loading...
دانلود نرم افزار و بازی
آخرین ارسال های انجمن
s0hRaB بازدید : 261 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

::: دانلود انیمیشن ۲۰۱۱ Batman:Year One با کیفیت BluRay 720p ، لینک مستقیم :::

دانلود انیمیشن Batman Year One

ژانر : انیمیشن , اکشن , جنایی
سال انتشار: ۲۰۱۱
حجم: ۸۰۰ مگابایت
کیفیت: BluRay 720p | فوق العاده
اسکرین شات : دارد
زیرنویس فارسی : در انجمن
لینک IMDB

خلاصه داستان : یک جوان پولدار و یک پلیس از شهر شیکاگو وارد به شهر Gotham می شوند ، جایی که زندگی آن ها به چالش هایی غیر منتظره تبدیل می شود و …

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 664 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

Inhabitants مجموعه 60 والپیپر دیدنی با موضوع حیوانات Inhabitants of Our Planet

مجموعه ای از ۶۰ والپیپر زیبا با موضوع حیوانات برایتان آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ ~ ۲۵۶۰×۱۶۰۰ آماده شده اند.می توانید با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی ویژه ای به نمای پس زمینه رایانه خود بدهید…

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 229 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

ttpod player

یکی از پلیر های موسیقی موفق در دنیای آندروید پلیر ttpod  نام دارد که  بیشتر برای کسانی طراحی شده که با هدفون خود به اهنگ گوش می دهند

این نرم افزار که ساخت کره میباشد طی چندین مرحله و نسخه های متعدد توانسته مشکلات زیادی که کاربران در هنگام استفاده از گوشی و همزمان گوش دادن به آهنگ را داشتند را برطرف کرداه و خود را به عنوان یک پلیر خوش دست  وبا امکانات فراوان به دنیا بفهماند

کاربران این پلیر محبوب هم اکنون ۱۰ میلیون میباشد که رفته رفته به تعداد این پلیر محبوب افزوده میشود

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 450 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

DeathPages Cover دانلود بازی Death Pages: Ghost Library برای PC

Death Pages: Ghost Library – اخبار جدید حاکی از گم شدن چند تن از دانش آموزان منطقه است.طبق تحقیقات ، مارتین ، رونالد و نامزدش آخرین بار دهم اکتبر دانشگاه را به قصد کتابخانه به منظور مطالعه و ایجاد آمادگی برای امتحاناتشان ترک نمودند و دیگر خبری از ایشان نشد.آنچه همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد تردید در ربوده شدن و یا گم شدن آنهاست.پلیس اما تا به امروز هیچ اثری از آنها و یا محل نگه داری شان نیافته است.گو اینکه پلیس پس از اینکه موفقیتی به دست نیاورده از ادامه تحقیقات برای پیدا کردن آنها دست کشیده است.به نظر این بار نوبت شماست که با به کار گیری مهارت ها و توانایی های منحصر به فرد خود دست به کار شوید و آنها را پیدا کنید….در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده کنید.

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 290 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

 

DC- Attack and Capture: The Story of U-Boat 505 (2000) DVDRip XviD

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

Discovery Channel Attack and Capture مستند زیر دریایی Attack and Capture: The Story of U Boat 505

نام مستند : Attack and Capture: The Story of U-Boat 505

سال انتشار: ۲۰۰۰

مدت زمان: ۴۶ دقیقه

حجم : ۸۰۷ مگابایت

کیفیت : DVDRip

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 230 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

 

Best HD Wallpapers مجموعه 125 والپیپر زیبا با موضوعات گوناگون Best HD Wallpapers

مجموعه ای از ۱۲۵ والپیپر زیبا با موضوعات گوناگون برایتان آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰×۱۰۵۰ – ۲۵۶۰×۱۶۰۰ آماده شده اند.می توانید با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی ویژه ای به نمای پس زمینه رایانه خود بدهید…

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 468 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

 

In Search Of The Perfect Human Diet (2012) PDTV x264

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

In Search Of The Perfect Human Diet  دانلود مستند رژیم غذایی In Search Of The Perfect Human Diet

