loading...
دانلود نرم افزار و بازی
آخرین ارسال های انجمن
s0hRaB بازدید : 337 سه شنبه 10 بهمن 1391 نظرات (0)

 

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

Dead Space 3 RF XBOX360-P2P

 

Dead Space 3 دانلود بازی Dead Space 3 برای XBOX360

 

در این نسل دیگر ترس معنی ندارد. درست است که اکثر سازندگان ادعا می کنند که IPهایشان ریشه در ترس دارند، اما این دروغی بیش نیست. Resident Evil 6 که Capcom ادعای ترسناک بودن و پایبند بودن به سبک Survival Horror آن را می کرد، بعد از عرضه دوباره با همان بازی اکشنی روبرو شدیم که بیش از پیش از ریشه اش دور شد. اما در این بین، شاید بازی های انگشت شماری وجود داشتند که همچنان ریشه در خاک ترس دارند و Dead Space هم از این قاعده مستثنی نیست. درست است که نسخه سوم تا حدودی نسبت به قسمت های قبل به سبک اکشن روی آورده، اما هنوز ترس جزو ترکیبات اصلی آن است.زمانی که Dead Space در سال ۲۰۰۸ توسط EA ساخته و عرضه شد، با عنوانی روبرو شدیم که مطابق با فرمول ترس بنیانگذاری شده بود. محیطی با اتمسفر تاریک، دیوارهایی رنگین از خون و جسدهای بی جان نصفه و نیمه همگی جزو این فرمول محسوب می شدند. اما مهم ترین قسمت این فرمول همان فضای مرده و بی جاذبه بود. قهرمان این فضا، مهندسی به نام آیزک کلارک (Isaac Clarke) بود که به دلیل قطع ارتباط رادیویی سفینه USG Ishimura با گروهی وارد این فضا شد. او در ادامه با موجوداتی عجیب به نام Necromorph روبرو می شود و بیشتر اعضا توسط آن ها کشته شده و تبدیل به یک Necromorph می شوند. اصلی ترین عامل موفقیت Dead Space همین ترس و گیم پلی عالی و بی نقصش است.

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 264 دوشنبه 09 بهمن 1391 نظرات (0)

 

Best HQ Wallpapers دانلود مجموعه 300 والپیپر منتخب Best HQ Wallpapers

مجموعه ای از ۳۰۰ والپیپر دیدنی با موضوعات گوناگون برایتان آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۰۸۰ – ۵۵۱۷×۱۸۰۶ آماده شده اند.می توانید با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی ویژه ای به نمای پس زمینه رایانه خود بدهید…

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 832 یکشنبه 08 بهمن 1391 نظرات (0)

Ace Combat: Assault Horizon – Enhanced Edition – FLT

Ace Combat دانلود بازی Ace Combat: Assault Horizon برای PC

 

یک داستان نظامی، برای اینکه هیجان انگیز و تقریباً نزدیک به واقعیت از کار دربیاید، نیاز به متخصصی در امور نظامی دارد تا با مشاوره هایش، داستان بازی را بهتر و زیباتر کند. در سری H.A.W.X تام کلنسی (Tom Clancy) به خوبی این کار را انجام داد و از نظر داستانی، این سری از بازی ها با روند خوبی مواجه شدند. حال Namco برای اینکه در Assault Horizon داستان خوبی را پیش روی بازیکنان قرار دهد از آقای جیم دفلیس (Jim DeFelice) استفاده کرد. یک نویسنده مشهور که داستان های پر فروشی در زمینه های نظامی و جاسوسی و مقالات زیادی در نشریه New York Times در همین زمینه منتشر کرده و از این نظر یک فرد بسیار خلاق به حساب می آید. برای اولین بار در این سری از بازی ها و کلاً بازی های سبک پرواز، بازیکنان کنترل خلبانی را بدست می گیرند که می توانند او را خارج از کابین خلبان هم کنترل کنند و کمی با زندگی شخصی و خصوصیات او آشنا شوند! نکته مهمی که باعث شده بازیکنان با خلبان بازی ارتباط بیشتری برقرار کنند.Assault Horizon شما را در نقش سرهنگ ویلیام بیشاپ (William Bishop) قرار می دهد که رهبر گروه پروازی به نام Warwolf است. او و گروهش در بازی به تیم ۱۰۸th Task Force مشهور هستند که یکی از بهترین و بزرگترین گروه های پرواز سازمان ملل به حساب می آیند. بازی در سال ۲۰۱۵ رخ می دهد و NATO و روسیه برای از بین بردن یک گروه نظامی آفریقایی به نام SRN، نیروهایشان را به شرق آفریقا می فرستند. نکته جالب اینجاست که این گروه توسط یک خلافکار روسی به نام بلاتونی (Blatoni) به وجود آمده است. گروه ۱۰۸th Task Force در عملیات های مختلفی که انجام می دهند، متوجه می شوند که گروه SRN دارای سلاحی به نام Trinity است که قدرت یک بمب هسته ای را دارد.

