loading...
دانلود نرم افزار و بازی
آخرین ارسال های انجمن
s0hRaB بازدید : 292 پنجشنبه 19 بهمن 1391 نظرات (0)

 

3d image live wallpaper تصویر زنده 3D Image Live Wallpaper 1.0.4   اندروید

این مجموعه از تصویر زنده با داشتن قابلیت ایجاد افکت‌های سه‌بعدی در هر عکس می‌تواند عکس‌های شما را به‌نوعی سه‌بعدی نمایش دهد. همچنین مجموعه دارای عکس‌هایی با کیفیت به‌طور پیش‌فرض بوده که می توانید از آن‌ها نیز استفاده کنید. در این Live Wallpaper از تکنولوژی OpenGL برای بهبود گرافیک استفاده شده است. لطفاً دقت داشته باشید این اپ فقط بر روی گوشی‌هایی که سنسور ژیروسکوپ داشته باشند قابل نصب است. همچنین برای نصب این برنامه به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 486 پنجشنبه 19 بهمن 1391 نظرات (0)

tapatalk دسترسی راحت‌تر به انجمن‌ها با Tapatalk 1.15.1   آیفون و آیپد

نرم‌افزار Tapatalk بهترین ابزار برای کسانی است که در انجمن‌ها یا فروم‌های زیادی فعالیت دارند. یکی از مشکلات همیشگی کاربران انجمن‌ها، استفاده از محتوای این انجمن‌ها بر روی موبایل است چون اکثرشان سازگاری مناسبی با موبایل یا تبلت نداشته و همین باعث می‌شود جستجوی مطالب و همچنین نوشتن مطالب جدید در این انجمن‌ها با موبایل و تبلت کار سختی به‌نظر برسد. در اینجا Tapatalk به کمک شما خواهد آمد و مرور انجمن‌ها را روی موبایل از هر زمان ساده‌تر می‌کند. Tapatalk محتوای اصلی و مورد نیاز شما در یک انجمن را به فرمی که دیدن آن برایتان مشکلی ایجاد نکند و خواندن مطالب برایتان آسان‌تر باشد محیا می‌کند. اگر از کاربران فعال یک یا چندین انجمن هستید این نرم‌افزار کاربردی را از دست ندهید. برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این اپلیکیشن برای صفحه iPhone 5 بهینه شده است.

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 301 یکشنبه 15 بهمن 1391 نظرات (0)

Game And AppZ Pack 34-AnDrOiD

 

 

Games And Appz Pack دانلود پك بازي و برنامه هاي جديد آندرويد Android Games And Appz Pack

Game And AppZ Pack – شاید جستجو و دانلود برنامه های موردعلاقه به صورت تک تک برای شما سخت باشد ، از این رو برای شما علاقه مندان مجموعه ای از جدیدترین برنامه های ضروری برای گوشی های آندروید را آماده کرده ایم که با دانلود این پک به صورت یک جا ، می توانید در زمان و هزینه ی خود صرفه جویی کنید . این App ها در دسته های مختلفی هستند و سعی شده است تا تمام نیازهای شما را برطرف کند . تمامی این فایل ها با فرمت APK می باشند و توصیه می شود برای کارکردن همه ی آن ها ، از جدیدترین نسخه ی سیستم عامل آندروید استفاده کنید . برای مشاهده ی لیست این برنامه ها به ادامه‌ی مطلب مراجعه کنید .

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 282 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)

iPhone iPad Games and Apps Collection 01.2013

 

iPhone iPad Games and Apps Collection مجموعه برنامه ها و بازی های آیفون و آیپد iPhone iPad Games and Apps

iPhone iPad Games and Apps – مجموعه ای از برنامه ها و بازی های مخصوص آیفون و آیپد را برای شما آماده کرده ایم .آیفون یک گوشی هوشمند تلفن همراه است که در روز ۹ ژانویه ۲۰۰۷ (۱۹دی۱۳۸۵) توسط استیو جابز، مدیر عامل وقت شرکت اپل معرفی شد.آی‌فون صفحه‌کلید ندارد و فقط از یک کلید home برخوردار است که با فشردن آن کاربر به صفحه اصلی یا خانه منتقل می‌شود. از صفحهٔ حساس لمسی بهره می‌گیرد، که می‌توان با آن تایپ کرد، شماره گرفت و برنامه‌های گوناگون مبتنی بر وب و سیستم‌عامل iOS، را اجرا کرد. در ادامه مطلب می توانید لیست برنامه های موجود در این پک را مشاهده نمایید .

