loading...
دانلود نرم افزار و بازی
آخرین ارسال های انجمن
s0hRaB بازدید : 342 چهارشنبه 11 بهمن 1391 نظرات (0)

soft98Advanced Photo Tools IDRMyImage 2.2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یک پلاگین پیشرفته برای نرم افزار فتوشاپ است که به شما امکان تنظیم نور تصاویر بصورت حرفه ای را میسر میسازد. این نرم افزار رنج داینامیکی تصاویر شما را بهبود می بخشد. شاید برای شما پیش آمده باشد تا در هنگام عکس برداری، نامناسب بودن تنظیمات دوربین باعث روشنایی بیش از حد در عکس شده باشد، در این هنگام این پلاگین با استفاده از الگوریتم پیشرفته HDR نور تصویر شما را بصورت حرفه ای به شکل مورد نظر شما در می آورد. در حال حاضر این ابزار به عنوان یک پلاگین برای نرم افزار فتوشاپ و یا یک ابزار کاملاً جدا قابل استفاده می باشد .

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 225 یکشنبه 08 بهمن 1391 نظرات (0)

PaintSupremePaintSupreme 1.5 x86/x64

 

 

 

 

 

 

 

نرم افزاری با کاربرد آسان و سرگرم کننده است که با استفاده از یک ویرایشگر قدرتمند، برای شما تمامی ابزارهای لازم برای خلق، ویرایش و اصلاح تصاویر را فراهم می آورد. این نرم افزار ابزار های متعددی را برای ویرایش عکس ها ارائه می کند. همچنین به شما اجازه می دهد که در یک روش بسیار آسان و سرگرم کننده به ایجاد، ویرایش و پلیش تصاویر خود بپردازید .

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 392 چهارشنبه 04 بهمن 1391 نظرات (0)

OnOne-Perfect-Mask

OnOne Perfect Mask 5.2.0 نسل جدید نرم افزار Mask Pro است که برترین نرم افزار جایگزینی پس زمینه می باشد. این نرم افزار با استفاده از تکنولوژی جدید ماسک کردن می تواند اشیاء و پس زمینه را با دقت بالا انتخاب کرده و آنها را در صورت نیاز حذف یا جایگزین کند.

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 973 چهارشنبه 04 بهمن 1391 نظرات (0)

 

adobe photoshop cs6

Adobe Photoshop CS6 13.1.2 Final

 

 

 

 

 

 

 

 

نرم افزاری برای پردازش تصویر و گرافیک می باشد که از فرمت های مختلف گرافیکی پشتیبانی می کند و به شما امکان ایجاد تصاویر جدید و ویرایش آنها را می دهد. این نرم افزار قدرتمند گرافیکی تمام ابزارهای لازم برای اصلاح، ویرایش و آماده سازی تصاویر برای چاپ و خروجی با کیفیت بالا را فراهم می کند. فتوشاپ تمام روش های کار با bitmapها، لایه ها و استفاده از خطوط را دارد و به دلیل داشتن وسیع ترین امکانات و سرعت و بازده بالا، توسط طراحان و ویرایشگران حرفه ای گرافیک رهبری بلامنازع می باشد. Adobe Photoshop برای ایجاد تصاویر واقع گرایانه برای کار با تصاویر رنگی اسکن، رتوش، اصلاح رنگ، تبدیل نمودارها، جداسازی رنگ و … و ویرایش ویدئو که از ویژگی جدید این برنامه است، مورد استفاده قرار می گیرد.

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 256 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

CrazyTalk.AnimatorCrazyTalk Animator Pro 1.2.2010.1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

با استفاده از این نرم افزار کاربردی می توانید به خلق کاراکترهای متحرک از هر عکس یا تصویر گرافیکی بپردازید. با به کارگیری این نرم افزار قادر خواهید بود تا به متحرک نمودن اعضای چهره ی شخصیت های متفاوت پرداخته و حتی باعث شوید تا آن ها حرکاتی ابتکاری و خودکار انجام دهند، و اینگونه برای تصاویر ثابت، حالت زنده بودن را ایجاد کنید و یا کاراکترهایی بسازید که حالت های صورت (حرکات لب و دهن) یک شخصت سخن گو را داشته باشند. با CrazyTalk Animator شما می توانید خیلی سریع و آسان به تولید فیلم های انیمیشن 2 بعدی بپردازید و از فاکتورهای جالبی که در نرم افزار قرار دارد نیز استفاده کنید .

قابلیت های نرم افزار CrazyTalk Animator Pro :
  • محیط کامل برای ساخت انیمیشن 2 بعدی
  • پشتیبانی از Drag و drop نمودن در محیط نرم افزار
  • Timeline & Keyframe پیشرفته
  • تولید انیمیشن های هوشمند با حرکات ابتکاری
  • ایجاد اتوماتیک حرکت لب ها (Lip-Sync) برای فایل های متنی و صوتی
  • انجام ویرایش های کلیدی
  • خلق بازیگران انیمیشنی
  • متصل نمودن چهره و بدن متناسب
  • ایجاد جلوه های ویژه و بالن های متنی متحرک
  • امکان تغییر و سفارشی سازی کاراکترها، تصاویر و انیمیشن های موجود در نرم افزار
  • تولید فایل خروجی در فرمت های رایج ویدیویی
  • و ...

