loading...
دانلود نرم افزار و بازی
آخرین ارسال های انجمن
s0hRaB بازدید : 278 جمعه 13 بهمن 1391 نظرات (0)

Bitdefender دانلود ورژن نهایی BitDefender Anti Virus 2013 Build 16.26.0.1739

 بیت دیفندر یکی از بزرگترین شرکت های تولید نرم افزار های امنیتی می باشد و ما در این پست قصد داریم تا برای شما کاربران گرامی دانلودها آخرین ورژن از یکی از قدرتمند ترین محصولات این شرکت که از اولین نرم افزار های تولید شده توسط شرکت بیت دیفندر می باشد را معرفی نماییم و این نرم افزار BitDefender Anti Virus ورژن ۲۰۱۳ نسخه ی ۱۶٫۲۶٫۰٫۱۷۳۹ می باشد. بی شک امروزه در دنیای نا امن اینترنت محافظت از رایانه یکی از مهمترین اعمال برای هر شخصی می باشد زیرا کلاهبرداران و سود جویانی هستند که قصد سرقت اطلاعات یا هویت شما را برای انجام دادن اعمال پلید خود دارند و اما اگر شما نمی دانید که ناخواسته آلوده به این گونه ویروس ها و کرم ها شده اید ما برای رایانه ی شما نسخه جالبی را پیچیده ایم و این نسخه که سلامت رایانه شما را به حالت اولیه بر می گرداند استفاده از آخرین نسخه آنتی ویروس بیت دیفندر می باشد چون این نرم افزار قدرتمند با داشتن چند موتور جستجوی حرفه ای و در اختیار داشتن بانک اطلاعاتی قدرتمند از ویروس ها و بد افزارها و بروزرسانی متداوم از که از طریق مسئولان امنیتی این نرم افزار صورت می گیرد یکی از بهترین راه کار ها برای پاک سازی رایانه شما می باشد. این نرم افزار قدرتمند علاوه بر نابود سازی کرم ها و ویروس ها می تواند به راحتی از حملات فیشینگ و سرقت هویت که برای مجرمان اینترنتی راه درامدی می باشد جلوگیری نماید. از دیگر امکانات این نرم افزار بسیار ارزشمند که باعث برتری آن شده است قدرت اسکن سریع و استفاده از حالت قرنطینه می باشد در حالت قرنطینه فایل مخرب حذف نمی شود بلکه در یک مکان امن به دور یک حصار امنیتی حفظ می شود تا شما بتوانید در هر زمان به سورس فایل دسترسی داشته باشید که این امکان مهم برای برنامه نویسان و متخصصین امنیتی یک ویژگی منحصر بفرد می باشد. این نرم افزار تنها توانایی پاک سازی سیستم های آلوده را دارا می باشد و نمی تواند از ورود بد افزار ها جلوگیری نماید پس شما همراه با این نرم افزار باید یک دیواره آتش مناسب نیز که مکمل این نرم افزار می باشد نصب نمایید.

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 248 سه شنبه 03 بهمن 1391 نظرات (0)

soft98

Loaris Trojan Remover 1.2.7.7

 

 

 

 

 

 

 

نرم افزاری قدرتمند جهت پاکسازی کامپیوتر از تروجان ها، بد افزارها و هرگونه اطلاعات مخربی که امنیت سیستم را با مشکل مواجه می کند. اگر بدون اجازه شما نوار ابزارهایی بر روی مرورگر نصب شده اند، پنجره های تبلیغاتی مختلف با ورود به سایت ها باز می شوند، صفحه ی خانگی مرورگر شما بدون اجازه تغییر کرده است و یا اینکه دائماً با اسپمینگ روبرو می شوید، قطعاً امنیت کامپیوتر شما زیر سوال خواهد رفت و مشکلاتی برای شما به وجود آید. هنگام بالا آمدن ویندوز، برنامه هایی نیز به همراه آن اجرا می شوند، حال کافیست تا تروجان ها، ابزارها و ربات های جاسوسی و... هنگام بالا آمدن ویندوز به اجرا در بیایند، آنگاه دیگر مطمئناً سیستم شما امنیت خود را از دست خواهد داد و قطعاً هر لحظه ممکن است مورد هجوم دیگر افراد از طریق اینترنت قرار بگیرید. در این میان اطلاعات کامپیوتر و همچنین تمامی اطلاعات شخصی شما از قبیل رمزهای عبور و ... در معرض خطر قرار دارند.

