loading...
دانلود نرم افزار و بازی
آخرین ارسال های انجمن
s0hRaB بازدید : 541 پنجشنبه 26 بهمن 1391 نظرات (0)

Real Racing 3

دانلود بازی Real Racing 3 برای آیفون

دانلود بازی Real Racing 3 برای آیفون

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۰۲/۱۳
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: Ipad ,Ipod, Iphone
نوع بازی: ماشین سواری
ورژن برنامه: ۱٫۰
زبان: ENG 
نرم افزار:  iOS 4.3 به بالا
حجم فایل:۶۷۶ MB

این بازی به گفته سازندگان بهترین بازی اتومبیل سواری ساخته شده برای گوشی های هوشمند است که گرافیک بسیار سرسام آوری دارد!در این نسخه جاده ها بسیار پیشرفته و واقعی طراحی شده اند و تمام ماشین ها به صورت کاملا حرفه ای و واقعی طراحی شده اند و همگی دارای لیسنس رسمی از شرکت سازنده می باشند. بازی دارای ۴۵ ماشین قابل تقویت و کاستومیز کردن است که در نوع خود بی نظیر هستند و با نهایت جزئیات طراحی شده اند که هر بازیبازی را میخکوب میکند!جاده ها و ترک های بازی مکان های واقعی هستند و دقیقا همانند مکان واقعی طراحی شده اند و فراوانی جزئیات را به راحتی میتوان فهمید.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 230 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)

دانلود Lane Splitter - بازی موبایل موتور سواری

سیستم عامل  آندروید  آی او اس

بازی بسیار زیبا و  معتاد کننده Lane Splitter که شما در این بازی باید راه خود را از میان ماشین ها باز کنید و با جمع کردن سکه ها برای خود وسایل بهتری بخرید . پیشنهاد می کنیم این بازی  بسیار زیبا را از دست ندهید .

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 374 چهارشنبه 11 بهمن 1391 نظرات (0)

 Resident Evil 4 Platinum v1.1.9

دانلود Resident Evil 4 Platinum v1.1.9 برای اندروید

دانلود Resident Evil 4 Platinum v1.1.9 برای اندروید

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۰۱/۲۷
نوع بازی: اکشن/ترسناک
ورژن بازی: ۱٫۱٫۹
زبان: ENG 
نرم افزار:  برای اندروید ۲٫۱ و بالاتر
حجم فایل:۷۷ MB

سکونت گاه شیطان ۴ یکی از بازی هایی است که با کم ترین حجم ممکن، بالا ترین گرافیک را ارائه کرد. Resident Evil 4 داستان قهرمانی را دنبال میکند که برای شکست دادن شیطان، راه های پر فراز و نشیبی را طی کرده است. در این راه باید با موجودات اهریمنی بسیار زیادی مبارزه کند و شکست او مساوی مرگ خواهد بود. مبارزات بی پایان را در سکونت گاه شیطان تجربه کنید.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 246 شنبه 07 بهمن 1391 نظرات (0)

 

 

temple run 2 بازی جذاب و محبوب Temple Run 2   آیفون و آیپد

بازی Temple Run یکی از آن بازی‌های رکوردزنی است که در آن مرحله‌ای برای رد کردن وجود ندارد! بلکه شما باید در یک مسیر پیچ‌ در پیچ از دست غول‌ها فرار کنید، هرچه بتوانید مسافت بیشتری را از دست آن‌ها فرار کنید نهایتاً‌ امتیاز بالاتری به‌دست خواهید آورد. نسخه‌ی اول این بازی تا مدت‌ها جزء جذاب‌ترین بازی‌های رکوردزنی بود و حالا نسخه ۲ این بازی با تغییراتی هیجان‌انگیز منتشر شده است. برای اجرای این بازی به iOS 4.2 و بالاتر نیاز دارید.

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 301 چهارشنبه 04 بهمن 1391 نظرات (0)

Fly Cargo

 

 

 

 

 

 

در بازی زیبا و سرگرم کننده Fly Cargo 1.0.1 شما باید یک هلیکوپتر که متعلق به آینده است را هدایت کرده و بسته ها و بارهایی را از مکانی به مکانی دیگر انتقال دهید. در ازای تحویل صحیح و درست بارها، پاداش دریافت می کنید. بازی دارای گزینه های مخفی و پازل های چالش برانگیز است که مرحله به مرحله مشکل تر می شوند. هلیکوپتر نیز حرکت بسیار واقع گرایانه ای دارد.

