده می شد یک نرم افزار مستقل و کاربردی است که توسط شرکت Ubisoft توسعه داده شده است. این نرم افزار علاوه بر این که اخبار جدید، تریلرهای جدید و سایر رسانه های مرتبط با بازی های این شرکت را به صورت آنلاین پخش می کند، یک نرم افزار ضروری برای اجرای بازی های این شرکت نیز می باشد.

s0hRaB بازدید : 350 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Steam - نرم افزار مورد نیاز برای اجرای بازی های شرکت Valve

Steam یک پلتفرم تحویل محتوا می باشد که توسط شرکت Valve توسعه داده شده است. این نرم افزار برای پخش تعداد زیادی بازی رایانه ای و رسانه های مرتبط نظیر اخبار و تریلرها استفاده می شود. Steam همچنین یک نرم افزار ضروری برای اجرای بازی های شرکت Valve است. این شرکت تولید کننده بازی های مشهوری نظیر سری بازی های Half Time و Counter Strike  می باشد.

s0hRaB بازدید : 213 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Wise Care 365 Pro - نرم افزار بهینه سازی و بهبود عملکرد رایانه

Wise Care 365 Pro مجموعه ای از ابزارهای کاربردی برای رجیستری، دیسک و سایر بخش های ویندوز می باشد. استفاده از این نرم افزار آسان بوده و نتایج موثری نیز دارد که راه حلی مناسبی برای بهبود عملکرد کامپیوتر شما می باشد. پاکسازی، یکپارچه سازی و بهینه سازی رجیستری، یکپارچه سازی و آزاد کردن فضای هارد دیسک، محافظت از حریم خصوصی، بازیابی اطلاعات از دست رفته، مخفی کردن فایل ها یا پوشه ها، جلوگیری از استفاده غیر مجاز از برنامه های شخصی، خاموش کردن خودکار کامپیوتر، آزاد کردن مموری و … بخشی از امکاناتی است که این نرم افزار در اختیار کاربران قرار می دهد.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام بازی منتخب 2013 می شود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 361
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 350
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 120
  • باردید دیروز : 214
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,615
  • بازدید ماه : 6,102
  • بازدید سال : 35,209
  • بازدید کلی : 567,023