دانلود نرم افزار و بازی

نام مستند : In Search Of The Perfect Human Diet

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۸۷ دقیقه

حجم : ۷۳۵ مگابایت

کیفیت : PDTV

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

s0hRaB بازدید : 204 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

 

Nature HD Wallpapers مجموعه 75 والپیپر زیبا با موضوع طبیعت Nature Full HD Wallpapers

مجموعه ای از ۷۵ والپیپر زیبا با موضوع طبیعت برایتان آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۰۸۰ آماده شده اند.این مجموعه شامل تصاویری رویایی از مناظری خیره کننده از طبیعت زنده در جنگلها ، سواحل دریای و همچنین دنیای کویری و… می باشد.می توانید با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی ویژه ای به نمای پس زمینه رایانه خود بدهید…

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 250 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

soft98DefenseWall Personal Firewall 3.20

 

 

 

 

 

نام نرم افزاری است که با نصب برروی رایانه به عنوان دیواره آتش (فایروال) عمل کرده و امنیت رایانه تان را بر عهده می گیرد.شما پس از نصب این نرم افزار حتی متوجه آن هم نخواهید شد اما امنیت بالایی را برای سیستم خود را فراهم کرده اید.به طور کل فایلهای مخرب از منابع مختلف مثل مرورگر اینترنت ، فلش دیسک ، ایمیل ، مسنجر و… ممکن است وارد رایانه شوند ، همه این برنامه ها به طور خودکار توسط DefenseWall کنترل می شوند.

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 283 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

WinScan2PDF 2.02 امروزه استفاده از فایل های PDF به یک کار روزمره برای بسیاری از کاربران تبدیل شده و سادگی در استفاده و انعطاف پذیری این نوع فرمت از دلایل اصلی آن می باشد که هر کاربری را نسبت به آن علاقه مند می نماید، WinScan2PDF مبدل کم حجم و رایگانی است که به کاربران این امکان را میدهد تا فایلهای اسکن شده خود را در قالب PDF هم داشته باشند .

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 225 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

Microsoft Dynamics GP 2013Microsoft Dynamics GP 2013 x86/x64

 

 

 

 

 

 

با کمک این نرم افزار، ارتباط مشتریان با سازمان و نیازمندی های آنها مورد بررسی و تجزیه و تحلیل اصولی قرار می گیرد. Dynamics GP در واقع فرایندی است جهت گردآوری و یکپارچه سازی اطلاعات به منظور بهره برداری مؤثر و هدفدار از آنها، این اطلاعات می تواند در رابطه با مشتریان، فروش، بازاریابی مؤثر، حساسیت و یا نیازهای بازار باشد. Dynamics GP بخشی از استراتژی یک سازمان جهت شناسایی مشتریان، راضی نگهداشتن آنها و تبدیل آنها به مشتری دائمی می باشد. همچنین Dynamics GP در راستای مدیریت ارتباطات مشتری با سازمان و به منظور به حداکثر رساندن ارزش هر مشتری، سازمان را یاری می نماید .

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 272 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

Top Password Recovery BundlePassword Recovery Bundle 2013 Enterprise 3.0

 

 

 

 

مجموعه ای کامل از سریع ترین و ساده ترین ابزارهای بازیابی تمامی رمز های عبور می باشد. بازیابی سریع یا تنظیم مجدد کلمه عبور برای ویندوز، PDF، ZIP، RAR، اسناد Office Word/Excel/PowerPoint و ... توسط این نرم افزار امکان پذیر است. برای کار کردن و بازیابی رمزها با این برنامه نیازی به هیچ مهارت فنی ندارید. این نرم افزار قادر است رمزهای عبور فراموش شده مسنجر، برنامه های ایمیل، مرورگرهای اینترنت، نرم افزار اف تی پی، نرم افزار آفیس، قفل های سی دی، کانکشن های ارتباطی و بسیاری از نرم افزار های دیگر را بازیابی کند. این نرم افزار امکان بازیابی رمزهای بیش از 100 نوع رمز عبور و فرمت فایل را دارد که از جمله آن ها می توان به نرم افزار های MSN، AIM، Google Talk، Trillian، Miranda، Paltalk، Digsby، Outlook، Outlook Express، Outlook PST File، Windows Mail، Windows Live Mail، Dialup، Internet Explorer، Firefox، MS Access، SmartFTP، FileZilla، WS_FTP، CuteFTP، AutoFTP، Camfrog Video Chat و ... اشاره کرد .