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 250 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

soft98DefenseWall Personal Firewall 3.20

 

 

 

 

 

نام نرم افزاری است که با نصب برروی رایانه به عنوان دیواره آتش (فایروال) عمل کرده و امنیت رایانه تان را بر عهده می گیرد.شما پس از نصب این نرم افزار حتی متوجه آن هم نخواهید شد اما امنیت بالایی را برای سیستم خود را فراهم کرده اید.به طور کل فایلهای مخرب از منابع مختلف مثل مرورگر اینترنت ، فلش دیسک ، ایمیل ، مسنجر و… ممکن است وارد رایانه شوند ، همه این برنامه ها به طور خودکار توسط DefenseWall کنترل می شوند.

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 272 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)

 

ESET NOD32 6 نسخه نهایی آنتی ویروس محبوب ESET NOD32 Antivirus & Smart Security 6.0.306.0 Final x86/x64

ESET NOD32 Antivirus & Smart Security 6.0.306.0 Final - همگی ما شرکت نرم افزاری ESET را می شناسیم ، کمپانی بزرگ امنیتی ای که سازنده یکی از قوی ترین نرم افزارهای ضد ویروس دنیا یعنی NOD32 می باشد. نرم افزاری که تا کنون کاربران بسیاری را برای خود جلب کرده است و از امکانات متعددی برای حفاظت از سیستم در اختیار کاربر قرار می دهد. این شرکت نرم افزاری به تازگی محصول جدید و قدرتمند خود را تحت عنوان ESET Smart Security برای کاربران ارائه نموده است. این نرم افزار یک ابزار کامل امنیتی برای سیستم های کامپیوتری می باشد و در آن کاربران از ویژگی ها و امکانات متعددی برخوردار می باشند. این نرم افزار از چهار بخش اصلی تشکیل شده است که این بخش ها عبارتند از قسمت AntiVirus که در این قسمت کاربران از ابزارهای یک برنامه ضد ویروس کامل برخوردار می باشند ، قسمت AntiSpam که در این بخش کاربران قادر به کنترل نامه های الکترونیکی خود به منظور مبارزه با هرزنامه های می باشند ، بخش AntiSpyware که به منظور مبارزه حرفه ای با نرم افزارهای جاسوسی برای کاربران طراحی شده است و آخرین قسمت نیز یک FireWall ( دیوار آتش ) قدرتمند می باشد که به منظور ایجاد یک سد در مقابل حملات هکرها طراحی شده است. همان طور که مشاهده نمودید در این محصول قدرتمند ، کمپانی Eset فکر همه چیز را کرده و ابزاری کاربردی را تولید نموده است. نسخه جدید این نرم افزار را می توانید هم اکنون از دانلود ها دریافت نمایید .

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 304 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)

لینک دانلود نسخه جدید نرم افزار (PNL 3.0) در ادامه مطلب قرار گرفت

pnl آپدیت آسان و بدون دردسر محصولات ESET با استفاده از نرم افزار PNL 2.0

آیا از آپدیت آنتی‌ویروس خود خسته شده‌اید؟ آیا از وارد کردن روزانه سریال خسته شده‌اید؟ PNL تمام این مشکلات را حل نموده است. آپدیت بدون دردسر محصولات Eset به صورت کاملاً خودکار و همانند نسخه‌ی اورجینال.
همان‌طور که می‌دانید محصولات Eset یکی از بهترین محصولات در زمینه امنیت و حفاظت هستند، این حرف را ما نمی‌گوییم بلکه سایت www.av-comparatives.org (یکی از برزگترین شرکتهای بررسی آنتی‌ویروس‌ها) می‌گوید. تنها ضعفی که این آنتی‌ویروس برای ما ایرانی‌ها دارد، آپدیت مشکل آن است. سایت‌های زیادی برای حل آن اقداماتی کردند ولی امروز می‌خواهیم روشی را به شما معرفی کنیم که در عین اینکه کاملاً رایگان است، آنتی‌ویروس شما را تبدیل به نسخه اورجینال کرده و اجازه می‌دهد مانند نسخه‌های اورجینال از سرور مستقیم Eset آپدیت شود. این نرم‌افزار Persian NodLogin نام دارد و با تمام نرم افزارهای کمپانی ESET از قبیل ESET Endpoint Antivirus , ESET Endpoint Security , ESET Smart Security , ESET NOD32 Antivirus سازگار است. هم اکنون میتوانید این نرم افزار استثنایی و کاملا فارسی را برای اولین بار در ایران توسط سایت دانلودها دریافت نمایید و از آن لذت ببرید.