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 285 یکشنبه 08 بهمن 1391 نظرات (0)

Next Launcher 3D 1.16

 

 

 

 

 

اگر به دنبال تغییرات کلی در ظاهر آندروید بوده اید، حتما نام GO Launcher EX را قبلا شنیده اید. این لانچر رایگان است.

به تازگی GO Launcher Dev Team یک لانچر گران قیمت با نام Next Launcher 3D عرضه کرده که می توانید آخرین نسخه آن را دانلود کنید!

از ویژگی های این لانچر گران قیمت (16$Surprised) به طور کامل سه بعدی بودن آن است! افکت های خیره کننده آن در اولین برخورد هر کاربری را شیفته خود می کند. پیوستگی سه بعدی قسمت های مختلف آن شگفت آور است! البته این لانچر به دلیل نوپا بودن و چون مدت زیادی از عرضه آن نمی گذرد کمبودهایی دارد که قطعا به زودی در نسخه های بعدی برطرف می شود. پیشنهاد می کنم حتما آن را امتحان کنید

قابل نصب به روی آندروید نسخه 2.2 به بالا

دانلود نرم افزار و بازی

 

s0hRaB بازدید : 414 یکشنبه 08 بهمن 1391 نظرات (0)

 

RocketDial Pro 3.3.3

اگر از قسمت Dialer و شماره گیر پیش فرض گوشی آندرویدی خود راضی نیستید و یا امکاناتی بیشتر می خواهید که دیالر پیش فرض آن امکانات را دارا نمی باشد به شما نرم افزار و دیالر قدرتمند RocketDial را پیشنهاد می کنیم . اولین موردی که که نظر هر کاربر را به سوی این نرم افزار منعطف می کند نوع جستجوی خاص مخاطبین در این نرم افزار می باشد . کافیست حرف مخاطب مورد نظر خود را با انگشت خود بر روی صفحه گوشی خود ترسیم کنید تا تمام شماره هایی که شامل آن کاراکتر می شوند برای شما لیست شوند .

  • قابل نصب به روی آندروید نسخه 2.0 به بالا

  • دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 325 یکشنبه 08 بهمن 1391 نظرات (0)

Clean MasterClean Master 2.4

 

 

 

 

 

برنامه ای کاربری می باشد که فایل های باقی مانده از نرم افزار ها، فایل های cache، تاریخچه نرم افزار ها، بسته های برنامه و … را از روی حافظه داخلی و خارجی گوشی شما پاک می کند.  این برنامه همچنین با از بین بردن task ها و آزاد کردن RAM برای boost کردن گوشی، عمر باتری را افزایش می دهد. فایل های اضافه و cache ها به مرور زمان سرعت گوشی را پایین می آورد. این نرم افزار باعث بهبود سرعت و عملکرد گوشی خواهد شد.

  • قابل نصب به روی آندروید نسخه 1.6 به بالا

  • دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 274 یکشنبه 08 بهمن 1391 نظرات (0)

Bump

 

 

 

توسط برنامه Bump 3.4.5 دو تلفن را به هم بکوبید تا تصاویر، آشنایان و برنامه‌هایشان را به اشتراک بگذارید!

این برنامه برای اشتراک گذاشتن رایگان و هرچه ساده‌تر تصاویر، برنامه‌ها و فهرست دوستان است.