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 249 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

JGsoft RegexMagicJGsoft RegexMagic 1.3.0

 

 

 

در علم رایانه، عبارت باقاعده (Regular Expression)، که تحت عنوان Regex یا Regexp نیز نام می‌برند به معنی تطبیق رشته در متن است، که از قبیل نویسه‌های خاص، کلمات و الگوهایی از نویسه‌ها می‌باشد. یک عبارت باقاعده با زبان معمولی نوشته می‌شود که می‌تواند توسط یک پردازشگر عبارت باقاعده، یا یک برنامه که به عنوان تولیدکنندهٔ مترجم (به انگلیسی: Parser Genterator یا Compiler Generator) یا بررسی‌کنندهٔ متن و تشخیص قسمت‌هایی از آن به وسیلهٔ مشخصات استفاده شود. RegexMagic نرم افزاری جالب برای ایجاد کلمه بندی منظم می باشد. در ابتدا قسمتی از متن مورد نظر را جهت کلمه بندی منظم در قسمت Sample انتخاب کنید بنابراین RegexMagic به صورت اتوماتیک متن انتخابی را پیدا می کند. همچنین متن هایی که این نرم افزار پشتیبانی می کند شامل اعداد، داده ها و آدرس های ایمیل می باشد.  قسمت های مختلف از متن را انتخاب کنید سپس کلمه بندی مناسبی با طرح دلخواه، می توانید ایجاد کنید. این نرم افزار با توجه به طرح مورد نظر تعداد زیادی عملیات را فراهم می کند. شما می توانید به طور مستقیم با مفاهیم سطح بالای داده ها، اعداد یا آدرس های ایمیل، توسط طرح های RegexMagic کار کنید .

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 368 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

MAGIX Music Maker MX Production SuiteMAGIX Music Maker MX Production Suite 18.0.3.0

 

 

 

 

 

 

 

یکی از محصولات شرکت معروف MAGIX است که به صورت تخصصی برای برطرف کردن تمامی نیاز های آهنگ سازی کاربران حرفه ای طراحی شده است. این نرم افزار به شما کمک می کند که بتوانید آهنگی که در ذهن خلاق خود پرورش داده اید را از طریق MAGIX Music Prima برای دیگران نیز اجرا کنید. همچنین این نرم افزار دارای کتابخانه ای با بیش از 10000 صوت و افزونه ی میکس و آهنگ است .

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 238 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

soft98vMix 8.0.0.56 Final

نرم افزار جدید میکس ویدئو می باشد که با بهره گیری از آخرین پیشرفت ها در سخت افزار کامپیوتر تلاش کرده است که میکس های حرفه ای را بر روی فیلم های با کیفیت HD فراهم آورد و این در صورتی است که تا قبل از تولید این نرم افزار این کار تنها بر روی میکسر های اختصاصی امکان پذیر بوده است. با استفاده از این نرم افزار شما به راحتی قادر خواهید بود کلیپ های ویدئویی میکس شده ی بی نقصی به همراه جلوه های حرفه ای بسیاری، ایجاد کنید .

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 596 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)
دانلود AndroZip File Manager - نرم افزار موبایل مدیریت فایل

AndroZip Pro File Manager یکی از بهترین و کامل ترین نرم افزارهای مدیریت فایل اندروید است. این نرم افزار امکان مدیریت فایل، مدیریت آرشیو، بکاپ گیری از نرم افزار، Task Manager، جستجوی فایل، نصب نرم افزار، ارسال فایل، انتقال، کپی و حذف فایل، ساختن فایل زیپ و... را به کاربر می دهد. در حقیقت این نرم افزار بی نطیر کار چند نرم افزار مختلف را به خوبی انجام می دهد. ویژگی اصلی و کلیدی این نرم افزار پشتیبانی کامل و همه جانبه از فایل های فشرده و آرشیو است. این برنامه از فایل‌های ZIP، RAR، TAR، GZIP، BZIP2 و 7ZIP پشتیبانی می کند. همچنین اکستراکت کردن فایل های فشرده پسورد دار را نیز به خوبی انجام میدهد.

