loading...
دانلود نرم افزار و بازی
آخرین ارسال های انجمن
s0hRaB بازدید : 271 یکشنبه 15 بهمن 1391 نظرات (0)

Best HD Wallpapers مجموعه ۲۲۳ والپیپر تماشایی Best HD Wallpapers

مجموعه ای از ۲۲۳ والپیپر بسیار زیبا با موضوعات گوناگون برایتان آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰×۱۰۵۰ – ۵۶۱۶×۳۷۴۴ آماده شده اند.می توانید با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی ویژه ای به نمای پس زمینه رایانه خود بدهید…

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 235 یکشنبه 15 بهمن 1391 نظرات (0)

 

Gold And Money Wallpapers مجموعه 46 والپیپر زیبا با موضوع پول و طلا

مجموعه ای از ۴۶ والپیپر فوق العاده زیبا با موضوع پول و طلا برایتان آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۰۰×۱۲۰۰ – ۴۸۰۰×۳۴۰۰ آماده شده اند.می توانید با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی ویژه ای به نمای پس زمینه رایانه خود بدهید…

دانلود نرم افزار و بازی

 

s0hRaB بازدید : 265 یکشنبه 15 بهمن 1391 نظرات (0)

 

Inside Job (2010) BRRip x264

| به همراه زیرنویس فارسی|

 

Inside Job دانلود مستند بحران مالی جهان Inside Job

نام مستند : Inside Job

سال انتشار: ۲۰۱۰

مدت زمان: ۱۰۸ دقیقه

حجم : ۷۲۰ مگابایت

کیفیت : BRRip

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : دارد

خلاصه :مستند Inside Job تجزیه تحلیلی جامع از بحران مالی دنیا که تقریبا از سال ۲۰۰۸ آغاز شده است به دست می دهد.جایی که بحران مالی ۲۰ تریلیون دلاری میلیون ها شهروند را بی کار و بی خانمان کرد.پس از رکود گسترده اقتصادی جهان پیش از جنگ جهانی دوم این بزرگ ترین بحران مالی جهان بود.در طی آن تعدادی از معتبرترین بانک های سرمایه گذاری به اجبار اعلام ورشکستگی کردند و بازار های مالی دنیا به شدت سقوط کرد.در سپتامبر ۲۰۰۸ سقوط AIG بزرگترین شرکت بیمه ای جهان بحران را شدت بخشید.نگرانی شبانه روزی بازارها را گرفته بود و با سقوط بورس های آسیایی بزرگترین افت تاریخ رقم خورد.ارزش سهام شرکت ها به طور متوالی کاهش داشتند که این امر در نتیجه میلیاردها دلار هزینه جهانی در بر داشت.این بحران البته کماکان ادامه دارد…

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 301 یکشنبه 15 بهمن 1391 نظرات (0)

Game And AppZ Pack 34-AnDrOiD

 

 

Games And Appz Pack دانلود پك بازي و برنامه هاي جديد آندرويد Android Games And Appz Pack

Game And AppZ Pack – شاید جستجو و دانلود برنامه های موردعلاقه به صورت تک تک برای شما سخت باشد ، از این رو برای شما علاقه مندان مجموعه ای از جدیدترین برنامه های ضروری برای گوشی های آندروید را آماده کرده ایم که با دانلود این پک به صورت یک جا ، می توانید در زمان و هزینه ی خود صرفه جویی کنید . این App ها در دسته های مختلفی هستند و سعی شده است تا تمام نیازهای شما را برطرف کند . تمامی این فایل ها با فرمت APK می باشند و توصیه می شود برای کارکردن همه ی آن ها ، از جدیدترین نسخه ی سیستم عامل آندروید استفاده کنید . برای مشاهده ی لیست این برنامه ها به ادامه‌ی مطلب مراجعه کنید .