  • قابل نصب به روی آندروید نسخه 2.2 به بالا

  • دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 184 پنجشنبه 05 بهمن 1391 نظرات (0)

Random Android Games Pack III 2013-FL

 

 

Random Android Games Pack مجموعه بازی های جدید آندروید Random Android Games Pack

Random Android Games Pack – شاید جستجو و دانلود بازی های موردعلاقه به صورت تک تک برای شما سخت باشد ، از این رو برای شما علاقه مندان مجموعه ای از جدیدترین بازی های جذاب برای گوشی های آندروید را آماده کرده ایم که با دانلود این پک به صورت یک جا ، می توانید در زمان و هزینه ی خود صرفه جویی کنید . این بازی ها در دسته های مختلفی هستند و سعی شده است تا تمام نیازهای شما را برطرف کند . تمامی این فایل ها با فرمت APK می باشند و توصیه می شود برای کارکردن همه ی آن ها ، از جدیدترین نسخه ی سیستم عامل آندروید استفاده کنید . برای مشاهده ی لیست این بازی ها به ادامه‌ی مطلب مراجعه کنید .

دانلود نرم افزار و بازی

 

s0hRaB بازدید : 247 چهارشنبه 04 بهمن 1391 نظرات (0)

soft98

 

 

 

 

 

 

نرم افزار WhatsApp Messenger 2.9.1036 مسنجری قدرتمند و هوشمند می باشد که امکان ارسال و دریافت پیام متنی، تصاویر، یادداشت های صوتی و پیام های تصویری را برای شما فراهم می کند. همچنین در این برنامه امکان چت به صورت گروهی نیز وجود دارد. از دیگر ویژگی های این مسنجر می توان به تاریخچه چت و ایمیل، محیط کاربری زیبا همراه تصویر زمینه دلخواه، اشتراک گذاری، دریافت پیام به صورت آفلاین، اضافه کردن دوستان به صورت اتوماتیک و … اشاره کرد.

  • قابل نصب به روی آندروید نسخه 2.1 به بالا

  • دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 234 چهارشنبه 04 بهمن 1391 نظرات (0)

soft9816 تم آندرويد Go Launcher EX Themes Golden Max

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آندرويد كه داراي منوهاي بسيار زيبا و تم فوق العاده مي باشد اما باز نيز تم هاي جديدتر و شيك تر و به روز تر براي اين دسته گوشي ها ارائه مي شود.تم مورد علاقه خود را در پك گلدن مكس آندرويد بيابيد و گوشي خود را دگرگون كنيد.مجموعه 16 عدد تم بسيار زيبا با گرافيك و طراحي حيرت انگيز كه با نرم افزار Go Launcher EX قابل استفاده مي باشند .

دانلود نرم افزار و بازی

 

s0hRaB بازدید : 317 چهارشنبه 04 بهمن 1391 نظرات (0)

GO Media ManagerGO Media Manager 1.2

 

 

 

 

 

پلاگینی محبوب و جدید برای لانچر GO می باشد که شما را قادر به بررسی تصاویر ، موسیقی ها و فیلم ها به آسانی و در کشو برنامه می کند . یا این پلاگین شما قادر خواهید بود به مرتب کردن ، پنهان کردن ، حذف و پخش فایل های رسانه ای بپردازید و تجربه ی یک مدیریت حرفه ای فایل های رسانه ای را در اندروید خود به ارمغان آورید .

از ویژگی های GO Media Manager می توان به مواردی همچون دارا بودن ویجت آلبوم عکس ، مشاهده تصاویر با ویزگی های چرخاندن ، چک کردن اطلاعات ، تنظیم به عنوان تصویر زمینه یا عکس تماس را نام برد.

  • قابل نصب به روی آندروید نسخه 2.2 به بالا

  • دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 560 چهارشنبه 04 بهمن 1391 نظرات (0)

Calculator pluseCalculator ++ 1.6.2

 

 

 

 

 

یکی از بهترین محاسبه گرها برای اندروید می باشد. این برنامه خارق العاده با بهره گیری از تکنیک ها ویژه به شما در ساده سازی معادلات و محاسبات ریاضیتان یاری می رساند.