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 321 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

برای خواندن لینک بارکد، احتیاج به نرم افزار بارکدخوان دارید. گروه SISFSCRY نرم افزار Barcode Scanner را پیشنهاد می کند. این برنامه مورد تایید و استفاده خود کمپانی گوگل می باشد. این برنامه را می توانید از اینجا دانلود کنید.
پس از نصب برنامه Barcode Scanner، آن را باز کرده و دوربین موبایل را کمی به بارکد نزدیک کنید. پس از چند ثانیه برنامه به طور خودکار بارکد را خوانده و لینک نهفته در آن را به شما نمایش می دهد. سپس روی گزینه Open Browser کلیک کنید تا لینک به مرورگر گوشی شما ارجاع داده شود و دانلود آغاز شود.

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 775 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)
دانلود Barcode Scanner - نرم افزار موبایل اسکن بارکد

نرم افزار Barcode Scanner یک برنامه کاربردی برای خواندن کدهای QR توسط دوربین گوشی می باشد. توسط این نرم افزار می توانید ماتریکس داده و کدهای QR حاوی آدرس های اینترنتی، اطلاعات تماس و... را اسکن کرده و آن ها را بخوانید. همچنین می توانید مخاطبین، نرم افزارها و بوکمارک های خود را از توسط QR Code به اشتراک بگذارید.

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 527 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

QR Code یک عبارت رمزی ماتریسی شکل یا بارکد 2D(دوبُعدی) است. این بارکُد دربردارنده‌ی چیدمانی از چهارگوش‌ها‌ی سیاه بر روی زمینه‌ی سفید است. داده‌ی نهفته در آن می‌تواند نوشته، نشانی وب، شماره تلفن، یا داده‌ی دیگری باشد. این بارکد را می‌توان با پوينده‌ها‌ی QR، تلفن های همراه دوربیندار و تلفن های هوشمند خواند. "QR" مخفف "Quick Response" (پاسخ سریع) می‌باشد، زیرا سازنده‌ی آن می‌خواست کُد به گونه‌ای باشد که سرعت زیادی رمزگشایی شود. جالب است بدانید که این کد در سال 1994 توسط شرکت تویوتا در ژاپن ساخته شده است.

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 320 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)
دانلود FaceLock Pro - نرم افزار موبایل باز کردن قفل گوشی با تشخیص چهره

با نرم افزار بسیار مفید FaceLock Pro برای تک تک برنامه های روی موبایلتان قفل تصویری بگذارید! با استفاده از این برنامه می توانید از گوشی و نرم افزارهای خود از طریق تشخیص چهره حفاظت کنید. در این نرم افزار صورت شما، کلید باز کردن گوشی و نرم افزارهای قفل شده است. طرز کار این نرم افزار به این صورت است که یک بار چهره شما را اسکن می کند و پس از آن از طریق تشخیص چهره شما، اجازه دسترسی به گوشی و نرم افزارهای قفل شده را می دهد. همچنین شیوه های سابق قفل کردن گوشی نیز همچنان قابل اجرا است.

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 216 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

NG – Megastructures: Korean Superlink (2013) PDTV x264

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

Megastructures  Korean Superlink مستند بزگراه کره جنوبی Megastructures: Korean Superlink