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 310 یکشنبه 15 بهمن 1391 نظرات (0)

 

Cognition Episode 2 The Wise Monkey دانلود بازی Cognition Episode 2 The Wise Monkey برای PC

 

Cognition Episode 2 The Wise Monkey قسمت دوم از سری بازی Cognition می باشد . در این قسمت برادر شخصیت اصلی داستان اریکا ، به دست یک قاتل زنجیره ای کشته شده است . اریکا قابلیتی عجیب دارد که می تواند با لمس کردن هر شی گذشته ی مربوط به آن را ببیند . او با این توانایی عجیب می بایست راز این قاتل سریالی را پیدا کند . سبک این بازی Adventure می باشد که گیم پلی ساده و روان دارد . در ادامه می توانید لینک دانلود به همراه تصاویری از محیط بازی را مشاهده نمایید .

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 601 یکشنبه 15 بهمن 1391 نظرات (0)

 

Unity 3D Pro طراحي و ساخت بازي هاي سه بعدي با Unity 3D Pro 4.0.1 f2

یونیتی جزو چهار موتور بازی ساز بزرگ می باشد که البته روز به روز در حال پیشرفت است، طی چند سال اخیر بسیای از بازی سازان به سمت این موتور گرایش پیدا کرده اند، حتی در داخل کشور نیز بسیاری از شرکت های بازی سازی این موتور را به عنوان موتور بازی ساز خود انتخاب کرده اند و در حال ساخت بازی با این موتور بازی ساز هستند. ساخت بازی با این موتور بازی ساز بسیار ساده است چرا که بیشتر کار در محیط ویژوال انجام می شود، یعنی حدود ۸۰ درصد کار بدون کدنویسی انجام می شود و تنها حدود ۲۰ درصد کار کدنویسی است، که این موضوع باعث جذب بسیاری از کاربران علاقه مند به بازی سازی شده است که علم زیادی در برنامه نویسی ندارند.

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 246 یکشنبه 15 بهمن 1391 نظرات (0)

 

Landscapes HD Wallpapers مجموعه 50 والپیپر با موضوع طبیعت Landscapes HD Wallpapers

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوع طبیعت و مناسب برای دسکتاپ را آماده کرده ایم. با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 353 جمعه 13 بهمن 1391 نظرات (0)

Omerta City of Gangsters-FLT | 1.0 GB 

Omerta City of Gangsters PC دانلود بازی Omerta City Of Gangsters برای PC

Omerta City Of Gangsters – زندگی به معنای انتخاب است. زمانی که شما وارد آن می شوید، می توانید به سمت چپ و راست حرکت کنید و آنقدر این کار را ادامه دهید تا مسیر اصلی را گم کنید. خیلی از مردم به یکدیگر اعتماد نمی کنند و حتی ساکنین یک محله با محله دیگر سر جنگ دارند. حال بازی جدید استودیوی Haemimont Games ما را با انتخاب های زیادی روبرو می کند که مسیر زندگی شخصیت اصلی بازی را تغییر می دهد. او به سمت پایین شهر حرکت می کند و سعی می کند تا از دید پلیس ها پنهان بماند. او یک سلاح Tommy به دست دارد و می گوید توچی (Tucci) من را فرستاده است. او زمانی که این حرف را می زند، مردی را به گلوله می بندد و دوباره می گوید: “اوه، سلام. ما فقط قصد داشتیم که یک قهوه بخوریم!” بعد از اینکه برای یک قهوه کشت و کشتار راه انداختید و پول آن را نیز حساب کردید، به منطقه Omerta بازمی گردید. جایی که گانگسترها در آن فعالیت می کنند. اینبار زنگ دری را می زند. کسی از او می پرسد: “چه کسی شما را فرستاده؟” و او می گوید: “Tommy Two Gun Tucci”. در باز شده و شخصیت اصلی راهی مکانی می شود که برای آن از خانه خارج شده بود. او وارد اتفاقی می شود که در انتهای آن فرد دیگری پشت یک میز نشسته است. مرد پشت میز یک کت به تن دارد و یک ماشین تایپ بسیار قدیمی نیز روبرویش قرار گرفته است. همچنین در کنار او یک جاسیگاری قرار دارد که ته سیگاری در آن دیده می شود.