وِیژگی های  ++Calculator  :

  • محاسبه سریع
  • امکان کپی و پیس
  • امکان استفاده از توابع خاص
  • محاسبه عدد مختلط
  • استفاده آسان
  • دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 229 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

ttpod player

یکی از پلیر های موسیقی موفق در دنیای آندروید پلیر ttpod  نام دارد که  بیشتر برای کسانی طراحی شده که با هدفون خود به اهنگ گوش می دهند

این نرم افزار که ساخت کره میباشد طی چندین مرحله و نسخه های متعدد توانسته مشکلات زیادی که کاربران در هنگام استفاده از گوشی و همزمان گوش دادن به آهنگ را داشتند را برطرف کرداه و خود را به عنوان یک پلیر خوش دست  وبا امکانات فراوان به دنیا بفهماند

کاربران این پلیر محبوب هم اکنون ۱۰ میلیون میباشد که رفته رفته به تعداد این پلیر محبوب افزوده میشود

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 596 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)
دانلود AndroZip File Manager - نرم افزار موبایل مدیریت فایل

AndroZip Pro File Manager یکی از بهترین و کامل ترین نرم افزارهای مدیریت فایل اندروید است. این نرم افزار امکان مدیریت فایل، مدیریت آرشیو، بکاپ گیری از نرم افزار، Task Manager، جستجوی فایل، نصب نرم افزار، ارسال فایل، انتقال، کپی و حذف فایل، ساختن فایل زیپ و... را به کاربر می دهد. در حقیقت این نرم افزار بی نطیر کار چند نرم افزار مختلف را به خوبی انجام می دهد. ویژگی اصلی و کلیدی این نرم افزار پشتیبانی کامل و همه جانبه از فایل های فشرده و آرشیو است. این برنامه از فایل‌های ZIP، RAR، TAR، GZIP، BZIP2 و 7ZIP پشتیبانی می کند. همچنین اکستراکت کردن فایل های فشرده پسورد دار را نیز به خوبی انجام میدهد.

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 775 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)
دانلود Barcode Scanner - نرم افزار موبایل اسکن بارکد

نرم افزار Barcode Scanner یک برنامه کاربردی برای خواندن کدهای QR توسط دوربین گوشی می باشد. توسط این نرم افزار می توانید ماتریکس داده و کدهای QR حاوی آدرس های اینترنتی، اطلاعات تماس و... را اسکن کرده و آن ها را بخوانید. همچنین می توانید مخاطبین، نرم افزارها و بوکمارک های خود را از توسط QR Code به اشتراک بگذارید.

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 320 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)
دانلود FaceLock Pro - نرم افزار موبایل باز کردن قفل گوشی با تشخیص چهره

با نرم افزار بسیار مفید FaceLock Pro برای تک تک برنامه های روی موبایلتان قفل تصویری بگذارید! با استفاده از این برنامه می توانید از گوشی و نرم افزارهای خود از طریق تشخیص چهره حفاظت کنید. در این نرم افزار صورت شما، کلید باز کردن گوشی و نرم افزارهای قفل شده است. طرز کار این نرم افزار به این صورت است که یک بار چهره شما را اسکن می کند و پس از آن از طریق تشخیص چهره شما، اجازه دسترسی به گوشی و نرم افزارهای قفل شده را می دهد. همچنین شیوه های سابق قفل کردن گوشی نیز همچنان قابل اجرا است.

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 521 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)
soft98iExplorer 3.2.0.7
برنامه ای برای مدیریت محتوای دیوایس هایی با سیستم عامل iOS هستش که به شما اجازه میده فایل های موجود بر روی دستگاهتون رو به سادگی ببینین و با قابلیت Drop & Drog فایل مورد نظرتون رو بین مک و آیفون یا آیپادتون انتقال بدین.این برنامه با هر دو دستگاه جیلبرک شده یا نشده سازگاری کامل داره کافیه یک کابل USB استاندارد داشته باشین تا با سرعت بالا فایلهاتونو انتقال بدین.
Requires OS X 10.6 - 10.8 and iTunes 10 or later Supports all iPhones, iPods and iPads ever created.


دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 230 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

soft98QuickPic 2.8.2

 

 

 

 

 

سریع ترین نرم افزاری است که با آن میتوانید عکس ها و فیلم های خود را مشاهده کنید. این نرم افزار بدون شک بهترین گالری تولید شده برای سیستم عامل آندروید است.

ویژگی‌ QuickPic :

  • نمایش و اسلایدشو با بهترین کیفیت، بسیار مرتب‌تر از دیگر برنامه‌‌ها.
  • سرعت بسیار بالا در بارگذاری تعداد بالای عکس.
  • شمول یا عدم شمول یک فولدر در نشان دادن آن‌ها.
  • پنهان کردن ساده عکس‌ها و ویدئو‌ها با رمز عبور.
  • و بسیاری امکانات دیگر..
  • قابل نصب به روی آندروید نسخه 2.0 به بالا

  • دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 359 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

Launcher 8 v1.2.6

یک تجربه ی کاملا متفاوت برای گوشی های اندروید است. با نصب این لانچر بر روی اندرویدتان ، شما طرح ویندوز فون 8 را روی گوشی خواهید داشت.

در این لانچر شما می توانید به سبک ویندوز فون 8 :

  • تایل ها و کاشی هایی با سایزهای مختلف را بسازید
  • رنگ تایل ها را عوض کنید
  • می توانید طرح صفحه هوم اسکرین را ویرایش کنید
  • می توانید ویجت اندروید را روی هر تایل پیاده سازی کنید
  • و …

قابل نصب به روی آندروید نسخه 2.2 به بالا

 

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 282 شنبه 30 دی 1391 نظرات (0)

 

mez آنلاک کردن گوشی سیمبین شما به سبک گوشی‌های اندرویدی با MMMOOO Mazelock   سیمبین Belle, Anna, S^3

نرم‌افزار MMMOOO MazeLock ابزاری است برای دارندگان گوشی‌های Symbian تا گوشی خود را با کشیدن یک طرح به‌عنوان پسورد آنلاک کنند. این ابزار آنلاک شدن گوشی شما را مشابه آنچه در اندروید وجود دارد می‌کند. اگر این امکان را به برنامه بدهید که همیشه باز باشد، این برنامه می‌تواند جایگزین دائمی Lock Screen پیش‌فرض گوشی شما باشد. لطفاً دقت داشته باشید برای اجرای این برنامه به داشتن Nokia QT نیاز دارید.

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 310 سه شنبه 26 دی 1391 نظرات (0)

mx palyer

آخرین تغییرات: (۹۱/۸/۶)

- Codec ها برای همه پردازنده ها

MX Player قدرتمندترین ویدیو پلیر اندروید با پشتیبانی از چند هسته همزمان یکی از بهترین نرم افزارهای مالتی مدیا برای تماشای فیلم درگوشی است.

نمایش رتبه و امکان امتیاز دهی به فایل ها، امکان Browse و Open کردن فایل، تنظیمات زیرنویس، Sleep Timer برای زمان بندی بسته شدن برنامه، پشتیبانی از فرمت های AVI,MOV,MKV,FLV,AVI,3GP,3G2,ASF,WMV,MP4,M4V,TP,TS, MTP,M2T، داشتن کدک های SW و HW و…

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 199 سه شنبه 26 دی 1391 نظرات (0)

دانلود GO Keyboard - نرم افزار موبایل کیبورد حرفه ای

آخرین تغییرات (۹۱/۸/۵):

نسخه ۱٫۹٫۱ برای آندروید

GO Keyboard مشهورترین و بهترین نرم افزار کیبورد موجود در بازار آندروید است. این نرم افزار باعث می شود شما راحت تر و سریع تر تایپ کنید. GO Keyboard دارای بیش از ۶۰ تم و پوسته می باشد و هر هفته تم های جدیدی برای این نرم افزار منتشر می شود. این نرم افزار از بیش از ۴۰ زبان از جمله زبان فارسی پشتیبانی می کند که یکی از نقاط قوت GO Keyboard محسوب می شود.