نام مستند : Megastructures: Korean Superlink

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۴۴ دقیقه

حجم : ۳۹۲ مگابایت

کیفیت : PDTV

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه :با مستندی زیبا در خدمت شما دوست داران برنامه های شبکه National Geographic هستیم.یکی از قسمت های جذاب مجموعه مستند های سازه های غول آسا را برای شما آماده کرده ایم.اساسا بزرگراه ها معابری دو طرفه و دارای حفاظ میانی هستند که عملکرد اصلی آنها برقراری ارتباط سریع بین مناطق و نواحی عمده شهری است.امروزه با پیشرفت دانش راه سازی و مهندسی ، کارشناسان در مناطقی از جهان با ایجاد پل های بسیار طولانی و همچنین تونل های زیر آبی حتی مناطق جزیره ای را به یکدیگر متصل می کنند. در کشور کره جنوبی تا چندی پیش هرگز بزرگراه و تونل های زیر آبی ساخته نشده بود اما مهندسان و مهرازان زیر دست کره ای در سال ۲۰۱۳ در حال ساخت یکی از عمیق ترین راه های ارتباطی زیر آبی در جهان هستند.در ساخت این راه های ارتباطی می بایست به فاکتور های بسیاری به ویژه استحکام آن توجه کرد.با ایجاد ثبات برای مقابله با شرایط نابسامان اقیانوسی ، زلزله و طوفان های شدید پیشتر می باید چاره اندیشی کرد.در این مستند به عاملین امر می پیوندیم و نحوه ی انجام امور عمرانی و ساخت و ساز این بزرگراه را مشاهده خواهیم کرد…

 

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 292 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

دانلود با حجم 2.9 گیگابایت و فرمت ISO کرک شده PROPHET از دلتافوکس!

The Walking Dead Game Of The Year Edition 2013

The Walking Dead Game Of The Year Edition 2013 : نسخه سال و کامل تمام اپیزودهای بازی ترسناک walking dead در یک dvd .همانطور که میدانید قسمت پنجم از بازی ترسناک و محبوب walking dead عرضه شد. این بازی براساس سریالی با همین نام ساخته شده است . در این سریال ، براثر پخش شدن ویروسی خاصی در بین عموم ، تمام مردم به زامبی تبدیل شده اند و فقط عده ای خاص جان سالم به در برده اند . شما در این بازی در نقش Lee Everett بازی خواهید کرد ، یک جنایتکار محکوم شده که با تبدیل شدن دنیا به ویرانه ، شانسی دوباره به او داده شده است . او در پی یافتن سایر بازماندگان و نجات جان خود و دخترکی یتیم به نام Clementine است . در این بازی ، تجربه وحشت و آخرالزمان را در میان زامبی های متعدد را تجربه خواهید کرد . برای بقا در جهان ارواح می بایست به مبارزه ، تلاش ، تصمیم گیری ، اکتشاف و حل مشکل بپردازید.

 

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 292 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

Sims 3 با سری دیگری از بازی خود با نام Monte Vista به تازگی منتشر شد که می توان آن را نمونه پیشرفته Sims 3 دانست با محیط وسیع تر و امکانات بیشتر هم اکنون کرک بازی The Sims 3 Monte Vista کار گروه FLT را برای شما آماده کردیم دانلود کنید و لذت ببرید

دانلود کرک بازی The Sims 3 Monte Vista

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 521 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)
soft98iExplorer 3.2.0.7
برنامه ای برای مدیریت محتوای دیوایس هایی با سیستم عامل iOS هستش که به شما اجازه میده فایل های موجود بر روی دستگاهتون رو به سادگی ببینین و با قابلیت Drop & Drog فایل مورد نظرتون رو بین مک و آیفون یا آیپادتون انتقال بدین.این برنامه با هر دو دستگاه جیلبرک شده یا نشده سازگاری کامل داره کافیه یک کابل USB استاندارد داشته باشین تا با سرعت بالا فایلهاتونو انتقال بدین.
Requires OS X 10.6 - 10.8 and iTunes 10 or later Supports all iPhones, iPods and iPads ever created.


دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 256 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

CrazyTalk.AnimatorCrazyTalk Animator Pro 1.2.2010.1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

با استفاده از این نرم افزار کاربردی می توانید به خلق کاراکترهای متحرک از هر عکس یا تصویر گرافیکی بپردازید. با به کارگیری این نرم افزار قادر خواهید بود تا به متحرک نمودن اعضای چهره ی شخصیت های متفاوت پرداخته و حتی باعث شوید تا آن ها حرکاتی ابتکاری و خودکار انجام دهند، و اینگونه برای تصاویر ثابت، حالت زنده بودن را ایجاد کنید و یا کاراکترهایی بسازید که حالت های صورت (حرکات لب و دهن) یک شخصت سخن گو را داشته باشند. با CrazyTalk Animator شما می توانید خیلی سریع و آسان به تولید فیلم های انیمیشن 2 بعدی بپردازید و از فاکتورهای جالبی که در نرم افزار قرار دارد نیز استفاده کنید .

