loading...
دانلود نرم افزار و بازی
آخرین ارسال های انجمن
s0hRaB بازدید : 310 یکشنبه 15 بهمن 1391 نظرات (0)

 

Cognition Episode 2 The Wise Monkey دانلود بازی Cognition Episode 2 The Wise Monkey برای PC

 

Cognition Episode 2 The Wise Monkey قسمت دوم از سری بازی Cognition می باشد . در این قسمت برادر شخصیت اصلی داستان اریکا ، به دست یک قاتل زنجیره ای کشته شده است . اریکا قابلیتی عجیب دارد که می تواند با لمس کردن هر شی گذشته ی مربوط به آن را ببیند . او با این توانایی عجیب می بایست راز این قاتل سریالی را پیدا کند . سبک این بازی Adventure می باشد که گیم پلی ساده و روان دارد . در ادامه می توانید لینک دانلود به همراه تصاویری از محیط بازی را مشاهده نمایید .

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 495 شنبه 07 بهمن 1391 نظرات (0)

The Cave-RELOADED | 1.22 GB

 

Cave Cover دانلود بازی The Cave برای PC

The Cave – عنوان جدید ران گیلبرت سازنده بازی های محبوب Monkey Island و Maniac Mansion و محصول استودیوی Double Fine است.استودیوی دابل فاین در سال ۲۰۰۰ توسط تیم شیفر بازی‌ساز معروف و همکار قدیمی گیلبرت در لوکاس آرتز تاسیس شده‌است.اگر چه امروز بیشینه ی بازی های مدرن و پرطرفدار به سبک سه بعدی ساخته می شوند اما بازی های دو بعدی هنوز هم طرفداران خاص خود را دارند.همان گونه که از نام بازی پیداست مراحل بازی در فضای یک غار اسرار آمیز طی می شود.در آغاز بازی می توانید از میان هفت شخصیت مختلف یکی را برگزینید.جالب اینجاست که هر یک از این شخصیت ها علاوه بر داشتن استعدادها و قابلیت های منحصر به فرد داستان ویژه ی خود را دارند.این بدان معناست که با گزینش هر یک از آنها فضای جدیدی را در بازی تجربه می کنید.برای نمونه مکانهایی هستند که برای دسترسی به آن باید از زیر آب عبور کنید و در بین شخصیت ها تنها HillBilly این توانایی را داراست.یا تنها شوالیه است که می تواند از آتش اژدها جان سالم به در ببرد.در ابتدای بازی تنها سه شخصیت آزاد بوده و قابلیت انتخاب را دارند…در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید.

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 459 پنجشنبه 05 بهمن 1391 نظرات (0)

دانلود با حجم 3.1 گیگابایت و فرمت iso با کرک معتبر FLT !

برای نصب این پک باید نسخه اصلی بازی را نصب داشته باشید.

پک الحاقی جدید بازی The Sims 3 70s 80s and 90s Stuff 2013

The Sims 3 70s 80s and 90s Stuff 2013 : پک الحاقی جدید بازی سیمز 3 تنها پس از دو روز از منتشر شدن نسخه monte vista منتشر شد.شاید این اقدام بسیار عجیب بود که با همچین فاصله زمانی این پک عرضه شود اما هر چه هست منتشر شد.این پک تاکید دارد بر نحوه زندگی و سبک مردم در دهه 70 - 80 و 90 ..بله مهمانی ها و جشنها و لباسها و نحوه پوشش مردم به این دهه ها بازخواهد گشت و از ابزارها و لوازم این دهه ها استفاده خواهد شد. با نصب این پک وسایل قدیمی و محبوبی که در سال های گذشته از دهه 70 تا دهه 90 در دنیا مرسوم بوده است از قبیل لباس ها و وسایل خانه و … به بازی اضافه خواهد شد..

