loading...
دانلود نرم افزار و بازی
آخرین ارسال های انجمن
s0hRaB بازدید : 353 جمعه 13 بهمن 1391 نظرات (0)

Omerta City of Gangsters-FLT | 1.0 GB 

Omerta City of Gangsters PC دانلود بازی Omerta City Of Gangsters برای PC

Omerta City Of Gangsters – زندگی به معنای انتخاب است. زمانی که شما وارد آن می شوید، می توانید به سمت چپ و راست حرکت کنید و آنقدر این کار را ادامه دهید تا مسیر اصلی را گم کنید. خیلی از مردم به یکدیگر اعتماد نمی کنند و حتی ساکنین یک محله با محله دیگر سر جنگ دارند. حال بازی جدید استودیوی Haemimont Games ما را با انتخاب های زیادی روبرو می کند که مسیر زندگی شخصیت اصلی بازی را تغییر می دهد. او به سمت پایین شهر حرکت می کند و سعی می کند تا از دید پلیس ها پنهان بماند. او یک سلاح Tommy به دست دارد و می گوید توچی (Tucci) من را فرستاده است. او زمانی که این حرف را می زند، مردی را به گلوله می بندد و دوباره می گوید: “اوه، سلام. ما فقط قصد داشتیم که یک قهوه بخوریم!” بعد از اینکه برای یک قهوه کشت و کشتار راه انداختید و پول آن را نیز حساب کردید، به منطقه Omerta بازمی گردید. جایی که گانگسترها در آن فعالیت می کنند. اینبار زنگ دری را می زند. کسی از او می پرسد: “چه کسی شما را فرستاده؟” و او می گوید: “Tommy Two Gun Tucci”. در باز شده و شخصیت اصلی راهی مکانی می شود که برای آن از خانه خارج شده بود. او وارد اتفاقی می شود که در انتهای آن فرد دیگری پشت یک میز نشسته است. مرد پشت میز یک کت به تن دارد و یک ماشین تایپ بسیار قدیمی نیز روبرویش قرار گرفته است. همچنین در کنار او یک جاسیگاری قرار دارد که ته سیگاری در آن دیده می شود.

دانلود نرم افزار و بازی

 

s0hRaB بازدید : 243 سه شنبه 10 بهمن 1391 نظرات (0)

دانلود با حجم 870 مگابایت و فرمت iso نسخه معتبر tinyiso !

دانلود نسخه کامپیوتر بازی iBomber Attack 2013

iBomber Attack 2013 : بار دیگر یکی از بهترین و محبوب ترین بازی های اندرویدی و آیفونی برای کامپیوتر ساخته و عرضه شد.بازی iBomber Attack یک بازی عالی برای آیفون و اندروید می باشد که هم اکنون نسخه کامپیوتر آن عرضه شده.بازی که با گرافیک و داستان خود طرفداران زیادی کسب کرده است.در این بازی یک کشتی پر از سوخت در حال حرکت است و هواپیما های بمب افکن زیادی در پی نابودی ان امده اند شما بایست چشمان خود را دقیق باز کرده و با عکس العمل های دقیق و سریع مانع انفجار شوید.می توانید تجهیزات قدرتمند تر بر روی کشی سوار کنید و نیرو های خود را قدرت بخشید.در هر مرحله از بازی بازی سخت تر میشود و نیاز به تلاش بیشتر است.۲۴ مرحله در پیش رو دارید خود را اماده کنید.این بازی با گرافیک بالا و صدا گذاری عالی اماده بار گذاری می باشد.

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 460 شنبه 30 دی 1391 نظرات (0)

دانلود با حجم 1.3 گیگابایت و کرک معروف FLT با فرمت ISO !

برای نصب این پک باید نسخه اصلی را نصب داشته باشید..

The Sims 3 Monte Vista 2013 : یک شب رویایی,گردش در مناظر بکر طبیعت,یک غذای داغ ایتالیایی مخصوصا انواع پیتزا و فست فود.بازدید از مناطق باستانی و لذت از هوای کوهستانی...اینها شعار تبلیغاتی شرکت های تور مسافرتی نیست اینها پک الحاقی جدید بازی سیمز 3 با نام مونت ویستا میباشد که شما را در یک بازی مجازی به تور مسافرتی بی هزینه خواهد برد..آشپزی یاد بگیرید و در مسابقه آشپزی شرکت کنید و مقام کسب کنید و خود را در میان سیمزهای دیگر معروف کنید..ابزارها و لوازم جدید دیگری نیز به بازی افزوده شده که بسیار خوشایند میباشد و این بازی دوباره شما را مدتها سرگرم خواهد کرد..

 

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 218 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)

Fieldrunners 2 pc version : نسخه کامپیوتر بازی محبوب و زیبای میدان نبرد 2 که یکی از پدیده های محبوب سرگرمی آندروید و اپل بود برای کامپیوتر عرضه شد.شما در این بازی که در دسته ی strategic قرار دارد میتوانید با گذاشتن اسلحه های دلخواه دشمنان خود را نابود سازید در ابتدای بازی شما میتوانید با کشتن افرادی که به زمین شما می آیند پول بیشتری بدست آورید و با آن سلاح های قوی تر و پیشرفته تر بخرید و با آن ها باز هم افراد و دشنان قوی تری را نابود سازید.این بازی در هر map در حالت classic ۱۰۰ مرحله دشمنان پیشرفته تری به سراغ شما میایند اما در حالت free mode شما تا بینهایت مرحله دشمنان پیشرفته تری خواهید داشت و باید بتوانید هر بار مدت زمان بیشتری را زنده بمانید تا رکورد شما در game center های مختلف ثبت شود .اگر قبلا Fieldrunners را بازی کرده باشید مطمئنا انتظار نسخه دوم آن را می کشیده اید. هم اکنون در نسخه دوم بازی نبرد مردم احتیاج به کمک شما دارند و شما باید آماده دفاع از جهان باشید.Fieldrunners با سپاهی از سربازان و ترفندهایی جدید بازگشته است و آن ها آماده تسخیر جهان هستند یا بهتر بگوییم که بیشتر آن ها اینچنین فکر می کنند و شما باید با استراتژی خاص خود از این عمل جلوگیری و دنیا را نجات دهید.

 

دانلود نرم افزار و بازی

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام بازی منتخب 2013 می شود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 361
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 350
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 162
  • باردید دیروز : 214
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,657
  • بازدید ماه : 6,144
  • بازدید سال : 35,251
  • بازدید کلی : 567,065