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 328 یکشنبه 08 بهمن 1391 نظرات (0)

DmC Devil may Cry-RELOADED | 8.4 GB

| نسخه کم حجم BlackBox به پست افزوده شد  |

 

DmC Devil may Cry دانلود بازی DmC Devil May Cry برای PC

همه چیز از سال ۲۰۰۹ شروع شد، وقتی که مجله ی گیم اینفورمر طی یک شایعه اعلام کرد که شماره ی بعدی سری DMC توسط استودیوی نینجا تئوری ساخته خواهد شد و تا سال ۲۰۱۲ از آن خبری نخواهد بود. مثل تمام شایعات دنیای بازی های رایانه ای، این شایعه هم درست از آب درآمد و در “توکیو گیم شو” سال ۲۰۱۰ بازی به طور رسمی معرفی شد. بلافاصله بعد از معرفی بازی و انتشار اولین تریلر، موج اعتراض و تنفر به سمت کپکام و نینجا تئوری سرازیر شد. دانته ای که نینجا تئوری به نمایش گذاشته بود کاملا با آنچه همه ی طرفداران در ذهن داشتند متفاوت بود. موی سیاه و رفتار غربی دانته او را از ریشه هایش دور ساخته بود. بعد از نمایشگاه توکیو هیچ خبری از بازی به بیرون درز نکرد. تا اینکه در نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۱ تریلر دیگری از بازی منتشر شد. چیزی که در تریلرها بیشتر از همه به چشم می آمد، تلاش نینجا تئوری برای بدست آوردن دل طرفداران بود.  بازگشت مو های سفید دانته(البته فقط در حالت Devil Trigger) به طور مختصر آتش خشم طرفداران را فرو نشاند، اما نینجا تئوری می دانست برای تثبیت جایگاه بازی اش میان طرفداران به چیزهای بیشتری نیاز دارد. بعد از نمایشگاه E3 تقریبا تمام تریلر ها به نوعی خبر از وجود روح سری DMC در این بازی را می دادند. ماموریت های مخفی، بازگشت حرکات قدیمی دانته و … خبر از تلاش نینجا تئوری برای نزدیک کردن این بازی به سری DMC می داد. این تلاش همچنان ادامه دارد، به طوریکه در آخرین اطلاعات منتشر شده از بازی در همایش Captivate شاهد منتشر شدن اطلاعات بیش تر و تریلر های  DMCگونه تر از طرف نینجا تئوری بوده ایم.

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 324 یکشنبه 08 بهمن 1391 نظرات (0)

دانلود Samsung Kies 2.3.3.12085_7 - نرم افزار مدیریت گوشیهای سامسونگ

شاید شما جز آندسته از افرادی باشید که از محصولات سامسونگ مانند دوربین , موبایل , پلیرها و دیگر محصولات این کمپانی بزرگ استفاده می کنید.  همانطور که می دانید برای وصل کردن این دستگاه ها به کامپیوتر و  لپ تاپ باید از درایورهای همان دستگاه بصورت جداگانه استفاده و نصب کنید. حال ما یک برنامه  را به شما معرفی می کنیم که همه محصولات سامسونگ را با یک برنامه به کامپیوتر متصل کنید. به وسیله نرم افزار Samsung Kies میتوانید به تمامی قسمتهای گوشی سامسونگ خود از روی رایانه دسترسی داشته باشید و تغییرات مورد نظرتان را به راحتی روی آن اعمال کنید. شما با استفاده از این برنامه می توانید تمامی اطلاعات موجود در دستگاه ها مانند تصاویر , فیلم ها , شماره تلفن ها , پیامک ها و… را بر روی کامپیوتر منقل و از کامپیوتر بر روی دستگاه ارسال کنید.همچنین این برنامه به شما اجازه می دهد تا تصاویر و ویدیوهای خودهای خود را برای دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید و یا اطلاعاتتان را بر روی سی دی رایت کنید. کافیست شما بعد از نصب برنامه از طریق پورت USB دستگاه مورد نظرتان را به کامپیوتر متصل کنید و تغییرات را اعمال کنید.