دانلود نرم افزار و بازی

 

s0hRaB بازدید : 313 جمعه 13 بهمن 1391 نظرات (0)

Sonic and All Stars Racing Transformed-RELOADED | 4.3 GB

 

Sonic and All Stars Racing Transformed دانلود بازی Sonic and All Stars Racing Transformed برای PC

 

سخه جدید بازی محبوب و فوق العاده جذاب Sonic All Stars Racing Transformed که در استودیو بازیسازی Sumo Digital ساخته شده و سپس کمپانی مطرح و قدرتمند SEGA آن را برای کنسول PC منتشر ساخته است ، این عنوان بسیار شبیه بازی قبلی این سری یعنی Sonic & Sega All-Stars Racing است ، اما با یک تفاوت مهم و بزرگ . در بازی وسایل نقلیه شخصیت ها قابل تغییر به ماشین های دیگر می شو د، برای مسابقه بر روی آب به قایق ، برای مسابقه در هوا به هواپیما و یا هلی کوپتر و … تبدیل می شوند که سبک جدیدی از سری بازی های سونیک را ارائه می دهد ، ابعاد جدیدی که از سونیک مشاهده می کنیم نمایانگر خلاقیت بسیار بالای سازندگان بازی است که دنیای گیمرها را بسیار زیباتر از گذشته خواهند کرد .

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 251 جمعه 13 بهمن 1391 نظرات (0)

Zambezia (2012) BDRip 720p Mkv

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی و با کیفیت HD 720p می باشد|

 

Zambezia دانلود دوبله فارسی انیمیشن زامبزیا Zambezia

نام انیمیشن: Zambezia – زامبزیا

ژانر:انیمیشن ، کمدی ، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۸۰ دقیقه

حجم : ۶۰۰ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

دوبله فارسی (گلوری)

خلاصه داستان: پرنده ها در محلی زیبا و با شکوه به نام Zambezia زندگی می کنند یک شاهین جوان و شجاع به نام کای سعی می کند تا برای پیدا کردن اصالت خود به این شهر سفر کند . او در این بین با دوستانی آشنا می شود …

دانلود نرم افزار و بازی

 

s0hRaB بازدید : 278 جمعه 13 بهمن 1391 نظرات (0)

Bitdefender دانلود ورژن نهایی BitDefender Anti Virus 2013 Build 16.26.0.1739

 بیت دیفندر یکی از بزرگترین شرکت های تولید نرم افزار های امنیتی می باشد و ما در این پست قصد داریم تا برای شما کاربران گرامی دانلودها آخرین ورژن از یکی از قدرتمند ترین محصولات این شرکت که از اولین نرم افزار های تولید شده توسط شرکت بیت دیفندر می باشد را معرفی نماییم و این نرم افزار BitDefender Anti Virus ورژن ۲۰۱۳ نسخه ی ۱۶٫۲۶٫۰٫۱۷۳۹ می باشد. بی شک امروزه در دنیای نا امن اینترنت محافظت از رایانه یکی از مهمترین اعمال برای هر شخصی می باشد زیرا کلاهبرداران و سود جویانی هستند که قصد سرقت اطلاعات یا هویت شما را برای انجام دادن اعمال پلید خود دارند و اما اگر شما نمی دانید که ناخواسته آلوده به این گونه ویروس ها و کرم ها شده اید ما برای رایانه ی شما نسخه جالبی را پیچیده ایم و این نسخه که سلامت رایانه شما را به حالت اولیه بر می گرداند استفاده از آخرین نسخه آنتی ویروس بیت دیفندر می باشد چون این نرم افزار قدرتمند با داشتن چند موتور جستجوی حرفه ای و در اختیار داشتن بانک اطلاعاتی قدرتمند از ویروس ها و بد افزارها و بروزرسانی متداوم از که از طریق مسئولان امنیتی این نرم افزار صورت می گیرد یکی از بهترین راه کار ها برای پاک سازی رایانه شما می باشد. این نرم افزار قدرتمند علاوه بر نابود سازی کرم ها و ویروس ها می تواند به راحتی از حملات فیشینگ و سرقت هویت که برای مجرمان اینترنتی راه درامدی می باشد جلوگیری نماید. از دیگر امکانات این نرم افزار بسیار ارزشمند که باعث برتری آن شده است قدرت اسکن سریع و استفاده از حالت قرنطینه می باشد در حالت قرنطینه فایل مخرب حذف نمی شود بلکه در یک مکان امن به دور یک حصار امنیتی حفظ می شود تا شما بتوانید در هر زمان به سورس فایل دسترسی داشته باشید که این امکان مهم برای برنامه نویسان و متخصصین امنیتی یک ویژگی منحصر بفرد می باشد. این نرم افزار تنها توانایی پاک سازی سیستم های آلوده را دارا می باشد و نمی تواند از ورود بد افزار ها جلوگیری نماید پس شما همراه با این نرم افزار باید یک دیواره آتش مناسب نیز که مکمل این نرم افزار می باشد نصب نمایید.

