loading...
دانلود نرم افزار و بازی
آخرین ارسال های انجمن
s0hRaB بازدید : 333 چهارشنبه 11 بهمن 1391 نظرات (0)

Pavtube Media MagicianPavtube Media Magician 1.0.0.751

 

 

 

 

 

 

 

 

نرم افزاری قدرتمند جهت کار بر روی فایلهای ویدئویی ضبط شده از طریق گیرنده های دیجیتال میباشد که بدون مشکل همزمان بودن صدا و تصویر میتواند فایلهای ویدئویی ضبط شده از این دستگاهها را به فرمت های ویدئویی دیگر نظیر avi, wmv, mov, mkv, m2ts و ... تبدیل کند. این نرم افزار با انواع مختلف ضبط کننده های ویدئویی دیجیتال و ستاپ باکس ها سازگار می باشد و شما با خیالی راحت و آسوده می توانید فایل های ضبط شده از دستگاه های دیجیتال نظیر ضبط کننده های DVD، گیرنده های دیجیتال، دروبین های دیجیتال، DVB-T و کارتهای تلویزیونی با کیفیت های PAL و یا HD را تبدیل و ویرایش کنید و در پخش کننده های دیگر از آن ها استفاده کنید .

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 1006 یکشنبه 08 بهمن 1391 نظرات (0)

Remove Logo NowRemove Logo Now 1.2

 

 

 

 

 

 

نرم افزاری برای حذف لوگوهای مزاحم، متن و زیرنویس های غیر قابل جابجایی از فیلم است که بصورت خودکار جریان فیلم را تجزیه و تحلیل می کند و آرم و لوگوی ثابت مانند لوگوی کانال های تلویزیونی را بر میدارد. این نرم افزار قادر است با الگوریتم منحصر به فرد خود اشیا ثابت و استاتیک روی فیلم را حذف کند و آثار آن از فیلم را به صفر یا نزدیک به صفر برساند. همچنین حذف آرم های نیمه شفاف برای این نرم افزار بسیار آسان می باشد. از دیگر امکانات این برنامه حذف تاریخ و زمان ضبط از روی ویدئو می باشد که در بسیاری از موارد نمایش تاریخ و زمان ویدئو و نقطه قرمز چشمک زن روی فیلم آزار دهنده است. این نرم افزار از طیف گسترده ای از فرمت های ویدیویی نظیر AVI, MOV, M1V, MP2, SVCD, FLV, MP4, M2V, DVD, SWF, 3GP, MKV, WMV و RM10 پشتیبانی می کند .

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 368 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

MAGIX Music Maker MX Production SuiteMAGIX Music Maker MX Production Suite 18.0.3.0

 

 

 

 

 

 

 

یکی از محصولات شرکت معروف MAGIX است که به صورت تخصصی برای برطرف کردن تمامی نیاز های آهنگ سازی کاربران حرفه ای طراحی شده است. این نرم افزار به شما کمک می کند که بتوانید آهنگی که در ذهن خلاق خود پرورش داده اید را از طریق MAGIX Music Prima برای دیگران نیز اجرا کنید. همچنین این نرم افزار دارای کتابخانه ای با بیش از 10000 صوت و افزونه ی میکس و آهنگ است .

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 238 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

soft98vMix 8.0.0.56 Final

نرم افزار جدید میکس ویدئو می باشد که با بهره گیری از آخرین پیشرفت ها در سخت افزار کامپیوتر تلاش کرده است که میکس های حرفه ای را بر روی فیلم های با کیفیت HD فراهم آورد و این در صورتی است که تا قبل از تولید این نرم افزار این کار تنها بر روی میکسر های اختصاصی امکان پذیر بوده است. با استفاده از این نرم افزار شما به راحتی قادر خواهید بود کلیپ های ویدئویی میکس شده ی بی نقصی به همراه جلوه های حرفه ای بسیاری، ایجاد کنید .