 

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 231 سه شنبه 26 دی 1391 نظرات (0)

دانلود GO TaskManager EX - نرم افزار موبایل مدیریت برنامه های در حال اجرا

آخرین تغییرات (۱۳ آبان ۱۳۹۱):

نسخه ۱٫۷ برای آندروید

به وسیله GO TaskManager EX  شما می توانید کنترل بیشتری روی برنامه های نصب شده روی گوشی خود داشته باشید. با این نرم افزار برنامه های خود را به شیوه درست نصب یا حذف کنید. GO TaskManager EX  با هدف تبدیل شدن به یک ابزار کار آمد به شما در مدیریت بهتر سیستم عامل اندروید کمک می کند و با حذف فایل های اضافی باعث بالا رفتن سرعت موبایل و صرفه جویی در مصرف باتری می شود. بعضی برنامه ها فایل های بدون مصرف زیادی دارند که پس از حذف برنامه در گوشی شما خواهند ماند و موجب کاهش سرعت و کمبود فضا می شوند که با استفاده از این نرم افزار به راحتی قابل رویت هستند. همچنین این برنامه اطلاعات دقیقی از سخت افزار و نرم افزار گوشی به شما می دهد.

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 246 سه شنبه 26 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Lucky Patcher - نرم افزار موبایل از بین بردن لایسنس برنامه ها

آخرین تغییرات (۹۱/۸/۸):

نسخه ۲٫۶٫۴ برای آندروید

Lucky Patcher برنامه ای بسیار کم حجم برای سیستم عامل آندروید است که شما با استفاده از آن می توانید لایسنس بازی ها و نرم افزارها را از بین ببرید و از نسخه حرفه ای و پولی این برنامه ها و بازی ها به صورت رایگان استفاده کنید. این نرم افزار همچنین برنامه هایی که نیاز به فعال سازی دارند را نیز فعال می کند تا از چنین برنامه هایی نیز بتوانید به راحتی استفاده کنید. برای اینکه Lucky Patcher در آندروید شما اجرا شود باید نسخه سیستم عاملتان ۱٫۶ یا بالاتر باشد و همچنین دستگاه باید روت شده باشد.

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 267 سه شنبه 26 دی 1391 نظرات (0)

 

soft98

 

 

 

 

 

 

یکی از محبوبترین نرم افزارهای خانه آندروید GO Launcher EX 3.27 می باشد. اگر محیط آندرويد خود خسته شده ايد و دنبال تنوع هستید از این برنامه استفاده کنید. وقتی شما دکمه ی Home‌ خود را فشار دهید، وارد خانه جدید خود می شوید!! از ویژگی های این برنامه میتوان به : صدها تم اختصاصی (باید با سلیقه خود دانلود کنید)، کار کردن روان و سریع، نوار وظیفه قوی، پشتیبانی کامل از widgets و... اشاره کرد.در اين بسته چندين تم نيز بصورت پيش فرض قرار گرفته است كه مي توانيد تم هاي بيشتري را دانلود كنيد و به آن اضافه كنيد.

  • قابل نصب به روی آندروید 2 به بالا

 

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 471 دوشنبه 25 دی 1391 نظرات (0)

You Wave

برنامه های بسیار متعددی برای آندروید منتشر شده است، اما تست کردن و راه اندازی آنها حداقل نیازمند یک گوشی نه چندان ارزان قیمت آندرویدی بوده و همین نکته کار را سخت می کند. اما امروز تصمیم گرفته ایم تا برنامه ای را به شما معرفی کنیم که درون آن براحتی قادر به تست و راه اندازی انواع برنامه های آندروید باشید. نام این برنامه YouWave است. به کمک برنامه ی YouWave نه تنها می توانید، تمامی امکانات یک گوشی آندرویدی را تجربه کنید بلکه قادرید تا به روی این سیستم عامل برنامه های مختلفی را نصب و اجرا کنید.
تنها کافیست که برنامه YouWave را اجرا کرده و در هزاران برنامه ی آندروید غوطه ور شوید. برنامه ی YouWave هم اکنون از سیستم آندروید نسخه ی ۲٫۳ پشتیبانی می کند. شما با این نرم افزار براحتی و بدون داشتن هیچ گونه هزینه ی اضافی می توانید نحوه ی کارکردن با یک اسمارت فون (Smart Phone) را تجربه کنید.