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 292 جمعه 13 بهمن 1391 نظرات (0)

PeaZip

 

PeaZip نرم افزاری رایگان و متن باز برای فشرده سازی فایل در فرمت های رایج و نیز باز نمودن آرشیوها می باشد. این برنامه می تواند اکثر فرمت های رایج فایل های آرشیو را چه برای ویندوز و چه برای لینوکس، مانند ۷z، RAR، TAR و ZIP را استخراج نماید. این نرم افزار همچنین برای ایجاد فایل های آرشیو نیز از طیف وسیعی از فرمت ها پشتیبانی می کند. رمز نگاری فایل ها، امکان انتخاب شیوه ایجاد آرشیو و همچنین امکان تعیین میزان فشرده سازی از دیگر قابلیت های PeaZip است.

 

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 230 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)

دانلود Lane Splitter - بازی موبایل موتور سواری

سیستم عامل  آندروید  آی او اس

بازی بسیار زیبا و  معتاد کننده Lane Splitter که شما در این بازی باید راه خود را از میان ماشین ها باز کنید و با جمع کردن سکه ها برای خود وسایل بهتری بخرید . پیشنهاد می کنیم این بازی  بسیار زیبا را از دست ندهید .

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 282 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)

iPhone iPad Games and Apps Collection 01.2013

 

iPhone iPad Games and Apps Collection مجموعه برنامه ها و بازی های آیفون و آیپد iPhone iPad Games and Apps

iPhone iPad Games and Apps – مجموعه ای از برنامه ها و بازی های مخصوص آیفون و آیپد را برای شما آماده کرده ایم .آیفون یک گوشی هوشمند تلفن همراه است که در روز ۹ ژانویه ۲۰۰۷ (۱۹دی۱۳۸۵) توسط استیو جابز، مدیر عامل وقت شرکت اپل معرفی شد.آی‌فون صفحه‌کلید ندارد و فقط از یک کلید home برخوردار است که با فشردن آن کاربر به صفحه اصلی یا خانه منتقل می‌شود. از صفحهٔ حساس لمسی بهره می‌گیرد، که می‌توان با آن تایپ کرد، شماره گرفت و برنامه‌های گوناگون مبتنی بر وب و سیستم‌عامل iOS، را اجرا کرد. در ادامه مطلب می توانید لیست برنامه های موجود در این پک را مشاهده نمایید .

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 325 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)

 

The Dino King (2012) BDRip 480p Mkv

 

The Dino King دانلود مستند دایناسورها The Dino King 2012

نام مستند : The Dino King

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۸۰ دقیقه

حجم : ۳۵۰ مگابایت

کیفیت : BDRip 480p

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه :این مستند با شبیه سازی و ساخت کاراکترهای سه بعدی ، زندگی قوی ترین دایناسور شناخته شده را مورد بررسی قرار می دهد . دایناسورها گروهی از خزندگان مهره‌داری بودند که برای بیش از ۱۶۰ میلیون سال حاکم اکوسیستم‌های زمین بودند. قبل از دورهٔ تریاس (حدود ۲۳۰ میلیون سال پیش) تا آخر دورهٔ کرتاسه (حدود ۶۵ میلیون سال پیش) بیش‌تر آن‌ها در رویداد انقراض دوران سوم کرتاسه منقرض شدند…

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 231 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)

 

Cars HD Wallpapers 123 مجموعه ۵۵ والپیپر با موضوع اتومبیل Cars HD Wallpapers

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۵ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوع خودرو آماده کرده ایم که خودرو هایی مدرن از کمپانی های مختلفی را داراست.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید.