 

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 322 سه شنبه 26 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Gilisoft File Lock Pro - نرم افزار رمزگذاری بر روی فایل ها

امنیت اطلاعات امروزه اهمیت بسیاری دارد و اطلاعات شخصی هم جز مهم ترین مواردی هستند که کاربران باید به آن توجه داشته باشند چرا که امروزه هکرها و یا حتی کاربران دیگری که به یک سیستم دسترسی دارند اولین هدفشان همین اطلاعات شخصی است ؛ این اطلاعات شخصی می تواند یک عکس یا یک فایل متنی باشد که اهمیت زیادی دارد و نگهداری از آن ها هم اهمیت دوچندانی دارد. GiliSoft File Lock نام نرم افزاری بسیار قدرتمند است که در بسیاری از آزمایشات و سایت ها جوایز متعددی را از لحاظ امنیتی کسب کرده و توانسته به واسطه ترفندهای مختلفی که مورد استفاده قرار می دهد امنیتی مثال زدنی را برقرار می کند.

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 224 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Norton AntiVirus Virus Definitions - آپدیت آفلاین محصولات نورتون

تا تاریخ ۲۲ آبان ۱۳۹۱

آپدیت کردن آنتی ویروس این روز ها تبدیل به مشکل بزرگی برای کاربران شده است که سرعت کم اینترنت و اعمال تحریم از اصلی ترین دلایل این مشکل می باشد. با توجه به حجم زیاد اطلاعاتی که امروزه هم از راه اینترنت و هم از طریق حافظه های جانبی منتقل می شود، به روز نگه داشتن آنتی ویروس کاری بسیار مهم است.با در نظر گرفتن همه این ها، تیم دانلودرها همواره در ارائه آپدیت های آفلاین آنتی ویروس ها تلاش کرده و این بار آپدیت آفلاین آنتی ویروس نورتون را آماده دانلود کرده است.

 دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 244 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Avira Virus Definitions - آپدیت آفلاین محصولات آویرا

اکثر آنتی ویروس های امروز یا حتی تمامی آنها قابلیت آپدیت خودکار دارند, که به صورت اتوماتیک هر چند روز یکبار یا حتی هر چند ساعت یکبار تعاریف ویروس ها را آپدیت می کنند تا اگر با ویروس جدیدی که به لیست اضافه شده  یا فایلی که قبلا ویروس شناخته می شد و بعدا از لیست خارج شده رو به رو شود, به روز ترین واکنش را به آن نشان دهد. البته که همیشه آپدیت بودن آنتی ویروس با توجه به حجم زیاد اطلاعاتی که انتقال می شود, به نفع هر کاربری است؛ اما تحریم بودن ایران توسط شرکت های ارائه دهنده آنتی ویروس و سرعت بسیار کم اینترنت باعث می شود که آپدیت آنتی ویروس بسیار خسته کننده شود تا جایی که کاربر از آپدیت آن صرف نظر کند. برای حل این مشکل, تیم دانلودرها در این پست آپدیت آفلاین محصولات آویرا را ارائه می دهد.

 دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 317 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

 دانلود Avira Free Antivirus / Avira Antivirus Premium 13.0.0.2693 - نرم افزار آنتی ویروس آویرا

یکی از نرم افزارهای ضروری برای نصب بر روی کامپیوتر مطمئنا آنتی ویروس و یک نرم افزار امنیتی است که به شما اطمینان دهد, آلودگی ها و ویروس ها را از کامپیوتر شما دور نگه خواهد داشت. به نظر می رسد برای کسانی که به دنبال آنتی ویروسی با عملکرد خوب و آپدیت های منظم هستند, Avira انتخاب خوبی باشد.