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 254 یکشنبه 08 بهمن 1391 نظرات (0)

دانلود بازی Hitman HD Trilogy برای PS3

دانلود بازی Hitman HD Trilogy برای PS3

| قابل اجرا بر روی  CFW 4.30 |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۰۱/۲۵
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: دی وی دی کامل
زبان: ENG 
نرم افزار: CFW  ۴٫۳۰
حجم فایل:۸٫۶ GB

IO Interactive بالاخره بطور رسمی  بازسازی سری بازیهای Hitman با نام Hitman: HD Trilogy را منتشر کرد. این کالکشن HD شامل سه بازی Hitman Contracts, Hitman 2: Silent Assassin و Hitman: Blood Money است  که به صورت این بازی ها به صورت HD بازسازی شده اند.در این بازی گیمر میتواند ۴۰ مرحله ی فوق العاده را برای کشتن هدف مشخصش انجام دهد،همه آنها هم کاملا HD هستند.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 469 یکشنبه 08 بهمن 1391 نظرات (0)

دانلود بازی Hitman HD Trilogy برای XBOX360

دانلود بازی Hitman HD Trilogy برای XBOX360

| بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۰۱/۲۴
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: XBOX360
نوع بازی: اکشن
نوع: دی وی دی کامل
تصویر: (ISO (XGD3
زبان:  ENG 
FW: iXtreme LT+ v3.0 
حجم فایل: ۶٫۶۷ GB

IO Interactive بالاخره بطور رسمی  بازسازی سری بازیهای Hitman با نام Hitman: HD Trilogy را منتشر کرد. این کالکشن HD شامل سه بازی Hitman Contracts, Hitman 2: Silent Assassin و Hitman: Blood Money است  که به صورت این بازی ها به صورت HD بازسازی شده اند.در این بازی گیمر میتواند ۴۰ مرحله ی فوق العاده را برای کشتن هدف مشخصش انجام دهد،همه آنها هم کاملا HD هستند.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 225 یکشنبه 08 بهمن 1391 نظرات (0)

PaintSupremePaintSupreme 1.5 x86/x64

 

 

 

 

 

 

 

نرم افزاری با کاربرد آسان و سرگرم کننده است که با استفاده از یک ویرایشگر قدرتمند، برای شما تمامی ابزارهای لازم برای خلق، ویرایش و اصلاح تصاویر را فراهم می آورد. این نرم افزار ابزار های متعددی را برای ویرایش عکس ها ارائه می کند. همچنین به شما اجازه می دهد که در یک روش بسیار آسان و سرگرم کننده به ایجاد، ویرایش و پلیش تصاویر خود بپردازید .

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 320 یکشنبه 08 بهمن 1391 نظرات (0)

soft98TeraByte Unlimited Image For Windows 2.79 Retail

 

 

 

 

 

 

 

نرم افزاری قدرتمند جهت تهیه نسخه پشتیبان و بازیابی اطلاعات موجود در هارد دیسک و سیستم عامل ویندوز می باشد که در هر زمان در هنگام بروز نقص در ویندوز و یا از بین رفتن اطلاعات می توانید اقدام به بازگرداندن اطلاعات پشتیبان گیری شده کنید. این نرم افزار سازگار با نسخه های مختلف ویندوز نیز می باشد. این نرم افزار از ویندوز قابل اجرا بر روی سیستم عامل و داس یا لینوکس و هر پارتیشن و درایوهای شبکه نسخه پشتیبان تهیه می کند.

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 1006 یکشنبه 08 بهمن 1391 نظرات (0)

Remove Logo NowRemove Logo Now 1.2

 

 

 

 

 

 

نرم افزاری برای حذف لوگوهای مزاحم، متن و زیرنویس های غیر قابل جابجایی از فیلم است که بصورت خودکار جریان فیلم را تجزیه و تحلیل می کند و آرم و لوگوی ثابت مانند لوگوی کانال های تلویزیونی را بر میدارد. این نرم افزار قادر است با الگوریتم منحصر به فرد خود اشیا ثابت و استاتیک روی فیلم را حذف کند و آثار آن از فیلم را به صفر یا نزدیک به صفر برساند. همچنین حذف آرم های نیمه شفاف برای این نرم افزار بسیار آسان می باشد. از دیگر امکانات این برنامه حذف تاریخ و زمان ضبط از روی ویدئو می باشد که در بسیاری از موارد نمایش تاریخ و زمان ویدئو و نقطه قرمز چشمک زن روی فیلم آزار دهنده است. این نرم افزار از طیف گسترده ای از فرمت های ویدیویی نظیر AVI, MOV, M1V, MP2, SVCD, FLV, MP4, M2V, DVD, SWF, 3GP, MKV, WMV و RM10 پشتیبانی می کند .