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 374 چهارشنبه 11 بهمن 1391 نظرات (0)

 Resident Evil 4 Platinum v1.1.9

دانلود Resident Evil 4 Platinum v1.1.9 برای اندروید

دانلود Resident Evil 4 Platinum v1.1.9 برای اندروید

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۰۱/۲۷
نوع بازی: اکشن/ترسناک
ورژن بازی: ۱٫۱٫۹
زبان: ENG 
نرم افزار:  برای اندروید ۲٫۱ و بالاتر
حجم فایل:۷۷ MB

سکونت گاه شیطان ۴ یکی از بازی هایی است که با کم ترین حجم ممکن، بالا ترین گرافیک را ارائه کرد. Resident Evil 4 داستان قهرمانی را دنبال میکند که برای شکست دادن شیطان، راه های پر فراز و نشیبی را طی کرده است. در این راه باید با موجودات اهریمنی بسیار زیادی مبارزه کند و شکست او مساوی مرگ خواهد بود. مبارزات بی پایان را در سکونت گاه شیطان تجربه کنید.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 384 چهارشنبه 11 بهمن 1391 نظرات (0)

Top Spin 4

دانلود بازی Top Spin 4 برای XBOX360

| بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۱/۰۳/۱۵
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: XBOX360
نوع بازی: ورزشی
نوع: دی وی دی کامل
تصویر: (ISO (XGD3
زبان:  ENG 
FW: iXtreme LT+ v3.0 
حجم فایل: ۶٫۵ GB

یکی دیگر از بازی های ورزشی پر طرفدار که واقعاً هم هیجان انگیز است، سری بازی های Top Spin هستند. این سری از بازی ها را می توان یکی از عنوان های خوب در شبیه سازی ورزش تنیس دانست که کم کم طرفداران خودشان را پیدا می کنند. البته نباید از رقیب بسیار جدی این بازی یعنی سری بازی های Virtua Tennis غافل شد. لازم به ذکر است که این بازی با استفاده از موتور بازیسازی PAM ساخته شده است. موتوری که بازی های Top Spin 2 و Top Spin 3 هم با آن ساخته شده اند، اما سازندگان با ارتقاء این موتور بازیسازی از نظر جلوه های بصری و گرافیکی توانسته نمایش خوبی را از ورزش تنیس پیش روی بازیکنان قرار دهند.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 763 چهارشنبه 11 بهمن 1391 نظرات (0)

The Amazing Spiderman

دانلود بازی The Amazing Spiderman برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 3.55 – CFW 4.21 – CFW 4.30 |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۲/۰۶/۲۱
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: دی وی دی کامل
زبان: ENG 
نرم افزار: CFW 3.55 , 4.21 , 4.30
حجم فایل:۶٫۵ GB

باری دیگر Activision با قدم های سنگین خود و کوله باری پر از تجربه پا به میدان گذاشته. اینبار خبر از دنیای کمیک و داستان های کمیک به گوش می رسد. فرانچایز Spider-Man که تا سال ۲۰۱۱ هر چند از محور اصلی خود دور و دور تر می شد، اما باعث کسب تجربه ای برای این کمپانی و سازنده های محبوبش بود. حدود ۵ دهه از انتشار اولین کمیک Spider-Man اثر استن لی (Stan Lee) سر دبیر نشریه مارول گذشته که خالق این داستان و شخصیت محبوبش بود؛ هرچند رقابت سنگینی را بین دیگر ابر قهرمانان هم رده همچون Super-Man و Batman پیشرو داشت ولی توانست طرفداران خاص خود را پیدا کند.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 320 چهارشنبه 11 بهمن 1391 نظرات (0)

Omerta City of Gangsters

دانلود بازی Omerta City of Gangsters برای XBOX360

| بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد |

 

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۰۱/۲۹
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: XBOX360
نوع بازی: استراتژیکی
نوع: دی وی دی کامل
تصویر: (ISO (XGD3
زبان:  ENG 
FW: iXtreme LT+ v3.0 
حجم فایل: ۷ GB