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 294 دوشنبه 25 دی 1391 نظرات (0)

Smart Office 2

۲ Smart Office نسخه اندرویدی مجموعه نرم افزاری Office از شرکت مایکروسافت است. با استفاده از این برنامه می توانید فایل های آفیس را در گوشی یا تبلت خود بسازید، بخوانید یا ویرایش کنید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید. فضای کاری برنامه دارای رابط عالی بسیار خوبی است طوری که به راحتی می توانید به فایل های خود دسترسی داشته باشید و به مدیریت آنها بپردازید. همچنین امکان پرینت فایل های ساخته شده از طریق اتصال به پرینترهای وایرلس نیز در نرم افزار فراهم شده و نیازی به تهیه نرم افزاری جداگانه برای این کار نیست. از جمله ویژگی های نسخه جدید این برنامه می توان به قابلیت تبدیل فایل های آفیس به PDF و اشتراک گذاری فایل های آفیس در Dropbox اشاره کرد. این برنامه تنها برنامه ی آفیس اندروید برای ایجاد سند جدید در آفیس می باشد و همچنان می توانید فونت، رنگ، قالب، تراز متن ها،  بارگذاری عکس در نوشته و … را در سند جدید اعمال کرد.

 دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 322 دوشنبه 25 دی 1391 نظرات (0)

opera mobile

(۹۱/۸/۱۱) تغییرات:

جایگزین شدن نسخه جدید ۱۲٫۱٫۱ برای اندروید

نرم افزار Opera Mobile Web Browser  یکی از معروف ترین و پرسرعت ترین مرورگرهای وب می باشد که این بار برای گوشی های اندروید ورژن ۱٫۶ و بالاتر ارائه شده است.

قابلیت های نرم افزار Opera Mobile Web Browser :

  • افزایش سرعت بارگذاری صفحه ها تا ۵۰% نسبت به ورژن قبلی
  • پشتیبانی از زوم و قابلیت panning pages
  • فشردگی صفحه ها وب تا ۷۰% برای کاهش ترافیک
  • پشتیبانی از قابلیت ایجاد New tab
  • اضافه کردن صفحه های وب به علاقه مندی ها
  • ذخیره صفحه های وب و قابلیت مشاهده صفحه ها به صورت آفلاین
  • قابلیت auto completion برای تسریع در وارد نمودن آدرس سایت
  • پشتیبانی کامل از گوشی های با صفحه لمسی
  • امکان به روز رسانی
  •  و ….

 دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 321 دوشنبه 25 دی 1391 نظرات (0)

 دانلود JetAudio Plus - نرم افزار موبایل پخش کننده موزیک

آخرین تغییرات: (۹۱/۸/۱۲)

نسخه ۱٫۹٫۲ برای آندروید

کمتر کسی است که با نرم افزار معروف و کاربرد jetAudio در کامپوتر آشنا نباشد. کمپانی سازنده این برنامه جدیدا نسخه موبایل این نرم افزار را منتشر کرده که با استقبال زیادی نیز همراه شده است. از ویژگی ها نسخه موبایل jetAudio پخش فایل های موزیک با پسوند های .wav, .mp3, .ogg, .flac, .m4a, .mpc, .tta, .wv, .ape, .mod, .spx و… ، بیش از ۳۲ نوع اکولایزر، افکت های Wide, Reverb, X-Bass، تغییر سرعت پخش آهنگ و بسیاری از ویژگی های دیگر می باشد.

 دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 172 دوشنبه 25 دی 1391 نظرات (0)

دانلود GO Weather EX - نرم افزار موبایل هواشناسی

آخرین تغییرات (۱۵ آبان ۱۳۹۱):

نسخه ۲٫۹۲ برای آندروید

GO Weather EX نرم افزاری کاربردی است ، که با کمک آن قادر خواهید بود پیش بینی وضع هوا در سه روز آینده را به طور کامل دریافت نمایید ، از هوای روزانه شهر های مختلف جهان از جمله شهر های ایران با خبر شوید و با تصاویر پشت زمینه این نرم افزار جلوه ای زیبا به گوشی خود ببخشید .

 دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 252 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

دانلود GO Locker - نرم افزار موبایل تغییر ظاهر صفحه قفل کننده

MobileOS  Android

GO Locker نرم افزاری است جالب و کاربردی که با استفاده از آن می توانید ظاهر صفحه قفل کننده گوشی خود را دگرگون سازید . اگر از آنلاک کننده های پیش فرض اندروید خسته شده و می خواهید کمی تنوع داشته باشید ، کافیست این نرم افزار را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود نصب کنید . این اپلیکیشن علاوه بر امکاناتی که پس از نصب در اختیار شما قرار خواهد داد ، دامنه ی وسیعی از پوسته هایی که برای GO Locker طراحی شده است را نیز به شما هدیه خواهد داد . بدین ترتیب شما خواهید توانست به سادگی محیط های مختلفی را برای صفحه قفل کننده اندروید خود تحربه کنید .

 

 دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 206 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

Camera360

 

 

نسخه ۳٫۸٫۶ برای آندروید.

Camera360 Ultimate با افکت های متنوعش به شما کمک می کند کیفیت دوربین خود را به حداکثر ممکن برسانید. وجود ۱۵ افکت مختلف و آپشن هایی برای تنظیم ابزار های اثر گذار بر کیفیت عکاسی نظیر فوکس، فلش و … به شما اطمینان می دهد که بتوانید تغییرات محسوسی را بر عملکرد دوربین خود ببنید. وجود ۶ حالت مختلف عکس برداری شامل افکت گذاری، عکاسی مناظر، ایجاد تصاویر با مزه، مد Tilt-shift، حالت نرمال و Color-shift و وجود گزینه غیر فعال سازی ویبره جهت کنترل بهتر گوشی، از قابلیت های برنامه است.

 دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 197 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Norton AntiVirus & Security - نرم افزار موبایل آنتی ویروس نورتون

Mobile OS  Android

 

 

نسخه ۳٫۲٫۰٫۷۶۹ برای آندروید

با توجه به اینکه استفاده از آندروید همواره در حال افزایش است و همچنین هر فرد اطلاعات بسیار مهم خود را در گوشی موبایل ذخیره می کند , استفاده از یک نرم افزار امنیتی برای تلفن های همراه ضروری است. از این رو تصمیم گرفتیم که آخرین نسخه آنتی ویروس Norton را برای دانلود آماده کنیم. Norton که یکی از آنتی ویروس های قوی برای کامپیوتر می باشد, قدرت خود را به نسخه آندروید هم داده و این نرم افزار را یکی از بهترین آنتی ویروس های آندروید کرده است.

s0hRaB بازدید : 248 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Mozilla FireFox - نرم افزار موبایل مرورگر فایرفاکس

Mobile OS  Android

 

نسخه ۱۷٫۰ برای آندروید

در این پست در خدمت شما هستیم با نسخه آندروید مرورگر Mozilla FireFox که یکی از بهترین و پرکاربردترین مرورگرها می باشد. این مرورگر سریع, با قابلیت استفاده آسان و قابل سفارشی سازی, با آخرین امکانات امنیتی و حریم خصوصی به شما این امکان را می دهد که هم از رفتن از یک صفحه به صفحه دیگر لذت ببرید و هم کاملا در امنیت به سر ببرید.

 

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام بازی منتخب 2013 می شود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 361
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 350
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 88
  • باردید دیروز : 214
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,583
  • بازدید ماه : 6,070
  • بازدید سال : 35,177
  • بازدید کلی : 566,991