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 318 شنبه 30 دی 1391 نظرات (0)

ImTOO Video Converter Ultimate

ImTOO Video Converter Ultimate 7.7.1.20130111 نرم افزاری قدرتمند در عین حال ساده برای تبدیل فایل های ويديويي به دیگر فرمت های می باشد. این نرم افزار یکی دیگر از محصولات نرم افزاری شرکت ImTOO می باشد که از قابلیت های ویژه ای برخوردار می باشد. میتوانید فرمتهائی هم چون H.264/MPEG-4 AVC, AVCHD (*.m2ts, *.mts), MKV, HD WMV, MPEG2/MPEG-4 را به دیگر فرمت ها تبدیل نمائید و بالعکس ، هم چنین به آسانی میتوانید فمرت های HD را به فرمت SD تبدیل نمائید. یکی از قابلیت های ویژه این نرم افزار تبدیل انوع فمت های به فرمت های سه بعدی می باشد ! شما بهآسانی میتوایند با استفاده زا این نرم افزار فرمت های ویدیئو های دو بعدی خودتان را به فیلم های سه بعدی تبدیل نمائید یا حتی فیلم های سه بعدی خود را ویرایش نمایئد. شما میتواین دبه آسانی صوت و فایل های تصویری را از فیلم ها استخراج نمائید . یتوانید این نرم افزار را در ادامه مطلب از وب سایت میهن دانلود دریافت نمائید.

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 297 شنبه 30 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Xilisoft Video Converter Ultimate v7.7.0 Build 20130109 - نرم افزار تبدیل کننده فایل های ویدئویی نرم افزار Xilisoft Video Converter Ultimate یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهایی مبدل فایلهای ویدئویی می باشد که کارآیی فوق العاده در زمینه تبدیل فرمت های تصویری دارد. شما با استفاده از این نرم افزار به آسانی میتوانید تمامی فرمتهای رایج صوتی و تصویری را به یکدگیر تبدیل کنید، جداسازی نمایید و یا به یکدیگر بچسبانید و یا اینکه بر روی آن افکت قرار داده و به فیلم زیرنویس اضافه کنید. یکی از ویژگیهای بارز این نرم افزار کیفیت فوق العاده بالا در تبدیل فرمت به یکدیگر با سرعت بالا می باشد و پشتیبانی از فرمت های HD و SD و تبدیل فرمت ویدیو ها و موزیک ها برای دستگاه های مالتی مدیا مانند iPod, iPhone, PSP و ... به یکدیگر و قرار دادن واترمارک و زیرنویس بر روی فیلم ها، عکسها و ساخت فیلم میباشد. Xilisoft Video Converter Ultimater حتی قابلیت تبدیل عکس ها را هم دارد. عدم کاهش کیفیت، تنظیم فرمت ها با قابلیت انتخاب اندازه تصاویر، میزان کیفیت صوت و ... تنها بخشی از قابلیت های این نرم افزار را تشکیل می دهند. یک قابلیت مهم دیگر هم در این نرم افزار نهفته و آن هم قابلیت تکه تکه کردن فایل است. کاربر می توان در زمان تبدیل فایل را به اندازه های مورد نظر که قابل تغییر است بخش بخش نماید. محیط کاربری نرم افزار ساخت شرکت Xilisoft آنقدر جذاب است که بتواند جدای از قابلیت های فوق العاده اش کاربران را هم به سوی خود جذب نماید.

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 251 شنبه 30 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Tipard Total Media Converter v6.2.16 - نرم افزار مبدل فایل های چند رسانه ای Tipard Total Media Converter همانطور که از نامش هم پیداست قادر است تا فایل های چند رسانه ای کاربران را به فرمت های مختلف تبدیل کند. این ابزار با پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های رایج صوتی و تصویری و همچنین سازگاری خاص با سیستم های صوتی و تصویری رایج برای کاربران حرفه ای هم می تواند فوق العاده مناسب باشد. حجم پائین و واسط کاربری جذاب و البته سهولت در استفاده از نرم افزار سه موردی هستند که برای بسیاری از کاربران اهمیت ویژه ای دارند ضمن آن که سرعت تبدیل در نرم افزار به دلیل پشتیبانی از تکنولوژی های جدید و سازگاری با انواع پردازنده های گرافیکی و CPU ها بسیار بالا است. نکته مهم در مورد این ابزار همان پشتیبانی از فرمت های مختلف ، پیش نمایش از فایل های چند رسانه ای و همچنین پشتیبانی و سازگاری با تقریبا تمامی سیستم های صوتی و تصویری قابل حمل است. پشتیبانی از انواع دی وی دی فیلم ها و نهایت کیفیت در هنگام تبدیل که به هیچ وجه کیفیت اصلی را پائین نخواهد آورد هم نکته ی مهمی است. البته کیفیت قابل تنظیم است و می توان آن ها را بسته به نیاز تغییر داد. به طور کلی نرم افزار Tipard Total Media Converter یکی از قابل اعتمادترین مبدل هایی است که از سوی شرکت های نرم افزار تولید شده است.