Kalypso ناشر سری Tropico عنوان Omerta: City of Gangsters را امروز برای ۳۶۰ عرضه کرد. این بازی در سبک استراتژیک توسط استدیو Haemimont Games ساخته شده و دیگر عنوان انحصاری کامپیوتر های شخصی نخواهد بود. داستان این بازی در سال ۱۹۲۰ و در شهر Atlantic City رخ می دهد. این بازی به بازیکن این امکان را میدهد تا در آتلانتیک سیتی یک امپراطوری گنگستری را ساخته و مدیریت و حکوکت کنید و با دشمنانتان به مبارزه بپردازید. ، بازیکنان بایستی در دوره ممنوعیت استفاده از مشروبات الکلی، نقش رئیس یکی از باند های اراذل و اوباش را به عهده بگیرند. این عنوان شبیه ساز گروه های گنگستری، وعده ترکیب یک سیستم Turn-based combat با یک گیم پلی استراتژیک برای فتح شهر را ارائه می دهد.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 333 چهارشنبه 11 بهمن 1391 نظرات (0)

Pavtube Media MagicianPavtube Media Magician 1.0.0.751

 

 

 

 

 

 

 

 

نرم افزاری قدرتمند جهت کار بر روی فایلهای ویدئویی ضبط شده از طریق گیرنده های دیجیتال میباشد که بدون مشکل همزمان بودن صدا و تصویر میتواند فایلهای ویدئویی ضبط شده از این دستگاهها را به فرمت های ویدئویی دیگر نظیر avi, wmv, mov, mkv, m2ts و ... تبدیل کند. این نرم افزار با انواع مختلف ضبط کننده های ویدئویی دیجیتال و ستاپ باکس ها سازگار می باشد و شما با خیالی راحت و آسوده می توانید فایل های ضبط شده از دستگاه های دیجیتال نظیر ضبط کننده های DVD، گیرنده های دیجیتال، دروبین های دیجیتال، DVB-T و کارتهای تلویزیونی با کیفیت های PAL و یا HD را تبدیل و ویرایش کنید و در پخش کننده های دیگر از آن ها استفاده کنید .

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 342 چهارشنبه 11 بهمن 1391 نظرات (0)

soft98Advanced Photo Tools IDRMyImage 2.2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یک پلاگین پیشرفته برای نرم افزار فتوشاپ است که به شما امکان تنظیم نور تصاویر بصورت حرفه ای را میسر میسازد. این نرم افزار رنج داینامیکی تصاویر شما را بهبود می بخشد. شاید برای شما پیش آمده باشد تا در هنگام عکس برداری، نامناسب بودن تنظیمات دوربین باعث روشنایی بیش از حد در عکس شده باشد، در این هنگام این پلاگین با استفاده از الگوریتم پیشرفته HDR نور تصویر شما را بصورت حرفه ای به شکل مورد نظر شما در می آورد. در حال حاضر این ابزار به عنوان یک پلاگین برای نرم افزار فتوشاپ و یا یک ابزار کاملاً جدا قابل استفاده می باشد .

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 241 چهارشنبه 11 بهمن 1391 نظرات (0)

 

Computer Desktop Wallpapers مجموعه 50 والپیپر فوق العاده Computer Desktop Walpapers

مجموعه ای از ۵۰ والپیپر فوق العاده با موضوعات گوناگون برایتان آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 – 4978X3318 آماده شده اند.می توانید با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی ویژه ای به نمای پس زمینه رایانه خود بدهید…

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 696 چهارشنبه 11 بهمن 1391 نظرات (0)

 