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 285 یکشنبه 08 بهمن 1391 نظرات (0)

Next Launcher 3D 1.16

 

 

 

 

 

اگر به دنبال تغییرات کلی در ظاهر آندروید بوده اید، حتما نام GO Launcher EX را قبلا شنیده اید. این لانچر رایگان است.

به تازگی GO Launcher Dev Team یک لانچر گران قیمت با نام Next Launcher 3D عرضه کرده که می توانید آخرین نسخه آن را دانلود کنید!

از ویژگی های این لانچر گران قیمت (16$Surprised) به طور کامل سه بعدی بودن آن است! افکت های خیره کننده آن در اولین برخورد هر کاربری را شیفته خود می کند. پیوستگی سه بعدی قسمت های مختلف آن شگفت آور است! البته این لانچر به دلیل نوپا بودن و چون مدت زیادی از عرضه آن نمی گذرد کمبودهایی دارد که قطعا به زودی در نسخه های بعدی برطرف می شود. پیشنهاد می کنم حتما آن را امتحان کنید

قابل نصب به روی آندروید نسخه 2.2 به بالا

دانلود نرم افزار و بازی

 

s0hRaB بازدید : 782 یکشنبه 08 بهمن 1391 نظرات (0)

soft98

Microsoft .NET Framework 3.5 for Windows 8

 

 

 

احتمالا پس از نصب ویندوز 8 بزرگترین مشکلی که با آن رو به رو شده اید، درخواست برنامه های گوناگون در هنگام نصب برای dot NET Framework 3.5 بوده است. به خصوص نرم افزارهایی که قبل از ارایه ویندوز 8 ارایه شده بودند. حال راه حل نصب NET Framework 3.5 چیست ؟!

اگر مایل به نصب 5.NET Framework 3. به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت هستید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید :

  1. بسته به نوع ویندوز 8 خود ( 32 یا 64 بیتی ) NET Framework 3.5 مناسب با آن را دانلود و اکسترکت کنید .
  2. فایل Copy to hard را اجرا و منتظر بمانید تا کپی فایلها انجام شود .
  3. سپس بر روی فایل Install راست کلیک کرده و گزینه ی Run as Administrator را انتخاب کنید و تا به نمایش در آمدن پیغام Completed صبر کنید .

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 224 یکشنبه 08 بهمن 1391 نظرات (0)

soft98

 

 

 

 

 

 

 

 

این کرک بر خلاف نسخه های قبلی ساده و سریع می باشد و کافیست آنرا پس از نصب ویندوز 8 خود اجرا کنید تا آنرا کرک و اکتیو کند. ویندوز 8 شما به صورت دائم اکتیو خواهد بود و می توانید آنرا به راحتی آپدیت کنید.

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 414 یکشنبه 08 بهمن 1391 نظرات (0)

 

RocketDial Pro 3.3.3

اگر از قسمت Dialer و شماره گیر پیش فرض گوشی آندرویدی خود راضی نیستید و یا امکاناتی بیشتر می خواهید که دیالر پیش فرض آن امکانات را دارا نمی باشد به شما نرم افزار و دیالر قدرتمند RocketDial را پیشنهاد می کنیم . اولین موردی که که نظر هر کاربر را به سوی این نرم افزار منعطف می کند نوع جستجوی خاص مخاطبین در این نرم افزار می باشد . کافیست حرف مخاطب مورد نظر خود را با انگشت خود بر روی صفحه گوشی خود ترسیم کنید تا تمام شماره هایی که شامل آن کاراکتر می شوند برای شما لیست شوند .

  • قابل نصب به روی آندروید نسخه 2.0 به بالا

  • دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 261 یکشنبه 08 بهمن 1391 نظرات (0)

soft98

VSO Blindwrite Suite 7.0.0.0 Final

 

 

 

 

 