قابلیت های نرم افزار CrazyTalk Animator Pro :
  • محیط کامل برای ساخت انیمیشن 2 بعدی
  • پشتیبانی از Drag و drop نمودن در محیط نرم افزار
  • Timeline & Keyframe پیشرفته
  • تولید انیمیشن های هوشمند با حرکات ابتکاری
  • ایجاد اتوماتیک حرکت لب ها (Lip-Sync) برای فایل های متنی و صوتی
  • انجام ویرایش های کلیدی
  • خلق بازیگران انیمیشنی
  • متصل نمودن چهره و بدن متناسب
  • ایجاد جلوه های ویژه و بالن های متنی متحرک
  • امکان تغییر و سفارشی سازی کاراکترها، تصاویر و انیمیشن های موجود در نرم افزار
  • تولید فایل خروجی در فرمت های رایج ویدیویی
  • و ...

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 322 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

soft98Auslogics File Recovery 3.5.1.0 Final

 

 

 

 

 

نرم افزاری در زمینه بازگرداندن فایل های حذف شده یا فایل های آسیب دیده به طور تصادفی از نرم افزارهای جاسوسی و ویروس می باشد. شما می توانید اسناد، موسیقی، عکس، برنامه های نرم افزار و هر فایل دیگری را بازگردانید. همچنین می توانید فایل های آسیب دیده توسط ویروس یا نرم افزارهای جاسوسی را بازیابی نمایید. بازگرداندن عکس یا فیلم به طور تصادفی از دوربین های دیجیتال  و یا پوشه ها کامپیوتر نیز امکان پذیر می باشد. این نرم افزار بیشتر دوربین های دیجیتال، دوربین و کارت حافظه را پشتیبانی می کند. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا به جستجو و پیش نمایش فایل ها و نیز جستجو و نمایش اسنا ، موسیقی، تصاویر و ویدئوها بپردازید. بازیابی هر نوع فایل، بازیابی اطلاعات حتی از پارتیشن های حذف شده و فرمت شده دیسک، پیش نمایش تصویر قبل از خراب شدن، حذف فایل های محرمانه، ایجاد یک کپی از اطلاعات مهم، پشتیبانی از هر نوع درایو و وسایل و ... از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

 قابلیت های نرم افزار Auslogics File Recovery :

  • بازیابی فایل های پاک شده یا از دست رفته به طور تصادفی
  • پشتیبانی از هارد و فلاپی دیسک، دوربین های دیجیتال و کارت های حافظه
  • امنیت و حذف فایل های محرمانه
  • انعطاف پذیری سیستم جستجو با گزینه هایی برای مرتب سازی و یا بازیابی فایل ها از نوع، اندازه و تاریخ آخرین اصلاح
  • نحوه آسان است برای کاربران تازه کار بشود ، در حالی که حالت پیشرفته به اندازه کافی قدرتمند است حق درخواست تجدید نظر را به کامپیوتر انجمن گفتگوی تجارت
  • تشخیص و بازیابی فایل ها از دیسک های فرمت شده و یا حذف شده
  • نمایش بازیابی موفق هر فایل

 

دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 230 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

soft98QuickPic 2.8.2

 

 

 

 

 

سریع ترین نرم افزاری است که با آن میتوانید عکس ها و فیلم های خود را مشاهده کنید. این نرم افزار بدون شک بهترین گالری تولید شده برای سیستم عامل آندروید است.