PBS – NOVA: Rise of the Drones (2013) HDTV x264

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

Drones دانلود مستند پهباد PBS   NOVA: Rise of the Drones

نام مستند : PBS – NOVA: Rise of the Drones

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۵۳ دقیقه

حجم : ۷۱۵ مگابایت

کیفیت : HDTV

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه :پهپاد یا هواپیمای بدون سرنشین به اشیا پرنده هدایت‌پذیر از راه دور گفته می‌شود.کنترل پهپاد بدون استفاده از انسان در درون آن صورت می‌گیرد. اگر چه انسان نیز می‌تواند به عنوان محموله در آن باشد. این وسیله پرنده از نیروهای ایرودینامیکی برای پرواز در مسیر دلخواه استفاده می‌کند. پهپادها یا بوسیله کنترل از راه دور یا با برنامه‌های پیش پروازی ریخته شده از قبل یا با سامانه‌های خودکار دینامیک هدایت می‌شوند. پهپادها در حال حاضر در برنامه‌های نظامی که شامل جاسوسی و حمله می‌شود فعالیت می‌کنند. این هواپیماها همچنین در برنامه‌های غیر نظامی مانند خاموش کردن آتش سوزی‌ها یا جایی که پرواز برای خلبان خطر دارد یا کنترل پلیس در نا آرامی‌ها و صحنه‌های جرم یا شناسایی بیشتر حوادث غیر مترقبه طبیعی استفاده می‌شوند.کسانی که بازی ندای وظیفه را در بستر شبکه انجام داده اند به خوبی با کارکرد پدیده هایی مانند UAV و Recon Drone به عنوان نمونه هایی نظامی از پهباد ها آشنا هستند.در این مستند با مهندسی ساخت این هواپیماهای کارآمد ، کارایی و دیگر ویژگی های آن آشنا خواهید شد…

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 219 چهارشنبه 11 بهمن 1391 نظرات (0)

 

New Mixture Wallpapers مجموعه 175 والپیپر تماشایی New Mixture Wallpapers

مجموعه ای از ۱۷۵ والپیپر دیدنی با موضوعات گوناگون برایتان آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 – 4978X3318 آماده شده اند.می توانید با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی ویژه ای به نمای پس زمینه رایانه خود بدهید…

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 396 سه شنبه 10 بهمن 1391 نظرات (0)

AIDA64 Extreme Edition 2.80.2300 Final

 

AIDA64 Extreme Edition 2.80.2300 Final + Portable - تست رایانه

یکی از ابزارهای قدرتمند جهت تست کردن عملکرد سیستم عامل و نرم افزارها و سخت افزار ها در کامپیوترهای خانگی می باشد . این برنامه با دادن اطلاعات کافی بعد از تست نمودن قطعات اینستال شده بر روی سیستم شما , می تواند راهگشای پیدا کردن بسیاری از مشکلات سیستم باشد .
نکته جالب و قابل تامل FinalWire AIDA64 Extreme Edition اینست که در پایان هر لیست از قطعات مختلف , شما به آدرس وب سایت سازنده همان برنامه یا سخت افزار راهنمایی می شوید که در آن قسمت نیز می توانید اطلاعات کاملتری بدست آورید .

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 473 سه شنبه 10 بهمن 1391 نظرات (0)

SynaptiCAD Product Suite

SynaptiCAD Product Suite 17.07e

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یک نرم افزار بسیار قدرتمند و حرفه ای در زمینه طراحی مدارهای الکترونیکی می باشد. این برنامه می تواند به عنوان یک دستیار حرفه ای برای تمامی مهندسین برق عمل کرده و نیازهای آنها را برطرف کند. با استفاده از این نرم افزار و با ابزارهای متعددی که در اختیار شما قرار می دهد می توانید مدارهای الکتریکی را طراحی کرده و سپس آنها را تست کنید و از صحت کارهای خود مطمئن شوید. البته این برنامه می تواند برای تمامی دانشجویان و مهندسین برق مورد استفاده قرار بگیرد. زیرا توسط این برنامه امکان ساخت مدارهای الکتریکی به صورت مجازی خواهد بود با این تفاوت که تمامی مراحل قابل تغییر و تست کردن هستند و هرگونه مشکلی در مدارها وجود داشته باشد شما می توانید شناسایی و آنها را دوباره طراحی کنید. در واقع این برنامه بیشتر برای طراحی و ساخت مدارات و آزمایشات مختلف مدارات الکترونیک استفاده می شود. The SynaptiCAD Product Suite شامل محصولات TestBencher Pro, VeriLogger Extreme, VeriLogger Pro, BugHunter Pro, DataSheet Pro, WaveFormer Pro, WaveFormer Lite, Timing Diagrammer Pro, GigaWave Viewer, Vhdl2Verilog و Verilog2Vhdl از شرکت SynaptiCAD است.