ابزاری برای تهیه نسخه های پشتیبان از CD و DVD های شماست! به کمک این نرم افزار شما یک نسخه  پشتیبان با تمام ویژگی های دیسک اولیه بر روی Hard Disk خود ذخیره و از آن استفاده می کنید و مانع از بین رفتن دیسک اولیه خود می شوید! نسخه پشتیبان تهیه شده بر روی Hard Disk شما به وسیله تمام برنامه های درایو مجازی (مانند Deamon Tools) قابل اجراست. این برنامه همچنین از تمامی فرمتهای DVD موجود (DVD-R, DVD+R, DVD-RW, DVD+RW, DVD-RAM, DVD+R Double Layer, DVD-R Dual Layer) پشتیبانی میکند.اين نرم افزار، امکان شکستن قفل CD/DVD است و در پاره ای از مواقع بهتر از CloneCD عمل می کند.این نسخه از BlindWrite که می توان گفت عمدتاً نسخه برداری از بازی های رایانه ای را هدف قرار می دهد، قسمت عمده ای از فرمتها را پشتیبانی کرده و با بروز رسانی به موقع خود سعی بر آن دارد تا از قافلۀ تیزپای تکنولوژی عقب نماند. البته این بدان معنی نیست که شما نمی توانید از فیلم ها و سایر اطلاعاتتان نسخه برداری نمایید، بلکه BlindWrite مشگل گشای شما در نسخه برداری از بسیاری از محتویات دیسکهایتان است.

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 325 یکشنبه 08 بهمن 1391 نظرات (0)

Clean MasterClean Master 2.4

 

 

 

 

 

برنامه ای کاربری می باشد که فایل های باقی مانده از نرم افزار ها، فایل های cache، تاریخچه نرم افزار ها، بسته های برنامه و … را از روی حافظه داخلی و خارجی گوشی شما پاک می کند.  این برنامه همچنین با از بین بردن task ها و آزاد کردن RAM برای boost کردن گوشی، عمر باتری را افزایش می دهد. فایل های اضافه و cache ها به مرور زمان سرعت گوشی را پایین می آورد. این نرم افزار باعث بهبود سرعت و عملکرد گوشی خواهد شد.

  • قابل نصب به روی آندروید نسخه 1.6 به بالا

  • دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 274 یکشنبه 08 بهمن 1391 نظرات (0)

Bump

 

 

 

توسط برنامه Bump 3.4.5 دو تلفن را به هم بکوبید تا تصاویر، آشنایان و برنامه‌هایشان را به اشتراک بگذارید!

این برنامه برای اشتراک گذاشتن رایگان و هرچه ساده‌تر تصاویر، برنامه‌ها و فهرست دوستان است.

  • قابل نصب به روی آندروید نسخه 2.2 به بالا

  • دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 246 شنبه 07 بهمن 1391 نظرات (0)

 

 

temple run 2 بازی جذاب و محبوب Temple Run 2   آیفون و آیپد

بازی Temple Run یکی از آن بازی‌های رکوردزنی است که در آن مرحله‌ای برای رد کردن وجود ندارد! بلکه شما باید در یک مسیر پیچ‌ در پیچ از دست غول‌ها فرار کنید، هرچه بتوانید مسافت بیشتری را از دست آن‌ها فرار کنید نهایتاً‌ امتیاز بالاتری به‌دست خواهید آورد. نسخه‌ی اول این بازی تا مدت‌ها جزء جذاب‌ترین بازی‌های رکوردزنی بود و حالا نسخه ۲ این بازی با تغییراتی هیجان‌انگیز منتشر شده است. برای اجرای این بازی به iOS 4.2 و بالاتر نیاز دارید.

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 403 شنبه 07 بهمن 1391 نظرات (0)

Dawnstar-SKIDROW| 1.60 GB

 

dawnstar Cover دانلود بازی Dawnstar برای PC

ترس ، نا امیدی ، جرم و جنایات سازمان یافته بر Dawnstar چیره شده است.جایی که بی قانونی بیداد می کنید.جنگ سرد میان سران مافیا اکنون به نبردی بزرگ به منظور سلطنت بر کل Dawnstar منتهی شده است.حال شما به عنوان یکی از برجسته ترین خلبانان جنگی از سوی دولت در راستای پایان دادن به هرج و مرج موجود گمارده شده اید.این فرصتی طلایی برای شماست تا با به دست گرفتن کنترل اوضاع جایگاه خود را به عنوان یکی از سران موفق مافیای آینده تثبیت کنید و آشفتگی موجود را سامان بخشید.اما به زودی در جریان بازی درخواهید یافت که تنها نیستید و نیروی های قدرتمند دیگری در کارزار حاضرند تا از آب گل آلود ماهی بگیرند و همچنین ماموریت ها و نقشه هایتان را نقش بر آب کنند.بازی به سبک Open World عرضه شده است و شما می توانید تجربه پروازی شگفت انگیز را با درنوردیدن دنیای بیکران فضا به دست آورید و با خرید آیتم های جدید هواناو خود را ارتقا دهید و قدرتمندتر سازید….