  • قابل نصب به روی آندروید نسخه 1.5 به بالا

  • دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 287 شنبه 30 دی 1391 نظرات (0)
دانلود Slingshot Racing - بازی موبایل ماشین های سورتمه ای

 

این بار از موتور در ماشین ها خبری نیست، بلکه باید با اتصال خود به طناب‌های مسابقه بر روی یخ‌ها لیز بخورید! Slingshot Racing شاید با سایر بازی های ماشین سواری فرق کند، چرا که در آن خبری از ماشین های مدل بالا و خیابان و بنزین نیست. در این بازی شما بر روی یخ باید مسابقه دهید. ماشین ها به جای چرخ، از سورتمه بهره می برند. سوختی در کار نخواهد بود و شما باید به لطف طناب های چرخانی که بر سر پیچ ها قرار داده شده، بر روی یخ ها سر بخورید. این بازی جز بهترین بازی های شناخته شده در اسکار سال 2012 آیتونز است.

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 234 چهارشنبه 27 دی 1391 نظرات (0)

flick fishing hd بازی ماهیگیری زیبای Flick Fishing HD 1.5   آیپد

بازی Flick Fishing همانطور که از اسمش مشخص است شما را تبدیل به یک ماهیگیر می‌کند! شما باید با قلاب ماهیگیری خود در نقاط مختلف به ماهیگیری بپردازید و سعی کنید ماهی‌های بیشتری را صید کنید. در این بازی ماهی‌های متنوعی قرار دارند که با پیش‌روی در بازی می‌توانید همه‌ی آن‌ها را صید کنید. همچنین در بازی قلاب‌های ماهیگیری متنوعی نیز وجود دارد که می‌توانید با انجام مراحل بازی آن‌ها را به‌دست بیاورید. برای اجرای این بازی به iOS 3.2 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این بازی HD بوده و مختص iPad است.

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 194 سه شنبه 26 دی 1391 نظرات (0)
دانلود Cut the Rope: Experiments - بازی موبایل طناب را ببر: آزمایش
آخرین تغییرات: (۹۱/۸/۷)

نسخه  ۲٫۰٫۰  برای آندروید

طناب ها را ببرید، شکلات ها را به Om Nom تحویل دهید و مراحل بعدی را فعال کنید.

در ادامه بازی موبایل بسیار زیبای Cut the Rope که جایزه های زیادی برنده شد، Zeptolab بازی طناب را ببر: آزمایش را منتشر کرده است. این بازی نیز دارای هیولای کوچک و دوست داشتنی با نام Om Nom است که توسط یک دانشمند دیوانه ولی خوب ایجاد شده است که دارد بر روی علاقه خود به شیرینی و شکلات تحقیق می کند.

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 207 سه شنبه 26 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Angry Birds Space - بازی موبایل پرندگان خشمگین در فضا

آخرین تغییرات (۱۴ آبان ۱۳۹۱):

نسخه ۱٫۳٫۱ برای آندروید و iOS

پس از ربوده شدن تخم پرندگان توسط پنجه غول، پرندگان عصبانی آن را تا چاله دنبال کرده و ناگهان خود را در یک کهکشان جدید و عجیب غریب که توسط خوک های فضایی احاطه شده است در حالت شناور میبینند. خوشبختانه پرندگان عصبانی دارای قدرت فوق العاده ای در خود هستند و …

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 189 سه شنبه 26 دی 1391 نظرات (0)
bad-piggies
اخرین تغییرات : (۹۱/۸/۱۰)

نسخه جدید ۱٫۱٫۰ برای اندروید

پس از ارائه موفق بازی چذاب پرندگان خشمگین Angry Birds شرکت Rovio تصمیم به انتشار نسخه جدید از این بازی پر ماجرا و هیجان انگیز می کند. داستان بازی Bad Piggies کمی متفاوت تر از بازی های قبلی است و اینار شما در نقش بچه خوک های بد و زشت ظاهر میشوید و باید از تخم هایی که پرندگان دزدیده اند محافظت کنید. این بار شما این شانس را دارید تا بازی را از دنیای دیگری و با بچه خوک های بد سبز رنگ دوست داشتی تجربه کنید! شما میتوانید با وسایل متعددی که در این بازی در اختیار شما قرار می دهد برای حمل و نقل خوکهای تنبل و خبیث وسیله نقیله بسازید و به وسیله بادکنک هایی که دارید ماشین های خود را به پرواز در آورید و یا اینکه به وسیله موتورهای آتشین با سرعت بسیار بالا از روی دره ها و موانع سر راه بپرید در صورتیکه که قبلا بازی الکس فوق العاده و پرندگان خشمگین را بازی کرده باشید میتوانید به سادگی ۶۰ مرحله این بازی را پشت سر بگذارید که در صورت موفقیت شما در این بازی و کسب سه ستاره، ۳۰ مرحله بازی جدید و جذاب برای شما باز خواهد شد.

دانلود نرم افزار و بازی

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام بازی منتخب 2013 می شود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 361
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 350
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 75
  • باردید دیروز : 214
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,570
  • بازدید ماه : 6,057
  • بازدید سال : 35,164
  • بازدید کلی : 566,978