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 381 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)

 

 Anime Studio 9 Video Tutorials آموزش کار با برنامه انیمه استودیو Anime Studio 9 Video Tutorials

این فیلم های آموزشی به مبتدیان کمک می کنند تا با استفاده از برنامه ی Anime Studio 9 به ساخت و طراحی انواع انیمیشن های ۲ بعدی (کارتونی) بپردازند . زمان کلی این ویدئوها ۵ ساعت می باشد که با قسمت های مختلف این برنامه آشنا خواهید شد . در این نرم افزار ابزارهای بسیار پیشرفته ای برای طراحی قسمت های مختلف یک انیمیشن قرار دارد. همچنین محیط این برنامه بر خلاف برنامه های مشابه چندان پیچیده نیست و کاربر پس از چند جلسه کار با آن به طور کامل با ابزارهای برنامه آشنا می شود. این نرم افزار به گونه ای ساخته شده که شما بتوانید با کمک آن هم کارتون های ۲ بعدی طراحی کنید و هم اقدام به ساخت انیمیشن های ۳ بعدی نمایید. حتی میتوانید انیمیشن های ۲ بعدی و ۳ بعدی را با یکدیگر ترکیب کنید. علاوه بر این مجموعه ی کاملی از تصاویر و فیلم های آماده در این نرم افزار قرار دارد که کاربر میتواند در هنگام طراحی انیمیشن مورد نظر خود از آنها کمک بگیرد. انیمیشن هایی را که با استفاده از این برنامه طراحی می کنید را می توانید در یک فایل فلش ذخیره کنید تا آن برای نمایش در وب سایت ها استفاده کنید.

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 314 سه شنبه 26 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Xilisoft Audio Converter Pro - نرم افزار مبدل فایل های صوتی

حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید یک فایل صوتی را به فرمت دیگری تبدیل کنید , در عین حال بخواهید کیفیت آن را تغییر دهید تگهای ID3 آن را ویرایش نمایید و با سرعت بالا خروجی مربوط را دریافت کنید. بدون شک Xilisoft Audio Converter  انتخاب خوبی در این زمینه خواهد بود. یکی از ویژگیهای منحصر به فرد Xilisoft Audio Converter پشتیبانی از فایل های MP4 و M4A برای تبدیل به سایر فرمت هاست که امروزه کمتر نرم افزاری این امکان را فراهم میکند. یکی دیگر از ویژگیهای Xilisoft Audio Converter این است که در هنگام تبدیل ۲ فایل صوتی و در هنگام ذخیره سازی آن ID3 Tag های آن ۲ فایل را نیز به صورت خودکار کپی میکند. یعنی شما دیگر نگران از دست رفتن اطلاعات آهنگ های خود مانند : نام خواننده , سال انتشار , حق کپی رایت , متن آهنگ , سبک آهنگ , عنوان آهنگ , نام آلبوم و .. نخواهید بود.

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 368 سه شنبه 26 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Ashampoo Snap - نرم افزار عکس برداری از دسکتاپ  

Ashampoo Snap نرم افزاری است که طراحی شده تا به شما کمک کند به راحتی از محیط ویندوز عکس و فیلم تهیه کنید.

با این نرم افزار شما می توانید از یک پنجره تکی, یک منطقه مستطیل آزاز, یک منطقه آزاد یا یک منطقه ثابت عکس بگیرید یا ویدئو ضبط کنید. این نرم افزار برای ویرایش ویدیوهای ضبط شده هیچ ابزاری ندارد اما برای ویرایش عکس های گرفته شده از دسکتاپ ابزار و قابلیت های فراوانی دارد که از جمله می توان به قابلیت های blur, pixelate , erase , marker , spotlight , floodfill , shape و … اشاره کرد. علاوه بر اینها می توانید عکس را بچرخانید, آینه کنید یا از قابلیت flip  استفاده کنید.

این نرم افزار همچنین شبکه های اجتماعی را از یاد نبرده و پس از گرفتن عکس یا فسلم از دسکتاپ می توانی آنها را به ایمیل دیگران ارسال کنید, می توانید آنها را در فیسبوک به اشتراک بگذارید یا ویدیوها را به YouTube آپلود کنید.

 

 

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 372 سه شنبه 26 دی 1391 نظرات (0)

دانلود K-Lite Codec Pack Mega/Full - نرم افزار پخش کننده فایل های صوتی و تصویری

K-Lite Codec Pack نام مجموعه ای بزرگ از کدک ها برای پخش فایل های مالتی مدیا می باشد. این مجموعه همچنین دارای یک نرم افزار پلیر و پخش کننده می باشد که می توان از آن به جای تمام پلیرهای موجود در کامپیوتر استفاده کرد.