یکی از نقاط قوتی که در مورد Avira می توان گفت, محیط کاربری بسیار مرتب و منظم آن است که از همان اول توسعه دهندگان برنامه به آن توجه داشته اند و این نسخه هم از این قاعده مستثنا نیست. محیط کاربری این نرم افزار به گونه ای طراحی شده که حتی کاربران ابتدایی هم مشکل چندانی در استفاده از آن ندارند. محیط کاربری این برنامه حتی قابلیت پیکربندی توسط کاربر را نیز دارد.

 دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 224 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Avira Internet Security 2013 13.0.0.2693 - نرم افزار اینترنت سکوریتی آویرا

Avira Internet Security 2013 نسخه جدید نرم افزار آنتی ویروس قدرتمند کمپانی آلمانی Avira  می باشد که بدون شک با عملکرد عالی و قدرتمندی که این نرم افزار محافظ آنتی ویروس تاکنون از خود نشان داده است، می توان آن را به عنوان یکی از قدرتمندترین بسته های امنیتی موجود به حساب آورد. این محصول یکی خط جدید قابل اطمینان از تولیدات شرکت آویرا می باشد، تعداد کاربرانی که این نرم افزار را به عنوان برنامه آنتی ویروس و بسته امنیتی  سیستم خود انتخاب نموده اند هم اکنون از ۱۵ میلیون می گذرد که همین امر خود گواهی بر موفق بودن این نرم افزار می باشد، این برنامه با یک دیوار آتش قدرتمند و کامل برای فایل های شخصی شما و نیزسرویس های وب و ایمیل، رایانه شما را در برابر انواع نرم افزارهای مخرب ومضر مانند ویروس ها، تروجان ها، کرمهای رایانه ای، بات ها، روت کیت ها، نرم افزارهای جاسوسی، بد افزارها ، حملات هکری، Phishing و غیره بخوبی محافظت می نماید.

 دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 222 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Trojan Killer 2.1.3.7 - نرم افزار حذف تروجان

نرم افزار Trojan Killer تمامی تروجان ها و فایل های مخربی که در سیستم و هارددیسک شما موجود هستند را پیدا کرده و به راحتی آنها را پاک می کند. این نرم افزار با گارد قدرتمند خود در برابر هر گونه بد افزارهای تبلیغاتی، تروجان ها، SPYWARE ها و … ایستادگی می کند و سیستم شما را از هر گونه خطر احتمالی محافظت می کند. از ویژگی های این نرم افزار می توان به قدرت تشخصی فوق العاده بالا و شناسائی اکثر تروجان ها، جلوگیری از سرقت رمزهای عبور، سرعت جستجوی بسیار بالا، امکان حذف، پاکسازی، و بلوک کردن، شناسائی قدرتمند مموری و لوکال درایو ها و … اشاره نمود.

 

 دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 222 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

دانلود McAfee VirusScan Enterprise - نرم افزار آنتی ویروس مکافی اینترپرایز

آنتی ویروس McAfee VirusScan Enterprise علاوه بر کنترل دائمی On-Access Scanning با داشتن امکانات کنترل موردی On-Demand Scanning مدیر شبکه را قادر می سازد تا به راحتی بتواند نقاط خاصی از سیستم را انتخاب کرده و طبق برنامه زمانبندی مورد نظر خود، تنها آن نقاط را کنترل نماید.
آنتی ویروس McAfee VirusScan Enterprise همچنین می تواند ویروس های مقیم در حافظه Memory Resident را در همانجا شناسایی کرده و از حافظه پاک نماید. این ویژگی برای مقابله با ویروس هایی مانند SQL Slammer و Code Red که فقط در حافظه مقیم می شوند مناسب است. بعلاوه این آنتی ویروس قادر است محتوای پیام های الکترونیکی و همچنین فایل های پیوست attachment را کنترل کند.
این آنتی ویروس همچنین دارای دیواره آتش Firewall و سیستم های پیشگیری از نفوذ Intrusion perevention است که آنتی ویروس را قادر می سازد بسیاری از خطرات و حملاتی را که ضد ویروس های معمولی قادر به تشخیص نیستند، شناسایی و متوقف نماید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام بازی منتخب 2013 می شود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 361
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 350
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 126
  • باردید دیروز : 214
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,621
  • بازدید ماه : 6,108
  • بازدید سال : 35,215
  • بازدید کلی : 567,029