ویژگی‌ QuickPic :

  • نمایش و اسلایدشو با بهترین کیفیت، بسیار مرتب‌تر از دیگر برنامه‌‌ها.
  • سرعت بسیار بالا در بارگذاری تعداد بالای عکس.
  • شمول یا عدم شمول یک فولدر در نشان دادن آن‌ها.
  • پنهان کردن ساده عکس‌ها و ویدئو‌ها با رمز عبور.
  • و بسیاری امکانات دیگر..
  • قابل نصب به روی آندروید نسخه 2.0 به بالا

  • دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 785 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

Partition Wizard Bootable CDPartition Wizard Bootable CD 7.7

نرم افزاری قدرتمند که به شما این امکان را خواهد داد تا به راحتی و بدون وجود هرگونه محدودیتی و به طور مستقیم به بوت کردن کامپیوتر و مدیریت پارتیشن های آن بپردازید. به کمک این نرم افزار و توانایی های آن شما قادر خواهید بود تا به مدیریت پارتیشن ها پرداخته و با توجه به تمامی امکانات مورد نیاز که Partition Wizard Bootable CD  در اختیارتان قرار داده در این راه کوچکترین مشکلی نیز برای شما پیش نخواهد آمد.همچنین به کمک این نرم افزار شما میتوانید در زمانی که پارتیشن شما دچار مشکل شده است نیز عملیات مورد نظر را انجام دهید .

قابلیت های نرم افزار Partition Wizard Bootable :
  • مدیریت پارتیشن بدون نصب چیزی بر روی کامپیوتر شما
  • مدیریت پارتیشن بدون سیستم عامل
  • بازیابی پارتیشن زمانی که ​​جدول پارتیشن آسیب دیده است و کامپیوتر قادر به انجام عملیات بوت نمی باشد
  • بازیابی پارتیشن زمانی که ​​پارتیشنی به طور تصادفی حذف و یا کامپیوتر شما قادر به انجام عملیات بوت نمی باشد
  • بازسازی MBR اگر MBR آسیب دیده است
  • تجزیه و تحلیل و رفع مشکل جدول پارتیشن
  • بازسازی MBR، بازیابی پارتیشن، انتقال/تغییر اندازه پارتیشن، ادغام پارتیشن، کپی پارتیشن ، ایجاد پارتیشن، حذف پارتیشن،فرمت پارتیشن، تبدیل سیستم فایل، مخفی/آشکار کردن پارتیشن، جست و جو در پارتیشنها و ...
  • و ...
  • دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 224 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

 

Waterfox

Waterfox 18.0.1 مرورگری است که بر مبنای مرورگر فایرفاکس و مخصوص سیستم عامل های 64 بیتی طراحی شده است. Waterfox علاوه بر امنیت بالا، تمام قابلیت های فایرفاکس ویندوزهای 32 بیتی را در خود جای دارد و از سرعت بالاتری نیز برخوردار است که می تواند صفحات را نیز با سرعت بسیاار بالاتر برای شما بارگذاری کند. همچنین شما  قادر خواهید بود تا تمامی افزونه های مخصوص فایرفاکس را نیز بر روی واترفاکس نصب کند.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Waterfox :

  • مرورگر سیستم های 64 بیتی
  • کارآمد تر و سریعتر از فایرفاکس
  • طراحی خاص
  • امنیت بالا
  • فایرفاکس بهینه سازی شده
  • قابل نصب در ویندوز vista/7 64bit
  • و ...
  • دانلود نرم افزار و بازی

s0hRaB بازدید : 359 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

Launcher 8 v1.2.6

یک تجربه ی کاملا متفاوت برای گوشی های اندروید است. با نصب این لانچر بر روی اندرویدتان ، شما طرح ویندوز فون 8 را روی گوشی خواهید داشت.

در این لانچر شما می توانید به سبک ویندوز فون 8 :

  • تایل ها و کاشی هایی با سایزهای مختلف را بسازید
  • رنگ تایل ها را عوض کنید
  • می توانید طرح صفحه هوم اسکرین را ویرایش کنید
  • می توانید ویجت اندروید را روی هر تایل پیاده سازی کنید
  • و …

قابل نصب به روی آندروید نسخه 2.2 به بالا

 

دانلود نرم افزار و بازی

تعداد صفحات : 13

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام بازی منتخب 2013 می شود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 361
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 350
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 148
  • باردید دیروز : 214
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,643
  • بازدید ماه : 6,130
  • بازدید سال : 35,237
  • بازدید کلی : 567,051