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 495 شنبه 07 بهمن 1391 نظرات (0)

The Cave-RELOADED | 1.22 GB

 

Cave Cover دانلود بازی The Cave برای PC

The Cave – عنوان جدید ران گیلبرت سازنده بازی های محبوب Monkey Island و Maniac Mansion و محصول استودیوی Double Fine است.استودیوی دابل فاین در سال ۲۰۰۰ توسط تیم شیفر بازی‌ساز معروف و همکار قدیمی گیلبرت در لوکاس آرتز تاسیس شده‌است.اگر چه امروز بیشینه ی بازی های مدرن و پرطرفدار به سبک سه بعدی ساخته می شوند اما بازی های دو بعدی هنوز هم طرفداران خاص خود را دارند.همان گونه که از نام بازی پیداست مراحل بازی در فضای یک غار اسرار آمیز طی می شود.در آغاز بازی می توانید از میان هفت شخصیت مختلف یکی را برگزینید.جالب اینجاست که هر یک از این شخصیت ها علاوه بر داشتن استعدادها و قابلیت های منحصر به فرد داستان ویژه ی خود را دارند.این بدان معناست که با گزینش هر یک از آنها فضای جدیدی را در بازی تجربه می کنید.برای نمونه مکانهایی هستند که برای دسترسی به آن باید از زیر آب عبور کنید و در بین شخصیت ها تنها HillBilly این توانایی را داراست.یا تنها شوالیه است که می تواند از آتش اژدها جان سالم به در ببرد.در ابتدای بازی تنها سه شخصیت آزاد بوده و قابلیت انتخاب را دارند…در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید.

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 343 جمعه 06 بهمن 1391 نظرات (0)

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

Resident.Evil.6 دانلود بازی Resident Evil 6 برای XBOX360

همیشه عناوینی هستند که بخشی از تاریخ صنعت بازی را تشکیل می دهند. بدون شک سری Resident Evil یکی از همین بازی ها است که توسط شینجی میکامی (Shinji Mikami) بازیساز بزرگ ژاپنی خلق شد. گر چه دیگر میکامی پس از نسخه چهارم از Capcom جدا شد، اما پروژه ساخت RE پایان نیافت.بازی Resident Evil 6 در مکان های مختلفی رخ می دهد و به همین دلیل ما شاهد طراحی ساختمان های مختلف، قسمت هایی در پشت بام و صحنه های کاور گیری بسیار زیبایی در بازی هستیم. برخی از این قسمت ها واقعاً حس ترس خوبی در خود دارند و از این موضوع نیز متشکریم که برخی از کارمندان RE6 به بازی Dead Space علاقه مند هستند و در ساخت آن حضور داشته اند.سیستم بازی در این قسمت را می توان حالت ارتقاء پیدا کرده روند گیم پلی بازی در RE4 دانست که به بازیکنان اجازه می دهد در زمان حرکت نیز تیراندازی کند یا به وسیله سلاح سرد به سمت زامبی ها حمله ور شود. یکی دیگر از قسمت هایی که Capcom آن را در E3 امسال به نمایش درآورد، صحنه هایی بودند که بازیکنان کنترل جیک مولر (Jake Muller) به دست می گرفتند.

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 261 پنجشنبه 05 بهمن 1391 نظرات (0)

Cars HD Wallpapers12 مجموعه ۵۵ والپیپر زیبا با موضوع اتومبیل Cars HD Wallpapers

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۵ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوع خودرو آماده کرده ایم که خودرو هایی مدرن از کمپانی های مختلفی را داراست.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید.

دانلود نرم افزار و بازی

 

s0hRaB بازدید : 281 پنجشنبه 05 بهمن 1391 نظرات (0)

 

برای اولین بار در وبسایت های فارسی زبان با کیفیت بسیار عالی ۷۲۰p  با زیرنویس فارسی
قسمت های ۹ تا  14 در ادامه همین مطلب قرار گرفت
 
kpan دانلود فصل دوم انیمیشن Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness
نام انیمیشن :  Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness S02 – کونگ فو پاندا: افسانه های شگفت انگیز فصل ۲
ژانر : انیمیشن ، اکشن ، کمدی
سال انتشار : ۲۰۱۲
وضعیت : در حال پخش 
مدت زمان : ۲۲ دقیقه 
حجم : به طور میانگین هر قسمت ۱۰۰ مگابایت
کیفیت : ۷۲۰p
امتیاز : ۶٫۶/ ۱۰ 
زیرنویس فارسی : دارد ، اختصاصی دانلودها
اطلاعات بیشتر در مورد تاریخ پخش قسمت ها :  IMDB ، ویکی پدیا
 