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 301 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

Ashampoo 3D CAD ArchitectureAshampoo 3D CAD Architecture 4.0 Final

یکی از پیشرفته ترین نرم افزارهای ارائه شده از سوی شرکت Ashampoo در زمینه ی نقشه کشی می باشد که مهندسین نقشه کشی به آسانی میتوانند نقشه های خود را با استفاده از این نرم افزار تهیه کنند و به مشتریان خود ارائه دهند، هم چنین شما میتوانید با استفاده از این نرم افزار نقشه ساختمان های پیچیده را به آسانی و حتی بصورت سه بعدی ترسیم کنید. یکی از ویزگی های قابل توجه این نرم افزار قابلیت استخراج نماهای 3DS و 3D-DXF و VRML 1 در حال نقشه کشی می باشد. این نرم افزار را میتوان جایگزینی مناسب برای نرم افزار اوتوکد خواند .

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 355 شنبه 30 دی 1391 نظرات (0)
دانلود NextLimit Maxwell Render v2.7.10 x86/x64 + Plugins - نرم افزار رندرینگ سه بعدی قدرتمند

گاهی اوقات ممکن است مطالبی در رابطه با ساخت یک انیمیشن بخوانید و درآن مطالب خوانده شده ممکن است با اصطلاحی هم چون رندر مواجه شوید و برای شما ممکن است این سوال پیش آمده باشد که رندر چیست؟ Render یا پرداخت صحنه، سازنده صحنه عظیم سه بعدی می باشد. اگر بخواهیم آن را تعریف کنیم باید بگوییم که به مدت زمانی که طول می کشد تا یک صحنه سه بعدی از نرم افزار مورد نظر خروجی گرفته شود. برای این کار باید برنامه نویسان و توسعه دهندگان، به کامپیوتر اطلاعات مفصل و بسیار کاملی را در رابطه با اشیا، مدل سازی، انیمیت، سیستم های ذره ایی (دود، انفجار، آتش، گرد و خاک، بخار، دریا، آب و ...)، دینامیک، نورپردازی، سایه ها، ابر، چگونگی حرکت دوربین و ... بدهند تا کامپیوتر این اطلاعات عظیم را پردازش کند.
همیشه در محافل طراحان سه بعدی بحث بر سر انتخاب بهترین موتور رندر است، اما این که کدام موتور بهترین است هنوز نمی توان آن را با قطع یقین گفت. آن هم به دلیل آن است که هر موتور رندر قابلیت هایی دارد که دیگری آن ویژگی  ها را ندارد.
از بین موتورهای رندر، NextLimit Maxwell Render علاوه بر اینکه گران قیمت می باشد بسیار حرفه ای ساخته شده است که خیلی از افراد حرفه ای آن را هم پای موتورهای رندر پرسابقه ای مانند VRay می دانند و عده ای هم معتقدند که این موتور بهترین موتور رندر می باشد.

این موتور از بخش های جداگانه ای تشکیل شده که کار کردن با آن ها بسیار راحت تر از موتور های دیگر می باشد. یکی از آنها بخش "متریال ادیتور" است که می توانید به راحتی متریال های مختلف را ایجاد کنید و یا تغییر دهید و در همان لحظه نتیجه را مشاهده کنید و یا ورودی و خروجی بگیرید. این بخش هم در محیط ماکسول و هم در محیط مایا وجود دارد و به سادگی قابل کار کردن می باشد. ماکسول از زمان سنج داخلی نیز برخوردار است که می توانید روزی از روزهای سال و همچنین ساعت مشخصی را تعیین کنید. اشتباه نکنید منظور این است که رندر یک ظهر زمستانی با ظهر تابستانی مسلماً با هم فرق دارند و شما می توانید از رندر روز واقعی استفاده کنید.

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 250 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Easy GIF Animator Personal - نرم افزار ساخت بنر و تصاویر متحرک

Easy GIF Animator ابزاریست بسیار کامل و در عین حال ساده برای تمامی کاربران که هم برای مبتدیان مناسب است و هم برای حرفه ای ها . چرا که برای مبتدیان از نظر ساده بودن استفاده بسیار مناسب است و برای حرفه ای ها هم از قابلیت های کلیدی مهمی برخوردار می باشد که برای این دسته از کاربران اهمیت دارد. افکت ها مختلفی برای طراحی در این نرم افزار وجود دارد که بر افزایش سرعت کار طراحی کمک زیادی می کند.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام بازی منتخب 2013 می شود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 361
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 350
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 214
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,549
  • بازدید ماه : 6,036
  • بازدید سال : 35,143
  • بازدید کلی : 566,957