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 297 سه شنبه 10 بهمن 1391 نظرات (0)

soft98TopStyle 5.0.0.91

 

 

 

 

 

 

 

اگرچه برای کد نویسی صفحات Web از HTML استفاده می کنیم ولی در انجام عملیات کنترلی روی قالب بندی ها مشکلات فراوانی در این زبان وجود دارد که باعث ناکارآمدی آن می گردد و اینجاست که قالب بندی آبشاری یا CSS به کمک HTML می آید تا ایجاد قالب بندی های حرفه ای به راحتی بیشتری انجام شود. نرم افزار TopStyle یکی از قدیمی ترین و جالب ترین برنامه های کاربردی در زمینه استایل شیت و یا همان CSS می باشد. این نرم افزار دارای ابزاری قدرتمند برای ساخت وب سایت های استاندارد می باشد. و تمامی کد های موجود در CSS1 و CSS2 را برای شما به نمایش می گذارد و حتی شما می توانید بسته به مرورگری که قرار است سایت خود را بر پایه آن بنا کنید برنامه را اجرا نموده و شروع به کار نمایید تا وب سایت شما بیشترین سازگاری را با مرورگر وب تان داشته باشد. با استفاده از این نرم افزار شما می توانید HTML را به XHTM تبدیل کنید و سپس سینتکس های CSS را در برابر مرورگر های مختلف چک بکنید. همچنین این نرم افزار امکان ویرایش کدهای HTML, XHTML و CSS را فراهم می آورد. در این نرم افزار شما لازم نیست حتما فایل سی اس اس تان به یک صفحه وب لینک داده شده باشد، بلکه این نرم افزار تمامی آبجکت ها، کلاس ها و شناسه ها را برایتان به صورت مجازی ساخته و به نمایش می گذارد تا دیگر نیازی به ذخیره فایل و اجرا بر روی سایت اصلی که ممکن است زمان بر باشد را نداشته باشید .

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 243 سه شنبه 10 بهمن 1391 نظرات (0)

دانلود با حجم 870 مگابایت و فرمت iso نسخه معتبر tinyiso !

دانلود نسخه کامپیوتر بازی iBomber Attack 2013

iBomber Attack 2013 : بار دیگر یکی از بهترین و محبوب ترین بازی های اندرویدی و آیفونی برای کامپیوتر ساخته و عرضه شد.بازی iBomber Attack یک بازی عالی برای آیفون و اندروید می باشد که هم اکنون نسخه کامپیوتر آن عرضه شده.بازی که با گرافیک و داستان خود طرفداران زیادی کسب کرده است.در این بازی یک کشتی پر از سوخت در حال حرکت است و هواپیما های بمب افکن زیادی در پی نابودی ان امده اند شما بایست چشمان خود را دقیق باز کرده و با عکس العمل های دقیق و سریع مانع انفجار شوید.می توانید تجهیزات قدرتمند تر بر روی کشی سوار کنید و نیرو های خود را قدرت بخشید.در هر مرحله از بازی بازی سخت تر میشود و نیاز به تلاش بیشتر است.۲۴ مرحله در پیش رو دارید خود را اماده کنید.این بازی با گرافیک بالا و صدا گذاری عالی اماده بار گذاری می باشد.

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 802 سه شنبه 10 بهمن 1391 نظرات (1)

دانلود با حجم 40 مگابایت نسخه معتبر skidrow !

دانلود پک الحاقی  بازی اکشن Devil May Cry 5 DLC 2013

Devil May Cry 5 DLC 2013 : اولین پک الحاقی جدید بازی زیبا و اکشن dmc5 عرضه شد.شاید مهمترین ویژگی این پک بازگشت چهره های آشنای قدیمی به بازی باشد! دانته را دوباره با چهره کلاسیک ببینید!

ویژگی های پک الحاقی:

* توانایی های جدید شمشیر شیطانی دانته
* تبر شیطانی با ضربات گسترده شکست سپر دفاعی دشمن
* روایت و آوردن چهره های قدیمی و آشنای کلاسیک به بازی
* زیریس فرشته درو کننده با حملات فوق سریع
* اریکس دستکش قدرتمند برای دفع کردن حملات
* و........

دانلود نرم افزار و بازی

 

تعداد صفحات : 13

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام بازی منتخب 2013 می شود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 361
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 350
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 106
  • باردید دیروز : 214
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,601
  • بازدید ماه : 6,088
  • بازدید سال : 35,195
  • بازدید کلی : 567,009