خلاصه داستان: انیمیشن جذاب ، دیدنی و خنده دار کونگ فو پاندا برای همگی آشنا و شنیده شده است ! ولی این بار با پو باشید ! در سریالی کارتونی با نام "افسانه های شگفت انگیز" که روایتگر ماجراهای زندگی پو در هنگام تمرین ، حفاظت ، جنگیدن ، آموزش دادن ، آموزش دیدن ، صحبت کردن و … می باشد. تا جایی که او به عنوان فرمانده سرزمین صلح برگزیده می شود . حال او در خانه ای به همراه پنج جنگجوی آتشین زندگی می کند و حالا پو وظایفی جدیدی دارد ! وظایفی که با برگزیده شدن او به عنوان جنگجوی اژدها به او واگذار شده است و … ، هم اکنون می توانید فصل دوم این مجموعه فوق العاده جذاب را از دانلودها دریافت نمایید .

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 788 پنجشنبه 05 بهمن 1391 نظرات (0)

 

Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness HDTVRip (2011) Mkv

|قسمت های ۲۱ الی ۲۷ با کیفیت HD 720p به مجموعه افزوده شد|

|زیرنویس فارسی قسمت های ۲۰ الی ۲۵ به پست اضافه شد|

 

kpan دانلود سریال کارتونی Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness 2011

 

نام انیمیشن: Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness – کونگ فو پاندا: افسانه های شگفت انگیز

ژانر: انیمیشن ، اکشن ، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۱

مدت زمان: ۲۳×27 دقیقه

حجم: ۱۵۰×27 مگابایت

کیفیت: HDTVRip 720p

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: انیمیشن جذاب ، دیدنی و خنده دار کونگ فو پاندا برای همگی آشنا و شنیده شده است ! ولی این بار با پو باشید ! در سریالی کارتونی با نام "افسانه های شگفت انگیز" که روایتگر ماجراهای زندگی پو در هنگام تمرین ، حفاظت ، جنگیدن ، آموزش دادن ، آموزش دیدن ، صحبت کردن و … می باشد. تا جایی که او به عنوان فرمانده سرزمین صلح برگزیده می شود . حال او در خانه ای به همراه پنج جنگجوی آتشین زندگی می کند و حالا پو وظایفی جدیدی دارد ! وظایفی که با برگزیده شدن او به عنوان جنگجوی اژدها به او واگذار شده است و …

دانلود نرم افزار و بازی

 

s0hRaB بازدید : 185 پنجشنبه 05 بهمن 1391 نظرات (0)

Random Android Games Pack III 2013-FL

 

 

Random Android Games Pack مجموعه بازی های جدید آندروید Random Android Games Pack

Random Android Games Pack – شاید جستجو و دانلود بازی های موردعلاقه به صورت تک تک برای شما سخت باشد ، از این رو برای شما علاقه مندان مجموعه ای از جدیدترین بازی های جذاب برای گوشی های آندروید را آماده کرده ایم که با دانلود این پک به صورت یک جا ، می توانید در زمان و هزینه ی خود صرفه جویی کنید . این بازی ها در دسته های مختلفی هستند و سعی شده است تا تمام نیازهای شما را برطرف کند . تمامی این فایل ها با فرمت APK می باشند و توصیه می شود برای کارکردن همه ی آن ها ، از جدیدترین نسخه ی سیستم عامل آندروید استفاده کنید . برای مشاهده ی لیست این بازی ها به ادامه‌ی مطلب مراجعه کنید .

دانلود نرم افزار و بازی

 

s0hRaB بازدید : 368 پنجشنبه 05 بهمن 1391 نظرات (0)

PowerPoint 2010 آموزش مقدماتی پاورپوینت Getting Started with PowerPoint 2010

مایکروسافت پاورپویت یک برنامه نمایشی حاضر در همه جا توسعه یافته برای سیستم‌عامل‌های مایکروسافت ویندوز و Mac OS می‌باشد. در بسیاری از موارد به همراه کسب و کار، آموزش و پرورش استفاده می‌شود، از جمله متداول‌ترین شکل‌های قانع سازی برای استفاده از تکنولوژی است. برای شما علاقه مندان به پاورپوینت ۲۰۱۰ مجموعه ای ویدئوهای آموزشی مقدماتی کار با این برنامه را آماده کرده ایم که در این ویدئوها شما کار با متن ، ویژگی های کلیدی ، اضافه کردن عکس ، ایجاد SmartArt و … را یاد خواهید گرفت . فرمت این ویدئوها MP4 و زبان آن ها نیز انگلیسی می باشد .