بسیاری از مجموعه های کدک با کامپیوتر به خوبی سازگار نیستند و باعث می شوند سرعت ویندوز پایین بیاید و همچنین فایل های مالتی مدیا را آن طور که باید پخش نمی کنند. به همین خاطر یک کار بسیار مهم انتخاب یک مجموعه کدک مناسب برای بخش مالتی مدیا می باشد که بدون داشتن ویژگی های اضافی و بی اهمیت، کاری را بکند که وظیفه اش است.

 

نرم افزار K-Lite Codec Pack دقیقا چنین نرم افزاری است. K-Lite Codec Pack یکی از بهترین مجموعه های کدک موجود است که هم دارای حجم بسیار کم است و هم با منابع کامپیوتر بسیار خوب رفتار می کند. با داشتن این نرم افزار، شما به راحتی می توانید تمام فایل های مالتی مدیا موجود در کامپیوترتان را بدون مشکل و بدون افت کیفیت پخش کنید.

 

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 286 سه شنبه 26 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Bigasoft MKV Converter - نرم افزار مبدل فایل های MKV

نرم افزار MKV Converter مبدل حرفه ای در زمینه تبدیل MKV به MP4 و MKV به AVI محصولی از شرکت  Bigasoft می باشد. این نرم افزار قدرتمند به شما در تبدیل فایل های MKV به فرمت های رایج AVI ،MP4 ،WMV ،MOV ،FLV ،ASF کمک می نماید. همچنین از HD AVI ،HD MP4 ،HD WMV ،HD MOV و HD ASF به عنوان فرمت خروجی پشتیبانی می نماید. این نرم افزار فایل های MKV را به همه فرمت های قابل پخش iPod ،iPhone ،Zune ،PSP و MP4 Players تبدیل می کند. این نرم افزار  به شما اجازه می دهد تا تنها با چند کلیک تبدیل را در زمان واقعی انجام دهید.

 

 

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 228 دوشنبه 25 دی 1391 نظرات (0)

Xilisoft iPhone Magic Platinum

Xilisoft iPhone Magic Platinum ابزاری چند منظوره و بسیار مفید در زمینه مدیریت دقیق و حرفه ای گوشی های آیفون می باشد که می توانید از سایت دانلودرها دریافت نمایید. شما می توانید توسط این نرم افزار گوشی آیفون خود را با کامپیوتر همگام سازی کنید و سپس تمامی محتویات درون گوشی را بر روی کامپیوتر منتقل کنید. شما می توانید تمامی پیامک ها , موزیک , فیلم ها , تصاویر , شماره تلفن و تمامی محتویات درون گوشی را بر روی سیستم منتقل کنید و آنها را مدیریت کنید. همچنین شما می توانید فرمت های مختلف صوتی و تصویری را تبدیل و کپی کنید و به آسانی فرمت های DVD را ریپ کنید و آنها را بر روی تمامی نسخه های آیفون مانند iPhone, iPhone 3G, iPhone 3GS, iPhone 4, iPod منتقل کنید. البته تمامی قابلیت های این نرم افزار به همین جا ختم نمی شوند زیرا شما می توانید بطور همزمان چندین گوشی آیفون را از طریق این نرم افزار همگام سازی کرده و اقدام به تبادل اطلاعات کنید و به آسانی از تمامی محتویات درون گوشی، یک نسخه پشتیبان تهیه کنید و در صورت بروز هرگونه مشکل اقدام به بازیابی کنید و هرگز اطلاعات درون گوشی خود را از دست ندهید.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 347 دوشنبه 25 دی 1391 نظرات (0)

QuickTime Player

 

نرم افزار QuickTime Player  یکی از بهترین نرم افزارها در زمینه تماشای فیلم، ساخت، ضبط و اشتراک گذاری فایل های صوتی و تصویری می باشد که از ویژگی های مهم این نرم افزار قابلیت تبدیل فایل ها صوتی و تصویری جهت استفاده در سایر پخش کننده های دیگری مانند mp3 playerها و گوشی های تلفن همراه و … می باشد. این نرم افزار بهترین کیفیت ممکن را جهت تماشای فرمت های فشرده MPEG-4 و MP3 فراهم می کند. همچنین این نرم افزار در سطح وب پروتکل هایHTTP, RTP  RTSP را پشتبانی کرده و نیز تمامی فرمت های فایل های تصویری مانند JPEG, BMP, PICT, PNG, GIF را نیز پشتیبانی می کند. نرم افزار QuickTime در عین سادگی یکی از قدرتمندترین نرم افزارها جهت پخش ویدئوهای H.264، ساخت Multi-Channel Audio، ویرایش فایل های ویدئویی و … می باشد.

 دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 261 دوشنبه 25 دی 1391 نظرات (0)

Zortam-Mp3-Media-Studio-Pro

 

اکثر افراد موزیک های زیادی را در قالب فرمت Mp3 در هارد کامپیوتر خود ذخیره کرده و کلکسیونی از این موزیک ها را جمع آوری می کنند تا از گوش دادن به آن ها لذت ببرند.
Zortam Mp3 Media Studio هر آنچه شما برای سازماندهی و مدیریت فایل های MP3 نیاز دارید را در یک برنامه منفرد در اختیارتان قرار داده است که از این میان می توان به ابزارهایی برای تبدیل سی دی های صوتی به فرمت MP3 و WAV، فراهم آوردن امکان ویرایش تگ های ID3ID3v1 و ID3v2.3، تبدیل فایل های Wav به Mp3، مدیریت پلی لیست های M3U، تغییر نام فایل ها (MP3 Renamer) با استفاده از تگ های ID3، پیدا کردن Mp3 های تکراری، دسته بندی فایل های MP3 براساس نام، خواننده، آلبوم، سال و … در کتابخانه هایی مجزا، اشاره نمود. شما حتی قادر به افزودن کاور، عکس خواننده و … خواهید بود. با استفاده از Zortam Mp3 Media Studio Pro شما تنها با drag و drop قادر به ساخت لیست های پخش MP3، مطابق با ترکیبی که خواهان هستید خواهید بود.

 دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 252 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار KMPlayer 3.3.0.33 - نرم افزار پخش کننده قدرتمند

KMPlayer یک پخش کننده صوتی و تصویری کم حجم برای سیستم عامل ویندوز می باشد که مهمترین ویژگی آن پشتیبانی از اکثر فرمت های مالتی مدیا می باشد.از جمله این فرمت ها می توان به AVI, ASF, WMV, AVS, FLV, MKV اشاره کرد.

KMPlayer هم صوت و هم تصویر را به صورت عالی پخش می کند، یعنی زمانیکه که این نرم افزار را نصب کردید، دیگر احتیاجی به سایر پخش کننده ها نخواهید داشت.

 دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 234 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Windows 8 Codecs - نرم افزار اضافه کردن کدک صوتی و تصویری به ویندوز 8

Windows 8 Codecs یک بسته کدک صوتی و ویدئویی برای استفاده در ویندوز ۸ می‌باشد. با نصب این کدک در ویندوز ۸ فایل‌هایی با پسوند amr، mpc، ofr، Divx، mka، apa، flac، Flv، MKV، Rmvb، Xvid و …توسط پخش کننده ویندوز ۸ به راحتی اجرا می‌شوند. این برنامه با اضافه کردن فایل‌هایی مثل MKV به پلیر ویندوز ۸ تنها با استفاده از راست کلیک کردن امکان نمایش فوری این فایل‌ها را فراهم می‌کند. از دیگر قابلیت‌های این برنامه امکان فعال کردن خاصیت پیش نمایش برای فایل‌هایی مثل MKV و FLV و فایل‌های جدید دیگر می‌باشد.این برنامه همچنین قابل استفاده در ویندوز ۷ نیز میباشد.

 

s0hRaB بازدید : 235 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Win7codecs + x64 Components - نرم افزار اضافه کردن کدک صوتی و تصویری به ویندوز 7

Win7codecs پخش بدون دردسر فیلم های DVD و فایل های صوتی کد شده در ویندوز ۷ . یکی از مواردی که برای اکثر کاربران کامپیوتر تاکنون مشکلات زیادی بوجود آورده اند کدک ها هستند کدک ها معمولا توسط یک پک عرضه میشوند که با نصب کردن این پک شما بدون هیچ دردسری و بدون هیچ تنظیمات خاصی قادر خواهید بود که در نرم افزارهایی که فایلهای مورد نظر شما را نمایش نمیدادند فایلهای خود را به راحتی تماشا کنید با نصب این پک فایلهای شما در تمامی نرم افزارها به فایلهای قابل پخش تبدیل خواهند شد این پک یک نرم افزار نیست بلکه به نرم افزار های پخش چند رسانه ای (Multi Media) کمک میکند که تمامی فایلهای صوتی و تصویری شما را نمایش دهد.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام بازی منتخب 2013 می شود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 361
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 350
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 74
  • باردید دیروز : 214
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,569
  • بازدید ماه : 6,056
  • بازدید سال : 35,163
  • بازدید کلی : 566,977