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 450 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

DeathPages Cover دانلود بازی Death Pages: Ghost Library برای PC

Death Pages: Ghost Library – اخبار جدید حاکی از گم شدن چند تن از دانش آموزان منطقه است.طبق تحقیقات ، مارتین ، رونالد و نامزدش آخرین بار دهم اکتبر دانشگاه را به قصد کتابخانه به منظور مطالعه و ایجاد آمادگی برای امتحاناتشان ترک نمودند و دیگر خبری از ایشان نشد.آنچه همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد تردید در ربوده شدن و یا گم شدن آنهاست.پلیس اما تا به امروز هیچ اثری از آنها و یا محل نگه داری شان نیافته است.گو اینکه پلیس پس از اینکه موفقیتی به دست نیاورده از ادامه تحقیقات برای پیدا کردن آنها دست کشیده است.به نظر این بار نوبت شماست که با به کار گیری مهارت ها و توانایی های منحصر به فرد خود دست به کار شوید و آنها را پیدا کنید….در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده کنید.

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 292 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

Sims 3 با سری دیگری از بازی خود با نام Monte Vista به تازگی منتشر شد که می توان آن را نمونه پیشرفته Sims 3 دانست با محیط وسیع تر و امکانات بیشتر هم اکنون کرک بازی The Sims 3 Monte Vista کار گروه FLT را برای شما آماده کردیم دانلود کنید و لذت ببرید

دانلود کرک بازی The Sims 3 Monte Vista

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 460 شنبه 30 دی 1391 نظرات (0)

دانلود با حجم 1.3 گیگابایت و کرک معروف FLT با فرمت ISO !

برای نصب این پک باید نسخه اصلی را نصب داشته باشید..

The Sims 3 Monte Vista 2013 : یک شب رویایی,گردش در مناظر بکر طبیعت,یک غذای داغ ایتالیایی مخصوصا انواع پیتزا و فست فود.بازدید از مناطق باستانی و لذت از هوای کوهستانی...اینها شعار تبلیغاتی شرکت های تور مسافرتی نیست اینها پک الحاقی جدید بازی سیمز 3 با نام مونت ویستا میباشد که شما را در یک بازی مجازی به تور مسافرتی بی هزینه خواهد برد..آشپزی یاد بگیرید و در مسابقه آشپزی شرکت کنید و مقام کسب کنید و خود را در میان سیمزهای دیگر معروف کنید..ابزارها و لوازم جدید دیگری نیز به بازی افزوده شده که بسیار خوشایند میباشد و این بازی دوباره شما را مدتها سرگرم خواهد کرد..

 

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 390 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

 

توجه: قبل از نصب این پک باید نسخه اصلی بازی را نصب داشته باشید

آپدیت جدید بازی The Elder Scrolls V skyrim Dawnguard update 10

The Elder Scrolls V skyrim Dawnguard+ update 10 : آپدیت جدید بازی محبوب skyrim همراه دی ال سی dawnguard به صورت التیمات عرضه شد. بسته الحاقی جدید بازی SKYRIM میباشد که شاید بازیکنان این بازی واقعا به آن احتیاج داشتند! در این بسته شما میتوانیدبا قدرت بسیارزیاد به خدای خون آشامان تبدیل شوید و مانند یک خفاش شب عمل کنید.یک قعله برای خودتان برگزینید و رهبر حیوانات درنده شوید.سلاح های جدید,ابزارها,قدرتهای جادویی,زره های جدید , مکانهای جدید همه و همه به بازی اضافه شده و حتی موجودات جدید نیز به بازی اضافه شده..شما قدرتهای جدیدی پیدا کردید و میتوانید خودتان را به شکلهای مختلف در بیارید و از قدرت بی نهایت استفاده کنید..

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام بازی منتخب 2013 می شود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 361
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 350
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 132
  • باردید دیروز : 214
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,627
  • بازدید ماه : 6,114
  • بازدید سال : 35,221
  • بازدید کلی : 567,035