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 321 پنجشنبه 05 بهمن 1391 نظرات (0)

 

| دانلود محصولات Ashampoo ، آپدیت شده ۱۶٫۰۱٫۲۰۱۳ |

 

Ashampoo AIO Collection مجموعه نرم افزارهاي شركت آشامپو Ashampoo Softwares Collection

 

شرکت آشامپو (Ashampoo) یکی از برترین شرکت های ارائه دهنده نرم افزارهای کاربردی می باشد که حتما با محصولات آن آشنا هستید . این پک شامل آخرین نسخه های نرم افزارهای کاربردی این شرکت می باشد که در ماه دسامبر ۲۰۱۳ منتشر شده اند . برنامه هایی کاربردی برای کار با متون ، تصویر بردای از دسکتاپ ، ابزارهای حفاظتی و امنیتی ، کار با سی دی و دی وی دی ، ابزارهای بهینه سازی ویندوز و … جزء برخی از نرم افزارهای ارائه شده از این شرکت هستند . برای شما علاقه مندان مجموعه ای از جدیدترین نرم افزارهای این شرکت را به صورت یک مجموعه آماده در یافت کرده ایم که در ادامه ی مطلب می توانید لیست برنامه های موجود در این پک را مشاهده کنید .

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 738 پنجشنبه 05 بهمن 1391 نظرات (0)

Hdwallpapersarena مجموعه 140 والپیپر با کیفیت و متنوع Desktop HD Wallpapers

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۴۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف و مناسب برای دسکتاپ را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰×۱۰۵۰ تا ۲۵۶۰×۱۶۰۰ آماده شده اند .

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 573 پنجشنبه 05 بهمن 1391 نظرات (0)

 

Tinker Bell and the Secret of the Wings (2012) BDRip 720p Mkv

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی و با کیفیت HD 720p می باشد|

 

Tinkerbell دانلود دوبله فارسی انیمیشن تینکربل 4 : راز بالها Tinker Bell and the Secret of the Wings

نام انیمیشن: Tinker Bell and the Secret of the Wings – تینکربل ۴:راز بال ها

ژانر: انیمیشن ، اکشن ، خانوادگی ، فانتزی

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۷۵ دقیقه

حجم: ۵۵۲ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

دوبله فارسی

خلاصه :راز بال‌ها (Secret of the Wings)‏ یک فیلم پویانمایی رایانه‌ای در سبک کمدی و محصول سال ۲۰۱۲ است.در سرزمین پریان دو قسمت سردسیر و گرمسیر وجود دارد و اهالی هر قسمت اجازه ورود به قسمت دیگر را ندارند. تینکربل با دوختن لباسی گرم برای یافتن خواهر گمشده اش به قسمت سردسیر می رود که در این راه با مشکلاتی روبرو می شود…

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 459 پنجشنبه 05 بهمن 1391 نظرات (0)

دانلود با حجم 3.1 گیگابایت و فرمت iso با کرک معتبر FLT !

برای نصب این پک باید نسخه اصلی بازی را نصب داشته باشید.

پک الحاقی جدید بازی The Sims 3 70s 80s and 90s Stuff 2013

The Sims 3 70s 80s and 90s Stuff 2013 : پک الحاقی جدید بازی سیمز 3 تنها پس از دو روز از منتشر شدن نسخه monte vista منتشر شد.شاید این اقدام بسیار عجیب بود که با همچین فاصله زمانی این پک عرضه شود اما هر چه هست منتشر شد.این پک تاکید دارد بر نحوه زندگی و سبک مردم در دهه 70 - 80 و 90 ..بله مهمانی ها و جشنها و لباسها و نحوه پوشش مردم به این دهه ها بازخواهد گشت و از ابزارها و لوازم این دهه ها استفاده خواهد شد. با نصب این پک وسایل قدیمی و محبوبی که در سال های گذشته از دهه 70 تا دهه 90 در دنیا مرسوم بوده است از قبیل لباس ها و وسایل خانه و … به بازی اضافه خواهد شد..

دانلود نرم افزار و بازی

تعداد صفحات : 13

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام بازی منتخب 2013 می شود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 361
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 350
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 160
  • باردید دیروز : 214
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,655
  • بازدید ماه : 6,142
  • بازدید سال : 35,249
  • بازدید کلی : 567,063